Konačno sam otkrio gdje je problem sa lampicom temperature!

drmrgood

New member
Pozdrav ekipa!

Znači pred 2-3 godine sam imao problem sa lampicom temperature koja se palila samo na nizbrdici i to nakon 3-4 km nizbrdice. Nakon (super)velikog servisa u kojem je promijenjen i dihtung koji je probio, ravnana je glava i sve ostalo što uz to ide, problema nije bilo do pred cca 10 dana. Opet se pojavilo da se na nizbrdici pali Engine temp too high.

Moja verzija Citroena nema nikakvu skalu za temperaturu nego samo lampicu (neinteligentna rješenja iz Francuske, isto kao i električna letva volana i ideja da se homokinetički zglob ne može zamijeniti zasebno nego se mijenja cijela poluosovina).

Danas sam konačno otkrio u čemu je problem.
Naime, gledajući jedan Youtube video na španjolskom otkrio sam da će kompjuter također koristiti istu dojavu u slučaju da termostat zašteka na skroz otvorenom.
Tako da namjeravam zamijeniti termostat i nadam se da ću to riješiti.
U prilog sumnji da termostat ne valja ide i činjenica da je nakon takve vožnje nizbrdo motor praktički hladan, na kućište motora se može normalno staviti ruka bez opasnosti od opekotina, a crijeva koja idu u kiler i iz kilera su skoro pa hladna.
 
Na vrh