Kupnja novog C4 II

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

jer po autocesti necu vozit 130 nego cu 150.
još 2km gore i na meti si presretača. Jedan član famili vozi presretač :D
c4 je dobro zvučno izoliran. i motor ima ljep rad.
ovo 170 provjereno bez glazbe i još razgovaraš sa suvozačem a da ne galamiš.:grin:
 

nero81

Active member
Donator foruma
Re: Kupovina NOVOG C4 II

150km/h je optimalna brzina. ovaj tjedan idem uplatit svoju četvorku. uzbudjen sam ko malo dijete. kako ide procedura nakon uplate? jel se moze auto odmah vozit ili moraju oni sredjivat nekakve papire par dana?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Par dana? :confused:
Zlatkec, kolko si ti svojega čekal? mislim da je bilo 2 - 3 mjeseca ak se ne varam..
 

Silentshoot

Active member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Ja sam svog čekao 2 i pol mjeseca, plus kada je stigao u ZG još 7 dana da dođe u RI, i onda još 7 dana papire...pa na tehnički...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

150km/h je optimalna brzina. ovaj tjedan idem uplatit svoju četvorku. uzbudjen sam ko malo dijete. kako ide procedura nakon uplate? jel se moze auto odmah vozit ili moraju oni sredjivat nekakve papire par dana?
skoro cijeli tjedan im je potreban za administracijska sranj...... da ne bih državi izmakla koja kuna.

Par dana? :confused:
Zlatkec, kolko si ti svojega čekal? mislim da je bilo 2 - 3 mjeseca ak se ne varam..
3mj sam ja čekao :mad:inače sad ga dobiješ za oko 2mj pa i manje:rolleyes:. Mene je uhvatio godišnji u tvornici u Francuskoj.
 

nero81

Active member
Donator foruma
Re: Kupovina NOVOG C4 II

ma ovog mog imaju u salonu. isporuka odmah. znaci tjedan dana administracije... :( valjda bude xsara izdrazala toliko :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

ma ovog mog imaju u salonu. isporuka odmah. znaci tjedan dana administracije... valjda bude xsara izdrazala toliko
Izdržati će xsara toliko. Ali pravo pitanje je dali če izdržati buduči vlasnik C4.

I na kojeg je pala odluka na C4 1,6 Hdi 92ks ili?:grin:
 

nero81

Active member
Donator foruma
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Xsara nije izdrzala. Nece palit. Ostao na parkingu od firme :) hdi92 srebrna. Budu slike


Evo upravo se vratio iz cib commerca. Bio na probnoj voznji i dogovorio kupnju. Sutra uplatim i vozim :) ...n ego, kako se to vozi? :) nikad vozio dizelasa. U kojem rasponu okretaja ga je najbolje vozit.? Toliko dugmica i svijetla...nisam znao kamo bi gledao. A bocno osvjetljenje kod skretanja je perverzija :) mada mi se cini da berlingo istog motora nekako bolje vuce.
 
Posljednje uređivanje:

Damaj

Active member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

S tim da će ti s tempomatom nekada i povećati potrošnju...jer će se uvijek truditi držati 120km/h pa ako je uzbrdica morati će dodati gasa pa potrošnja raste....
Ova tvrdnja je apsolutno netočna, nema šanše stisak noge sa računalnim dodavanjem goriva niti po ravnom niti po uzbrdicama, pa ako tempomatom ne želiš držati zadani tempo po uzbrdici onda stisneš pauzu tempomatu.
 

Silentshoot

Active member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Pa vidi po potrošnji...nebitno stiskao ti ili kompjuter dodavao, on drži 120 na sat uvijek...

Pa vozi se kao automobil, upališ, staviš u prvu i dodaš gas...najbolje ti je do 2500-3000 okretaja, poslije mu samo raste potrošnja...možeš ti i do kraja svaki put ali kod dizela to nema smisla...ako ćeš pratiti savjete promjene brzina na komandnoj ploči auto će ti jedva ići...vozi po svom guštu i potrebi...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Xsara nije izdrzala. Nece palit. Ostao na parkingu od firme :) hdi92 srebrna. Budu slike


Evo upravo se vratio iz cib commerca. Bio na probnoj voznji i dogovorio kupnju. Sutra uplatim i vozim :) ...n ego, kako se to vozi? :) nikad vozio dizelasa. U kojem rasponu okretaja ga je najbolje vozit.? Toliko dugmica i svijetla...nisam znao kamo bi gledao. A bocno osvjetljenje kod skretanja je perverzija :) mada mi se cini da berlingo istog motora nekako bolje vuce.
prati samo kako ti nudi računalo za promjenu brzine i ubrzo češ se naviči. novi dizeli rade na puno manje okretaja nego stari.
okretaji su ti prosječno ako češ voziti pravilno oko 1700-2200 tek kad ideš preko 100km ti se penju prema gore.

inače za dotični motor sam držo ga na tempomatu na ravnom djelu auto ceste večeras na 150km 7,5-8L. na 130 kmh 5,6-6L.
Navedene brzine mjerene svaka pojedinačno na cca 10km ceste.
 

