Kupovina: Citoren C5 2009 3.0 V6 benzin

toma

Active member
Pozdrav svima..ne znam gdje da napišem temu pa sam tu. Gledam si u njemačkoj ovaj c5..s uvozom dođe oko 8000 eurića..ne znam jel to noviji bolji motor ili je isti onaj ko iz 2001
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
To što gledaš je posljednja verzija PSA V6 benzinskog motora. Kod je ES9A. Snaga je 210ks. U principu dobra mašina, samo je teška za rad.
Poznati problemi su kapanje ulja iz poklopaca ventila po ispušnoj grani. Bobine su bile potrošni dio na starijim verzijama ES9J4 i ES9J4S.
Ima varijator faze na usisu koji se ponekada čuje kod hladnog starta.
Predkatalizatori nisu regulirani i nalaze se u ispušnim granam i znaju otići i treba se mijejati kompletna grana a navodno ih više nema za kupiti.

Na niskim okretajima trom, na visokima baš prodiše. Svilenkasta mašina.

Po meni je veći problem na tom autu automatski mjenjač...
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Po svemu što si ti napisao, najmanji je problem automatski mjenjač :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sve ovo je riješivo u nekoliko stotina €, osim katalizatora i varijatora faze. A i to je opet do recimo 2k€.

Mjenjač počinje na 2k€ ako me razumiješ...

Jel ima novija godina s 3.0 benzincem
Nažalost nema. Računaj da su to godine gdje je diesel imao najpropulzivniji razvoj. Imali su hrpu momenta, više nisu bili traktorski i trošili su na kapaljku, filtera čestica ili AdBlue nije bilo niti na vidiku. Europa je bila nadojena na diesel.
3.0 V6 benzin u Europi više nitko nije htio, pogotovo ne u PSA obliku. Taj dio trzišta je otišao Nijemcima.
Ta kombinacija se relativno dobro prodavala jedino u Australiji, Brazilu, Africi i takvim tržištima. Kod zbrojiš Peugeot 607, Peugeot 407 i Coupe, Citroen C6 i C5 sa tim zadnjim verzijama tog motora, slobodno procjenjujem da ih nije napravljeno ni 20.000 komada.

Vrijeme je pokazalo da je taj benzinac vjerojatno zahvalniji za vlasništvo/novčanik od 2.7 ili 3.0 HDI. Gdje te kao i na svakom starijem dizelu potencijalno čekaju injektori, EGR, hladnjak EGR-a, itd.
Samo ih ima jako malo u Europi...

Brza pretraga Autoscout-a u cijeloj Europi je dala sljedeće rezultate:
407 sve verzije karoserije 17 komada
C5 4 komada
C6 12 komada
607 3 komada
 
Posljednje uređivanje:

toma

Active member
Jbt..pa samo bi za dijelove radio :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Gledao sam njega jer bi mi to bio radni auto..možda i bude ko ga j*be, zaradit će se u fušu:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

po svemu tome onda mi je najbolje uzeti 2.0 benzin ako čemu valja?
 

toma

Active member
Koji menjač je u tom C6?
pricamo o C5 xD onaj Asian automatski il kako se već zove..znam da pričaju da se ne mijenja ulje bla bla..ali se treba mijenjati jer onda prdne a je popravak je bome jeftini..koliko se sječam konaroast konaroast dva puta radio popravak na svojem c5 2.2 hdi il je to bio neki drugi xD
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sve sam pobrkao, c6 umesto c5, 3.0hdi umesto 3.0 benzin :D
Sudeci po iskustvima drugih, deluje kao skupa igranka. Ja bih uzeo nesto drugo
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
pricamo o C5 xD onaj Asian automatski il kako se već zove..znam da pričaju da se ne mijenja ulje bla bla..ali se treba mijenjati jer onda prdne a je popravak je bome jeftini..koliko se sječam konaroast konaroast dva puta radio popravak na svojem c5 2.2 hdi il je to bio neki drugi xD
Tako je. Aisin Warner TF80 SC, PSA ga zove AM6.
 

Cutac

Prèkaroš
Uzmi E34 ko čovjek, unutra M50 ako želiš 6 cilindara i beba.

**** te V6, V6 se radi kad nema mjesta za I6 ili V8. Jedini plus kod V6 od kad je vijeka je to što je kratak, ostale konfiguracije ga šiju po svemu.
 

toma

Active member
Uzmi E34 ko čovjek, unutra M50 ako želiš 6 cilindara i beba.

**** te V6, V6 se radi kad nema mjesta za I6 ili V8. Jedini plus kod V6 od kad je vijeka je to što je kratak, ostale konfiguracije ga šiju po svemu.
Da želim BMW-eja kao ostala retardirana deca onda bi gledao njega..želim Citoren..slovkat ću ti C I T R O E N :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Tako je. Aisin Warner TF80 SC, PSA ga zove AM6.
e taj taj :D
 

toma

Active member
Da probaš stari BMW vidio bi zašto je dobio titulu "ultimate driver's machine" za cestu.
Navoza sam se ja u starim bmwejima i jedini koji bi uzeo je e38 740i long..ali meni treba karavan..

Najbolje na kraju uzeti 1.9 sdi kedija i dobro
 
Na vrh