Mjerač ulja

DS9

Active member
E` da, hvala Anđelko na dopuni.

Dakle, kao što Anđelko reče - neko bi mogao da se začudi zašto neki aktuelni broj/šifra rezervnog dela zamenjuje više drugih brojeva. Razlog je i jer neki od njih više i nisu u upotrebi pa su zamenjeni tim aktuelnim. Kod Citroena/Peugeot se jednostavno na to treba navići.

Inače, čisto da upotpunimo temu - ako se ne varam 1174E6 je žuta sasvim plastična šipka/merač koja je sklona pucanju, dok je 1174G2 narandžasta metalna šipka tj. sa narandžastim plastičnim vrhom, odnosno ovo dole.

 

lageros-zg

New member
Tako bi trebalo biti!
Naime, s vremenom se dogodi da se uvidi kako neki proizvod ima probleme pa se modificira s novim.
Pa onda i dođe nova oznaka i novi izgled čak pa ponekad i sasvim drugačije dimenzije i slično.

Kad se danas sve radi na brzinu pa se problemi otklanjaju u hodu :D
 

Bane

New member
Zdravo raja
Samo da pitam vezano oko ulja za Citroen C4 1.6 HDI 66kw 2008.godište
Kad sam kupio auto, pisalo je OIL OK
Nakon zamjene ulja u servisu, ništa ne piše za ulje. Sipao sam Comma ulje X-Flow TYPE G 5W-40
Pa sad da li je to normalno, ili ne?
Pozdrav
 

tomica0308

Well-known member
Mora nesto pisati. Na primjer OIL OK, OIL -- (ako to pise navodno je riknuo senzor u karteru al zato imas sipku da izmjeris), CHECK OIL znaci provjeri ulje. Od te tri mora nesto pisati
 

Bane

New member
Jeste, pri paljenju piše Oil Ok, mislio sam sa tokom voznje pise. Hvala

Jos jedno pitanje, za kocionu tecnost da li cu da dobijem signalizaciju na ekranu za zamjenu ili da mijenjam proizvoljno i nakon nekih simptoma? Na mjerilu kad pogledam bocu mi je normalna kolicina, ali sad kako kvalitet da znam
Isto tako i za ulje u mjenjacu, kad da znam da li da mijenjam?
Isto i za rashladnu, normalna je kolicina ali kako da znam da li da.mijenjam?
Polovno sam.auto kupio a nemam uvid u mijenjanje ovih stavki
 

visaluteju

Well-known member
Da li da mjenjas nece ti auto javiti. Ostala sva ulja (osim ulja u mjenjacu i ako se ne varam u volanu) auto ti javlja ako fali tj da dospes. Top up level znaci da malo fali, a kad pise low onda znaci da je na minimumu tj da fali malcice vise. Mjenjac i servo pazis sam tj servo je bas lako viditi na cepu ispod haube, a mjenjac je malo zeznutiji. Tesko ti je znati u kakvon su stanju ulja mozda da ti pogleda neki majstor ili najbolja opcija da ne razmisljas najbolje sve izmjenjaj. Neki se vode teorijom da se ulje kocnica i serva "nikad" ne mjenja a po meni je ok i to promjeniti svaki 5+ godina. Preporucujem da promjenis svu rashladnu tecnost obavezno jer ona ipak cuva motor.

Neka me iskusniji isprave ili dopune :)
 

Milosh

Test
Svaki bolji majstor bi trebao imati mali instrument kojim provjeri dotrajalost kocionog ulja (mislim da se zapravo provjerava količina vode u ulju, jer je to najveći problem - kociono ulje je higroskopno pa privlači vlagu iz vazduha). Ali i ako to ne nadjes promjeni ga, to nije skupo a svejedno ga je pametno promijeniti jednom u 4-5 godina. Možda će neki reći da treba i češće.

[size=8pt] Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk[/size]
 
Na vrh