Dalibor

Dado Tornado
isključivo 5w40 ide u sve te PSA 2,0 benzince oznake EW10, kod citroena počinju s RF i imaju tri slova, ima ih nekoliko, a u VTS-u je takav u najsnažnijem izdanju uz pomoć ugradnje dodatnog varijabilnog ventilskog programiranja.
oni su konstrukcijski sigurno povezani na generacije benzinaca 2,0, koji su tijekom '90. vozili u ZX, Xantii, XM, Xsari... zajedničko im je svima da počinju s "RF", i voze na ulje 10w40 ili 5w40.
kod tvojeg VTS je specifična situacija, kao i kod ostalih 2,0 benzinaca iz '00., ali nikako to ne bi povezivao s motorom 1,6 koji je ovdje tema.

kao korisnici ne moramo se brinuti o trošenju motora s pojedinim uljem, jer je konstrukcijski prilagođen za upotrebu s uljem koje je preporučio proizvođač automobila, i bitnije je promjeniti ulje nekoliko tisuća km ranije
 

dinko1981

Well-known member
Kod svih auto/moto foruma najvece filozofske rasprave se vode oko izbora ulja. To je zacarani krug koji nema kraja niti nekakvog krajnjeg zakljucka, jer ga obicni krajnji korisnik jednostavno nemoze dokazati pa je samim time i svaka rasprava uzaludna.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Branici su druge nijanse, i prednji malo visi, ali to može biti i jednostavno zbog godina i sunca... lakovi na različitim podlogama drugačije reagiraju.
I na zadnjem tehničkom ga je rušilo radi mutnih farova... no evo, riješeno je i to.
Sve u svemu bi mogao biti ok auto, nevidim ništa za diskvalifikaciju. Spusti još jedino tih 300€ dole i kupi alu felge s tom lovom :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam kakva je ovo kemija na pragovima od C3ke, ali mi se ne sviđa. Ja bi rađe pregledao onaj C4, ako su krakovi čitavi, farovi nisu Depo, onda je Splitsko sunce krivo za estetiku.
Mehanički je dovoljno pouzdan i jednostavan da nema straha od bankrota
 

downshifter

New member
Neznam kakva je ovo kemija na pragovima od C3ke, ali mi se ne sviđa. Ja bi rađe pregledao onaj C4, ako su krakovi čitavi, farovi nisu Depo, onda je Splitsko sunce krivo za estetiku.
Mehanički je dovoljno pouzdan i jednostavan da nema straha od bankrota
Hvala ti. Pogledao sam C3 i nije mi se svidio.
C4 ipak nebi.
 
Prodao sam ja prošle godine C4 coupe u Split. Godište 2005., 190.000 km, za 2000 eura.

Farovi mi nikad nisu bili zamagljeni, uvijek su bili kao novi.
Kao polovan star 15 godina, C4 je dosta jeftin za kupiti, ali ima i svojih mušica. Nije to neki visoki level kvalitete. Koliko para toliko muzike.
 

Koala

New member
Pozdrav, u potrazi smo za povoljnijim rabljenim autom i jedan od favorita je definitivno C4, konkretno idemo pogledati auto iz ovog oglasa;

Citroen C4 1.6 16v benzin
Prva reg 23.05.2005 u HR.
2005,god..regan do 6 mj 2021
Redovno servisiran i garaziran
182 000km,napravljen servis na 180 000
Promijenjeni svi filteri i ulje,,,,klima napunjena,svjecice,prednji diskovi i disk plocice,,zadnji diskovi i disk plocice,,ulje u kocnicama,,,zadnji lezajevi kotaca,,,
Ovjes je utegnut,nista ne lupa i ne trese
Motor odlican,ne trosi ulje
Limarija odlican,pokoja ogrebotina od parkinga ali zanemarivo
Vrlo dobre ljetne gume
Servisna knjizica
Klima
Tempomat
Daljinsko centralno zakljucavanje
Zracni jastuci
Dva kljuca
Parking senzori
Putni kompjuter
Vlasnik sam
Prijenos uredan i obvezan
Cijena nije fixna

Ovako mi se sve čini ok, ali zanima me mišljenje i savjeti iskusne ekipe s foruma, na što da pazimo i ako možete iz teksta oglasa dati neku procjenu cini li vam se ok prilika. Ono što meni brine, radi se o trećem vlasniku pa ako može i neko mišljenje vezano uz to.

