Micubiši kroser?:grin:
Aha, registracija ST-IVANCIC. Sad je doveo i jedan bijeli - limuzina, ovaj redizajnirani, mislim da je isti motor unutra. Pise test vozilo, al najvise vidim njaga da ga vozi. Oprema je exclusive, s brdom doplata. Ne postoji komad plastike unutra, kompletna tabla, vrata i srednja konzola su presvuceni kozom, a unutarnja strana krova i nosaci su u brusenoj kozi. Navigacija i ostalo, to ne treba izdvajat. Ima dvije plosnate kromirane cijevi ispuha nazad. Bolesno, nemam sta drugo rec :wub:Gazda od Ivancica vozi bijelog karavana, ja ga jos nisam cuo kako radi ali rad parnih cilindara je nesto bolesno, kako to fino i skladno radi nemozes vjerovat
Aha, registracija ST-IVANCIC. Sad je doveo i jedan bijeli - limuzina, ovaj redizajnirani, mislim da je isti motor unutra. Pise test vozilo, al najvise vidim njaga da ga vozi. Oprema je exclusive, s brdom doplata. Ne postoji komad plastike unutra, kompletna tabla, vrata i srednja konzola su presvuceni kozom, a unutarnja strana krova i nosaci su u brusenoj kozi. Navigacija i ostalo, to ne treba izdvajat. Ima dvije plosnate kromirane cijevi ispuha nazad. Bolesno, nemam sta drugo rec :wub:
Prije je vozio C6, di je taj nestao?
Baš je taman :wub:Tonka za 1.6 200 ks je pretjerano
Hehe, potpisujem oba izboraSamo ovaj bi još....eventualno C5 novi...
Mene zanima koliko ce taj motor napraviti kmBaš je taman :wub:
I mene Sad su svi isli na taj downsizing s turbom, neki i u kombinaciji s kompresorom pa 1.4 ima 180ks, 1.2 105, uskoro dolaze i 1.0 s tri cilindra i 100 ks :whistling: Kazu da nema straha jer su koristeni puno otporniji materijali.. Ne znam.Mene zanima koliko ce taj motor napraviti km