Kupiti C2 VTR ili ipak ne?

deda

New member
Ručni je bolji jer se niš ne kvari,ustvari oba su ručna,ali bolje se možeš vozit sa VTRom,vozil sam dosta i jednog i drugog.Šaltal sam ih samo gasom,bez ručkica i glavne ručke.Nema šanse da ćeš ručni mjenjač prešaltat tak brzo kao ovaj robotizirani.Nije to zabadava izmišljeno na formuli jedan,odakle je to i došlo,samo njima se fučka kaj rikne,odma meću sve novo.
 

Automatic

Well-known member
Trebaš ga skužit,mene je mučil jedno pet dana,nakon toga sam bil brži od kompjutera.
Skužil sam te kaj si napravil ali neću odati tajnu ko proćital proćital
 
Posljednje uređivanje:

AX-ja

èudo jedno
deda
ne kazem da automatik nije dobar,ali ovaj nije.
probaj na vw ili bilo koji noviji dsg pogotovo na sportski nastrojenim pilama,pa ces vidjet kako brzo salta i sto znaci saltanje.
ovaj mjenjac u usporedbi s njima je promasaj ako ga svrstavamo u rang automatika.

ne kazem da nije zanimljiv auto
onom tko se navikne na njega,
ali kad probas bolje shvatis u cemu se vozis i kako.
 

deda

New member
Navozal sam se i Audia,VW,Toyote,Seata,Fiata,Forda,Alfe,neznam nemrem se sjetit još kojeg.Nema neke bitne razlike.
To nisu automatici,automatik je sasvim druga priča.Ovo su robotizirani ručni mjenjači sa električnim šaltanjem i kuplungom.Stvar je super,sad druga je stvar kolko se na kojim autima kvari.
Kod C2 je to fantastična prednost,jer je mali jaki auto koji ide ko metak,ne gubiš vrijeme na šaltanje i ne skidaš ruke sa volana,imaš max kontrolu nad autom,što sa ručnim šaltanjem nemreš postiči.
Trkači auti i vozači su sasvim drugi svjet i to se uopće ne može uspoređivati sa normalnim autima i vožnjom u prometu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Znači možemo rezimirati temu s tvrdnjom da ako je auto ispravan i ispravno održavan, spreman si na izdatke koje ćeš imati s tim mjenjačem i sviđa ti se način i brzina šaltanja - kupi ga! :)
Prvo sjedi i provozaj ga u raznim režimima. Polako, žestoko, pa ćeš znati koliko ti rad takvog mjenjača (ni)je problem. :cool:
 

kosi

Member
Dobroooo.... još me zanima da li mi netko može (uz određenu naknadu normalno) provjeriti da li je kilometraža ok tj. da li je skinuta? Citro-elektro-gurui s grupe znam da mogu čuda :grin:
Sada ne govorim za onaj prvi auto koji sam spomenuo jer me lik traži 15000 nadoplate a ja mu 15000 i saxa nedam :whistling:

Sada opet gledam jednog c2 vtr-a ali 1.4HDI...

Ali zapalio sam se za C2 definitivno jer mi treba mali gradski auto...
 

deda

New member
Taj auto se ne kupuje iz razloga kojeg si naveo,takav auto se kupuje iz fore,za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije,nikako kao auto koji je potreban za vožnju gradom,jer ćeš bankrotirati kolko troši.Bolje uzmi običnog dizela,daleko je jeftiji za održavanje,potrošnja je mala i uvjek ćeš ga lakše prodat.Kod nas ljudi bježe od bilo kakve automatike ko vrag od tamjana
 

kosi

Member
Ako troši 10-11 litara nije baš da ću bankrotirati a baš ako mi se benzinac svidi lako ugradim plin...
iako gledam sad i nekog HDI-a (isto VTR oprema)...
 

vtrrijek

New member
Ja ga imam već nekoliko godina i iskreno neznam šta bi ti rekao, par puta su me ti njegovi kvarovi znali IZLUDIT, šta se tiče potrošnje (ja ga neganjam previše) ispod 8 teško, na 150t trebalo sredit elektroniku mjenjača, kako ti kažeš 2000, samo na te reparirane nema nikakve garancije a org 7000 kn, šta se tiče mjenjanja brzine na volanu to ti dosadi prvi dan. Mjenjač je malo trom pogotovo kod pretjecanja i naglog ubrzanja, i ja sam ima slučaj s tom lampicom "zvjezdicom" ali nakon novog softvera nestala. Ali sve u svemu nije to loš autić.
 

vtrrijek

New member
Ja sam drugi vlasnik, i sad imam 180 t km. Nikad me nije ostavio - osim kad sam imao problema sa tom elektronikom mjenjača - ali ni tad me nije ostavio bespomoćnog :hm: simtomi tog kvara su bili ovakvi: sve uredno voziš počneš usporavat a on ne prebacuje brzinu ti moraš stat a on u 3 brzini i onda zdravo seljački stisneš kočnicu i auto se ugasi u brzini - ali sad kad si stao nemožeš krenut nego treba odspojit kleme prečekat par sekundi i idemo dalje :thinking: to se znalo desit jednom dva put u nekoliko dana ali to sam riješio i sad nema više problema.
 

darko1307

New member
Kazu mi da je lamela pri kraju za zamjenu, pa kad vec radim lamelu koliko sam skuzio bi bilo pametno reparirat i acutatore kad vec radim mjenjac. Iz Pu sam ali nisam nigdje nasao da to netko tu radi pa mi je Rijeka opcija.
 

kosi

Member
Kazu mi da je lamela pri kraju za zamjenu, pa kad vec radim lamelu koliko sam skuzio bi bilo pametno reparirat i acutatore kad vec radim mjenjac. Iz Pu sam ali nisam nigdje nasao da to netko tu radi pa mi je Rijeka opcija.

Koliko km ti ima auto?
 

darko1307

New member
113.000 km. osjetno sporije mijenja brzine i nekad kad salta u nizu trzne kao da naglo pusti kuplung. Nedavno je radjen update sofwera ali nije pomoglo.
 
Na vrh