Kako bilo da bilo, ako ja želim ostaviti auto da radi u leru, i pojačati grijanje ( barem do sada u svim autima koje smo vozili ) uključujući i tatinog Peugeota 301, nakon 5-10 minuta unutra je bilo fino toplo ( ne vruce, ali opet ne i minus ), makar mu nisi davao okretaje, međutim to je sporedna stvar, opet bitna jer on u radu ne grije ( ako je takav motor da to funkcionira na taj način i ne grije - velim okej, ne razumijem se previše u aute, i prihvaćam ono kak stvari stoje ).
Međutim, ako meni od kuće do posla, ili obrnuto, čega imam nekih 8 - 9 km vožnje ne ugrije, već mu ja moram nabijati gas, ili konstantno voziti u trećoj na 2500 okretaja, tu nekaj nije u redu.
A i na tih 2500 okretaja, grije, pa kad promijenim brzinu il spustim okretaje opet puše hladno. Shvaćam ja sve da je ekonomski auto, uzel sam ga jer je baš takav i htel sam njega, samo tražim potvrdu da to tak mora biti.
Jer u nijednom autu do sad ( a vozil sam ih prilično, svakakvih motora i svega ) nisam naišao na ovakvu situaciju s grijanjem. Moguće da je termostat otišel ili da je nešto sa klimom.
I da, klima ne puše toplo, nego kad ju upalim ( termostat je okrenut na toplo ) ona puše hladno ( i kod početnog paljenja auta, i kod vožnje auta jedno vrijeme).