Sve ovo je riješivo u nekoliko stotina €, osim katalizatora i varijatora faze. A i to je opet do recimo 2k€.
Mjenjač počinje na 2k€ ako me razumiješ...
Jel ima novija godina s 3.0 benzincem
Nažalost nema. Računaj da su to godine gdje je diesel imao najpropulzivniji razvoj. Imali su hrpu momenta, više nisu bili traktorski i trošili su na kapaljku, filtera čestica ili AdBlue nije bilo niti na vidiku. Europa je bila nadojena na diesel.
3.0 V6 benzin u Europi više nitko nije htio, pogotovo ne u PSA obliku. Taj dio trzišta je otišao Nijemcima.
Ta kombinacija se relativno dobro prodavala jedino u Australiji, Brazilu, Africi i takvim tržištima. Kod zbrojiš Peugeot 607, Peugeot 407 i Coupe, Citroen C6 i C5 sa tim zadnjim verzijama tog motora, slobodno procjenjujem da ih nije napravljeno ni 20.000 komada.
Vrijeme je pokazalo da je taj benzinac vjerojatno zahvalniji za vlasništvo/novčanik od 2.7 ili 3.0 HDI. Gdje te kao i na svakom starijem dizelu potencijalno čekaju injektori, EGR, hladnjak EGR-a, itd.
Samo ih ima jako malo u Europi...
Brza pretraga Autoscout-a u cijeloj Europi je dala sljedeće rezultate:
407 sve verzije karoserije 17 komada
C5 4 komada
C6 12 komada
607 3 komada