Kompresor klime se nije htio upaliti

Milosh

Test
Puno je vjerovatnije da je otišlo nešto drugo nego kompresor.

A ako se radi o C4, vrlo lako moguće da je hladnjak klime šupalj.
 

Doomsday

U prolazu...
Eh, da se ima volje malo tražit po forumu...

Stavi kod majstora sistem na vakum, ako ne izdrži 4-5 min vakumiran, nema ti smisla niti razmišljat o brzom popravku sa bilo kojim sredstvom, nego se traži i nađe di je ta veća rupa, pa se popravi ili zamijeni...

Ali ako drži vakum recimo 10 minuta, definitivno ti se isplati pokušati rješiti problem sa nekim sredstvom, recimo onim Errecom Extreme Ultra jer je garant u pitanju manja rupica koja se može tako sanirat...

Evo ti malo mojih postova o tome, kronološki...

https://www.citroenforum.hr/citroen-xsara-picasso-161/klima-1-6-hdi-110ks-6445/#post121983

https://www.citroenforum.hr/citroen-xsara-picasso-161/problem-sa-klimom-6371/#post137142

https://www.citroenforum.hr/moj-berlingo-ii-183/berlingo-1-6-hdi-92-ks-liberty-951/index33.html#post157110

Tu ti sve piše... I to bi ti moglo pomoć ukoliko je manje puštanje u pitanju, a ne recimo kompresor ili veća rupa...

Valjda...

:D
 

Damaj

Active member
Kolega ja sam na c4 II imao slican problem a problem je bio u termostatu. Zbog neispravnog rada termostata racunalo aktivira gresku i automatski klima prestaje sa radom. Cim se greska obrise klima malo proradi do sljedeceg izbacivanja greske pa ponovno prestaje sa radom preventivno. Problem je bio rijesen montazom novog termostata. Drugi problem mi je bio nekakav otpornik ventilatora hladnjaka gdje se nije palila 1. brzina ventilatora te se nije palila ni klima. Cim se klima upali mora vrtiti i 1. brzna ventilatora.
 

Spawn

Well-known member
Ima pumo razloga da ne radi klima ali samo par da ne pali kompresor uopce. Koliko sam ja shvatio,covjeku se uopce ne pali kompresor. Da pusta klima radio bi bar jedan dan. Ima jos jedan razlog da se kompresor ne pokrece a to je bsm i releji na njemu. Ako je kao na C5, ako je crko relej, puhanje ce raditi kako treba ali nece hladiti tj nece se paliti kompresor. Moze se reparirati tj naci i zamijeniti relej na bsmu ili staviti neki polovni bsm. Naravno ne znam kako je bsm napravljen na c4.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Damaj

Active member
Brruno i kod mene se uopce nije palio kompresor u oba slucaja, jedino kad smo mu kod ispitivanja uzroka brisali greke proradi i cim ponovno baci gresku ne radi vise uopce. Moguce je jos i da je otisao elektroventil kompresora, barem je meni tako majstor rekao kao mogucnost kvara dok nije otkrio sto je zapravo bio uzrok.
 

Spawn

Well-known member
Na mom kompresoru nije bilo moguce jednostavno reparirati nista,neki novi model,sta ja znam, rekao klima majstor da ne moze dijelove nabavit za njega i ne zna kako bi se ponasao kad bi ga uspio reparirati,jer nema dosad infoemacije o njemu. Zato sam isao na polovni,dok traje traje. Samo da napomenem, nikakve greske nije bacao na dijagnostici jednostavno bi pisalo da je kompresor iskljucen.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh