Hvala na odgovoru! Veliki servis je odraden na 180tkm te ima navigaciju i rucni mjenjac. Svi servisi su odradeni u ovlastenim servisima te su svi racuni sacuvani. Auto je u dosta dobrom stanju pa sam htio cuti mozda jos koji savjet ili misljenje. Svakako cu jos malo istraziti prije nego se odlucim.Nije baš samo kupuj.. Ja imam 2.0 HDI međutim moj je bio verzija sa 140ks i imao je 150-160.000 km. Imaš dosta tema na forumu pa pročitaj. Mislim da je po pravilu veliki servis između 180 i 210.000km ovisno o uvjetima vožnje pa provjeri jel veliki servis odrađen.
Naravno ako je automatik i ima hidroovjes to su ti dvije dodatne stavke koje trebaš provjeriti. Dosta je to godina i kilometara, pitanje je kakav je interijer, što je sa lakom i općenito karoserijom. Imaš li onaj primitivni ekran na sredini ili navigaciju. Primitivni ekran ako nije vrisnuo, onda bude. Imaš dosta stvari na koje trebaš obratiti pozornost, pročitaj malo teme vlasnika. Mislim dogurao je moj evo do 330.000km, ali je i bilo investicija.
Sklapaju onaj od 110kW, to nije ovaj koji se spominje u temi.a sklapaju bas taj od 163ks, preporucio bih.
Nije istina,imam oba kod sebe vec 5-6g.Ovaj od 103kw je slabiji i vise trosi.Ono na sto bi trebao obratiti paznju je FAP filter i plivajuci zamajac da li je mijenjan i kad inace ti zamjena kosta oko 600€.Sto se tice hidraulike nikakvih problema nisam imao osim senzora visine i hidraulicne cijevi na zadnjem tocku.Sve kako je ko odrzavao autoKoliko ja pratim i znam, 140 ks je bolji izbor nego ova jača verzija. Ali mislim da je u bilo kojoj verziji manji problem sama motorizacija, a veći problem da su ova neka popratna veselja i kvaliteta izrade, pa dobro otvori oči kod pregleda stanja auta