Damaj

Active member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Pa vidi po potrošnji...nebitno stiskao ti ili kompjuter dodavao, on drži 120 na sat uvijek...
O potrošnji ti i pričam, kada nožno dajem full gas trenutnu potrošnju komp pokazuje i do 17 l/100, a kod kompa ne prelazi nikada 12,5 l/100. Da ne budeš u zabludi kada upališ tempomat komp dirigira najbrže moguće ubrzanje motora do zadane vrijednosti brzine, kao kada ga nogom nagaziš do daske. A uštede su upravo kod tempomata što komp radi milijun proračuna koliko goriva treba dodavati za najveće ubrzanje bez nepotrebnih gubitaka goriva, odnosno daje mu goriva upravo onoliko koliko može sagorjeti u motoru i to je najefikasnije sagorijevanje, a ujedno i ubrzanje auta.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

ako ćeš pratiti savjete promjene brzina na komandnoj ploči auto će ti jedva ići
nebi se složio da če jedva iči jer baš po preporuci mjenjanja stupnja taman se poklapa i sa onim što i sam mjenjam. prve tri brzine su kratke i brzo si u trečoj četvrta na 54km. i potrošnja mu je onda minimalna a povlači ko lud. a 5 traži od 72-75 km zavisno od stanja trenutnog ubrzanja.

A što se tiče tempomata pa ako si mu stavio određenu brzinu normalno da je on održava. pa ne če je na svoju ruku mjenjati.

Kad ti sam držiš gas i ideš uz brdo isto če se povečati potrošnja što je i normalno jer moraš stiskati više gasa za istu brzinu više snage više goriva. i naravno ovisno i o stupnju u kojem se nalazi.
 

Silentshoot

Active member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Ja ne vozim po onim sugestijama jer imam osjećaj kao da vučem prikolicu kamiona iz onda...motor samo što se ne ugasi...možda kod vas gdje je ravno to pomaže, kod nas u RI nema šanse...tako da vozim po onome što treba i što me traži teren...a i opet s tim njegovim prijedlozima auto se samo začeši...treba to malo propuhati...

Nego da li se osjeti pad potrošnje nakon nekog vremena kada se motor razradi? I nakon koliko je to točno? I što vama uključuje da se motoro razradi? Naravno ne u blokadu i to, ali zanima me mišljenje.

I još jedno pitanje, pucketa li vama plastika oko radija i klime u vožnji? Onako neki pucketavi zvuk?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Nego da li se osjeti pad potrošnje nakon nekog vremena kada se motor razradi? I nakon koliko je to točno? I što vama uključuje da se motoro razradi? Naravno ne u blokadu i to, ali zanima me mišljenje.

I još jedno pitanje, pucketa li vama plastika oko radija i klime u vožnji? Onako neki pucketavi zvuk?
potrošnju ustali preko 3000km.
motor cca 5000 razrađen. naravno ne smiješ ga tjerati na max dok nije napravio bar 3000km. najbolje do 5000km.
nakon toga ga treba stisnuti do krajnih granica.
do bar 3000 treba raznoliko voziti i podizati ga samo toplog.

ne pucketa mi nikakva plastika oko radia ili klime. samo tišna. Ako nije upljena glazba.
 

Silentshoot

Active member
Re: Kupovina NOVOG C4 II

Meni je počela pucketati kao posljedica skidanja zbog izmjene centralnog displaya,vidjeti ću ako i dalje bude reći ću im da mi to srede...danas sam bio kod njih,pogledali su pa rekli da se naručim ako se opet pojavi...
 

NodiSa

RajvoSa
Nedoumica/Savjeti/Prijedlozi

Postovani,
netom sto sam se prijavio na forumu i predstavio se trebao bih par savjeta da rijesim svoje nedoumice...
Naime u fazi sam zamjene automobila, vozim Chevrolet CRUZE 1.6b, a imam konkretnu ponudu za CITROEN C4 1.6 HDi 90 BVM paket opreme: COLLECTION (copy/paste sa ponude).
Juce sam bio na testnoj voznji i mogu reci da imam pozitivne utiske iako je test uvijek kratak i treba vise vremena.
Interesuje me svasta nesta, citajuci po forumu naisao sam na par postova, al ovo mi prvo pada na pamet.
- Velicina gepeka i njegova iskoristivost???
- kvaliteta boje (bijela) na udare kamencica naprijed i po pragovima sa strane???
- unutrasnjost, kvaliteta i pojava cvrcaka???
- vozne karakteristike (s obzirom na 92 konjica) i potrosnja???

Evo par slika konkretnog modela sa ponude






i na kraju da dodam: U kombinaciji staro za novo ostavljam svog CRUZE-a 2010. god. sa 68800 km i doplacujem 6500EUR

Pozz
 

markan1000

Well-known member
Re: Nedoumica/Savjeti/Prijedlozi

šro se tiče prtljažnika, tu možeš biti bez brige. među najvećima je, ako ne i najveći u klasi, pravilnog oblika, jako praktičan, ni prenizak ni previsok, i jako sam zadovoljan s njim. a rušenjem siceva tek možeš čuda prevesti, a svaki put me iznenadi koliko preveze s troje putnika i preklopljenom duplom stražjom klupom. posljednji takav primjer, prevezao sam 4 prilično velike plastične vrtne stolice koje ulaze jedna u drugu, i rastavljen stol, koji ima ploču od 130 cm duljine. i troje ljudi u autu, jako dobro.

za boju ne znam jer imam crnog.

problema s unutrašnjošću nemam, na nekim dijelovima se vidi jako loša završna kvaliteta plastike (te stvari vidiš i sam u salonu), ali u mom se nakon nešto manje od 3 godine i 45000 km ukupno još cvrčci nisu pojavili. iako ćeš čuti svakave priče (vjerujem dijelom i utemeljene) o citroenima i njihovoj sklonosti prema pjesmi cvrčaka.

za ovaj motor ne znam jer imam jačeg 6-brzinca. ali ima tu kolega koji će ti i o i boji tome znati nešto reći.
 
Na vrh