Dalibor
Dado Tornado
MAP je očitao kako ne štima tlak usisne grane.
meni još uvijek izgleda kako negdje vuće falš zrak.
provjeri sve spojeve i crijeva koje imaju veze sa usisnom granom.
onaj mali pimpek u toj plastici obriši nakon što posprejaš WD-om, šarafciger omotan s nečim.
MAP možeš provjeriti:
kada ga vratiš na usis, i daš kontakt na ključu, izmjeri između onog što dolazi (konektor) na krajnji lijevi izvod MAP-a i mase (treba biti 5Volti istosmjerno).
za provjeru rada MAP-a moraš spojiti konektor (kojeg si maloprije mjerio) i upaliti auto.
zaturiraj ga da povuće zrak.
sad je malo zeznuto - naime moraš izmjeriti između desnog i srednjeg izvoda, znači probaj se prikačit na na taj spoj (na konektor) tako da su konektor i MAP spojeni. potraži di bi mogo uhvatit napon.
napon mora varirati od nula do 5Volti istosmjerno.
provjeriš ga za 10min, što bi kupoval drugog. a sumnjam da je otišo.
meni još uvijek izgleda kako negdje vuće falš zrak.
provjeri sve spojeve i crijeva koje imaju veze sa usisnom granom.
onaj mali pimpek u toj plastici obriši nakon što posprejaš WD-om, šarafciger omotan s nečim.
MAP možeš provjeriti:
kada ga vratiš na usis, i daš kontakt na ključu, izmjeri između onog što dolazi (konektor) na krajnji lijevi izvod MAP-a i mase (treba biti 5Volti istosmjerno).
za provjeru rada MAP-a moraš spojiti konektor (kojeg si maloprije mjerio) i upaliti auto.
zaturiraj ga da povuće zrak.
sad je malo zeznuto - naime moraš izmjeriti između desnog i srednjeg izvoda, znači probaj se prikačit na na taj spoj (na konektor) tako da su konektor i MAP spojeni. potraži di bi mogo uhvatit napon.
napon mora varirati od nula do 5Volti istosmjerno.
provjeriš ga za 10min, što bi kupoval drugog. a sumnjam da je otišo.