Hvala :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemoguće je iz ovakvog upisa išta procijeniti. Možda je sve istina, a možda je pola toga laž. Tko će ga znati (bez da se pogleda auto).
Motor je stara škola, ima potencijal još dugo vrtiti...
Limarija nema Opelovu reputaciju i ne trunu ko Vageni tih godina. Treba ga pregledati, ali bi me velika trulež iznenadila.
Ovjes je jednostavan, djelovi relativno jeftini... ako je sve super - super, ako ne, lako se riješi.
Treći vlasnik ne mora značiti ništa... bio sam i ja jednom peti, pa sam uložio više od svih prethodnih zajedno. Danas ga sedmi vlasnik vozi bez većih ulaganja :D

Po starosti bi sad već na njemu trebao biti treći set distribucije, a bilo bi zanimljivo saznati dali je nutra još orginalno kvačilo. Makar nije to drama riješiti, treba imati na umu potencijalne troškove...
I standardan pregled krakova šasije, limarije u gepeku... čisto provjeriti da nije bio u jakom karambolu. Sitnije popravke ne treba zamjeriti.
 

Koala

New member
Nemoguće je iz ovakvog upisa išta procijeniti. Možda je sve istina, a možda je pola toga laž. Tko će ga znati (bez da se pogleda auto).
Motor je stara škola, ima potencijal još dugo vrtiti...
Limarija nema Opelovu reputaciju i ne trunu ko Vageni tih godina. Treba ga pregledati, ali bi me velika trulež iznenadila.
Ovjes je jednostavan, djelovi relativno jeftini... ako je sve super - super, ako ne, lako se riješi.
Treći vlasnik ne mora značiti ništa... bio sam i ja jednom peti, pa sam uložio više od svih prethodnih zajedno. Danas ga sedmi vlasnik vozi bez većih ulaganja :D

Po starosti bi sad već na njemu trebao biti treći set distribucije, a bilo bi zanimljivo saznati dali je nutra još orginalno kvačilo. Makar nije to drama riješiti, treba imati na umu potencijalne troškove...
I standardan pregled krakova šasije, limarije u gepeku... čisto provjeriti da nije bio u jakom karambolu. Sitnije popravke ne treba zamjeriti.
Čovjek je pristao na pregled kod mehaničara pa mi to nekako ulijeva povjerenje, piše da ima servisnu knjižicu, ne znam koliko je to pouzdana stvar? I spomenuo je da ne radi tempomat, ne čini mi se kao neka drama. Svakako onda pitam za kvačilo. Ovaj treći set distribucije bio bi veliki servis? Neka okvirna cijena bi bila..?
 

Koala

New member
Bili, vidjeli auto, nismo se dogovorili. Auto je ogrebab na par mjesta, između ostalog i na pragu, definitivno više od onih parking ogrebotina. Displej na radiju ne radi, tempomat ne radi i tapecirung krova se objesio. Treba napraviti veliki servis, imamo ponudu za 1500 kn za to. Vozio auto, čini mi se dosta mekan, nisam prije vozio Citroene pa je možda do toga, ali osjeti se neka kao "potrošenost". Mehaničar kaže da mu se mehanički čini ok. Čovjek je naknadno spustio cijenu na 14000 i set zimskih guma pa sad više nisam siguran što da mislim. Znam da se s našim buđetom ne mogu očekivati čuda, ali zanimaju me vaša mišljenja ?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Šta smo rekli, amortizeri su orginalni još? Generalno je mekan auto, al sa shebani amortizeri mogu pogoršati dojam.
Neznam, za tu lovu nemreš kupit ni dobrog Beverlya isto godište.
Svi navedeni problemi su sitnice, finese... možeš riješiti ako želiš, možeš pustiti. Auto će voziti nevezano uz to
 
Na vrh