A osim te tekućine, ima li još nešto na što bi trebalo obratiti pažnju, a da ima veze s akutatorom?
Evo da ti posebno ne odogvaram na PM, a posebno ovdje.
Kod mene je bil slučaj sa ECU akutatora, a još je i slinil na visokotlačnom crevu. crevo se more stavti novo, ali ECU je bil problem. Tu se kak su mi rekli nema kaj popravit. Dal se nekaj rastopilo ne njemu, ovo, ono. Ne znam. Navodno je neispravan akutator i rezultat prekomjernog habanja seta kuplunga i dvomasenog.
U toj lovi su ruke, prek osam sati, dvomaseni, set, to specijalno ulje za akutator, i akutator, ali sad kad gledam koliko košta akutator mislim da ja ipak imam ugrađen rabljeni ili reparirani.
Ovu zadnju etapu z Lexiom znam jer sam radi nje auto čekal dva dana duže. Neispravan ECU se nije dal kalibrirat. Stalno je prekidal i vraćal grešku. Lexia je ključna kad se sve složi natrag za pumpanje hidro pritiska i kalibriranje akutatora.
meni si simptomi počeli tak da je sporije šaltal i taj simptom je trajal pol godine, pa se okljeval u drugu kod ubrzanja. Neki put skoro do blokade se razvrtil u prvoj tak da se ekipa okretala na semaforu, ili bi moral pustit gas, pa opet i tak. I onda mi je kod Maribora sam ostal u trećoj, bacil gearbox problem i HAK Europa uredil prevoz sa Slovencima. U međuvremenu sam od kolege šofera kaj me uzel u šlep dobil preporuku za meštra inače bi platil valjda još 1000eur akutator u Citroen Mariboru.
Sad znam.
Nakon toga ide kaj novi. I dalje je ga mogu spustit na četir litre na otvorenom i to mi je OK unatoč bezveznom menjaču.
Ak ne pušta nigde i ulja mu ne fali, onda se nadaj da nije ECU, neg da je od struje kakav konektor, žica, selenoid (ak ti neko zna to promenit).
Ak pušta, pušta to crevo visokog pritiska najverovatije, to promeni, i dalje presurizirat i kalibirirat.
Edit: gledam ebay na mobitelu.
Ako ti je akutator imaš z poštarinom rabljenih od 800 kn već. Ispravnih, ak je verovati kaj piše.
Nekak si mislim da je tebi već ključ problema pošten majstor kaj zna kaj dela Daje i tec, osim kaj je mec.