Vlastnik C4 sam punu godinu dana, s njom sam napravio 25.000 km i mislim, da je vrijeme da napišem svoja iskustva s tim autom. Danas je okrenula točno 160.000 km.
- Vrlo dobar dizajn i odlična unutrašnjost. Sjedala su več u srednjoj opremi vrlo dobra.
- Oprema Business je vrlo dobra, želio bi samo još prednje park senzore in možda električna sjedala. Doduše, ne bi se branio ni usnja. Šteta, jer su takvu opremu nudili samo na zapadu (Francuska, Italija,...).
- Potrošnja je u prosijeku 6 l/100 km, to je sasvim ok.
- Jer sam nabavio oba nova kompleta guma, moram da kažem da su dimenzije stvarno standardne i jeftine. Pogotovo 15 col. Dobra stvar.
- U autu stvarno nema puno buke. Možda je kod moje C4 malo više nego kod ostalih zbog malo više predjenih km. Sigurno motor sa kilometrima postane malo glasniji. Izolacija je super!
- Servis na 135.000 km mi je napravila autokuča kod koje sam auto i kupio, a servis na 156.000 km sam napravio na Citroen servisu. Moram reći, da sam razočaran nad cijenama servisa na Citroenu. Mijenjali su mi ulje, sve filtere i kočiono ulje za 250 €. Uz to, da je ulje bilo moje, znači potrebno dodati još 35 €. Sledeči servis na 180.000 će biti veliki servis (tako prepisuje Citroen) i sigurno ga neću napraviti na Citroen servisu.
- Navigacija je lijepa, a ne i previše koristna. Zašto? Svaku godinu bilo bi dobro naložiti nove karte, a na Citroenu kažu da to košta 80 €. Svakako previše.
- Prije 4.000 km su mi na Citroen servisu rekli, da je u mom autu količina FAP adetiva samo još 0,3 l, a auto još radi i ne javlja nikakve greške. Isto su rekli, da je moj FAP začepljen 87%, a auto još radi brez ikakvih greški. Rekli su mi čak i to, da je moj akumulator vrlo slab. Zanimljivo, vani -10 stepeni Celzija i auto pali kao nov. Svakakvo veliki minus za Citroen servis.
- Imao sam nekoliko problema sa mijenjačem, ali problemi su nestali sami od sebe. Super!
Moram reči, da sam s autom zadovoljan.