Xantia Letva volana, puz

Re: Xantia - Letva volana, puz

Me ne curi njemu iz same letve nego sa vrha puza!
Tamo je razdjelnik protoka za cilindar serva i na njemu propuste o-ringovi.
E sad, postojao je set za reparaciju, koliko znam jos uvijek postoji, zato ne nasjedati na price o novoj letvi ili puzu u kompletu.
O ovome se radi:

http://3.bp.blogspot.com/_2fj8MH_LeQ0/SKXgG0bQ0kI/AAAAAAAAAPE/0oDG0RaSH_Q/s320/pinion+kit.JPG

Preuzeto sa: http://xantiablog.blogspot.com/2008_08_01_archive.html

PS sve kantije imaju slicnu letvu volana i servo, jedina je razlika u izvedbi tog puza, zavisno o godistima!

PPS. Nek se javi netko tko zna dali ima taj set o-ringova za kupiti, da pomognemo ljudima!!


kod nas je ovaj set za reparaciju 50 eura a polavna zubčasta 70-80 eura . ja sam ispolirao osovinu i stavio obican semering (20x32x5) a trebao je isti taj samo sa pojacanim pritiskom . ovaj obicni sluzio me je 5000 km. moze li se ovaj set naci za manje novaca ????????
 
Mozda preko e-bay-a ili tako nesto?

PS. nije stvar pritiska nego toga sto LHM rastvara gumu.
Original o-ringovi su otporni na LHM, u tome je fora..
Most garages try the "Is it really worth it, it is only a BX" ploy. This is because they are ignorant monkeys who couldn't repair a Citroen while they have holes in thier arses. The BX slogan was Loves Driving, Hates Garages. It is mutual; garages hate them back. They're not "normal", see?
probacu i sa ovim semeringom (pojacan pritisak ) namenjen za hidrauliku
 

jurapz

New member
Realno nije uopće puno 50 eura jer taj set kada staviš neće curiti dok imaš auto, vec sada bi došli na isto kolika je bila zafrkancija prvi puta promjeniti + koliko je lhm-a iscurilo . Polovna letva je isto:hm: , kada radiš napraviš kako treba i puno je sigurnije i na kraju jeftinije
 

ExOduS442xb

Racing
Mi smo doma reparirali 3 letve i sve 3 rade odlično ali jedino što zafrkava je onaj gumeni odvod LHM-a. Ubacili biksne koje nam je tokar napravio i letva radi ko' urica:D
 
Mi smo doma reparirali 3 letve i sve 3 rade odlično ali jedino što zafrkava je onaj gumeni odvod LHM-a. Ubacili biksne koje nam je tokar napravio i letva radi ko' urica:D
izvini nije mi jasno koje biksne ? i koji odvod (jel na hidro glavi ) ? -šta on zafrkava? izvini nije mi jasna reć -tokar-?
http://www.annonce1.fr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9&forum=3
http://xantiablog.blogspot.com/2008_08_01_archive.html

http://3.bp.blogspot.com/_2fj8MH_LeQ...pinion+kit.JPG
 

ExOduS442xb

Racing
Biksne idu unutar letve volana, a na letvi se nalazi jedna mala gumena cijevčica koja odvodi lhm. Tokar je zanimanje obrade metala.
Nisam siguran kolika je razlika izmedju letve BX-a i Xantije ali mi slično izgledaju dijelovi.
 
Biksne idu unutar letve volana, a na letvi se nalazi jedna mala gumena cijevčica koja odvodi lhm. Tokar je zanimanje obrade metala.
Nisam siguran kolika je razlika izmedju letve BX-a i Xantije ali mi slično izgledaju dijelovi.
mene ta cevcica uopšta nije zafrkavala.
a za obradu metal jbg. kod nas se misli na metalostrugara
pozdrav .
 
Na vrh