Franz
Well-known member
Pozdrav ,
čini mi se da je letva gotova. I to na 188.000 km. U lijevu stranu ima lufta bar 4 cm, kad se upali motor, servo nabije tlak, pa se manje osjeti, ali se osjeti zub i auto povlači lijevo, pogotovo na nižim brzinama. Krajnici, spone, to je sve OK. Nema lufta. Letva je 100%
Najrađe bih skinuo svoju letvu, pa pravac Hidromehanika. Međutim, ne može me majstor čekati pet dana s autom na dizalici dok repariram letvu. Za skinuti ga s dizalice treba ga opet složiti, nešto improvizirati da ga se može odgurati, itd.
Opcija A je: kaucirati negdje repariranu, pa vratiti moju ili, opcija B: uzeti ganc-novu zamjensku.
Nekako sam skloniji opciji B i uzeti novu zamjensku nego tuđu i tko-zna-kako repariranu. Načitao sam se zadnja dva dana iskustava i zaključio da ima reparatura i "reparatura" i da zapravo ne možeš znati na čemu si.
Na Autodoc ih ima novih po 350-400€ s dvije godine jamstva i po 200 repariranih, a Silux bih izbjegao u širokom luku.
Što mislite?
čini mi se da je letva gotova. I to na 188.000 km. U lijevu stranu ima lufta bar 4 cm, kad se upali motor, servo nabije tlak, pa se manje osjeti, ali se osjeti zub i auto povlači lijevo, pogotovo na nižim brzinama. Krajnici, spone, to je sve OK. Nema lufta. Letva je 100%
Najrađe bih skinuo svoju letvu, pa pravac Hidromehanika. Međutim, ne može me majstor čekati pet dana s autom na dizalici dok repariram letvu. Za skinuti ga s dizalice treba ga opet složiti, nešto improvizirati da ga se može odgurati, itd.
Opcija A je: kaucirati negdje repariranu, pa vratiti moju ili, opcija B: uzeti ganc-novu zamjensku.
Nekako sam skloniji opciji B i uzeti novu zamjensku nego tuđu i tko-zna-kako repariranu. Načitao sam se zadnja dva dana iskustava i zaključio da ima reparatura i "reparatura" i da zapravo ne možeš znati na čemu si.
Na Autodoc ih ima novih po 350-400€ s dvije godine jamstva i po 200 repariranih, a Silux bih izbjegao u širokom luku.
Što mislite?