Danas sam sjeo u auto prvi put nakon te epizode s blinkanjem STOP lampica i prošao sam cijeli grad dijagonalno, a da se nijednom nisu upalile. Nisam dodavao ulje, nit išta dirao pod haubom... Što volim takve "kvarove".Moze ti biti stvarno svasta...
... ... ...
...Smo jos stogod zaboravili?
Baš sam i očekivao neku lokvicu LHM-a pod autom danas, ali sve je ostalo suho.Pa digni ju na maximum i vidi ulje, jel ti to teško? I meni se palilo i gasilo i paljkalo dok se vozim jer nije bilo dosta ulja pošto mi je otišla gumica na kočionom celindru.
to mogu ja potvrditi. na mojoj pumpi je na jednom čepu (blindirani ulaz) vukla zrak.ne znači ali moguće je i da je crijevo za opskrbu pumpe uljem negdje napuklo pa malo vuće zrak koji se mješa sa uljem pa ga pumpa druka u sistem i eto ti falinga tlaka i upaljena lampica. Naravno, to su sve teorije, prvo provjeri nivo tekućine jer je to najlakši dio posla pa kad to isključiš kao uzrok kreni dalje, pregledaj to crijevo što dovodi ulje od posude do pumpe i ako je i tu sve ok onda ćemo se pozabavit kompliciranijim rješenjima. Nadam se ipak da je do količine ulja.
http://uploads-preloved.com/uploads/forumphotos/08/0506/1005380-901m.jpg
Gornji red, s lijeva:
1. ne koristi se (ali zamisljeno je kao upozorenje da je katalizator jako vruca stvar)
2. ABS
3. alternator, punjenje i potrosnja struje
4. razina ulja u motoru
donji red s lijeva
1. Check engine - greska u radu motora
2. usklicnik - slab pritisak u hidraulickom sustavu ili niska razina ulja za hidrauliku
3. STOP - pali se kada i bilo koja druga crvena lampa na instrument tabli, znaci - STANI!, nesto ne valja!
4. nizak pritisak ulja u motoru
Ostaje jos jedino lampica potrosenosti diskova, koja se ne vidi na slici.
A s druge strane table je samo lampica od rucne kocnice i od grijaca, ako je dizel motor...