Mirage
Well-known member
Ja imam Blue HDI u berlingu identičan kao i ti u elyseu i navodno još električne grijače kabine. Istina je kod mene auto počne grijati nakon 500 metara osjeti se već da puše topliji zrak nakon 2 km ne puše vrelo ali puše vruće i nije to loše.
Ali imam ja i astru staru 20 godina benzinca kojoj je termostat ostao u otvorenom položaju i ne može u opće zagrijati motor koliko se god vozio. Ta astra počne puhati toplo valjda nakon 100 metara, a nakon 2 km puše vrelo.
Ako stoji 10 minuta i grijanje na max ulaziš u ne topal već vreli auto. Kako kaže bijeluvuk to je hladan motor.
Ja bi to usporedio s činjenicom da novi motori imaju veći stupanj iskorištenja tako da imaju manje otpadne topline koja se koristi u svrhu zagrijavanja. Zato danas premium marke automobila imaju uvijek dodatni izvor topline za zagrijavanje kabine.
Nego mene zanima da li u vožnji čuješ ponekad da se upali nekakav zvuk na stražnjem kraju tipa zujanje od nekih 30 sekundi? I da imaš li kraj čepa rezervoara čep za dosipanje ad blue tekućine.
Ali imam ja i astru staru 20 godina benzinca kojoj je termostat ostao u otvorenom položaju i ne može u opće zagrijati motor koliko se god vozio. Ta astra počne puhati toplo valjda nakon 100 metara, a nakon 2 km puše vrelo.
Ako stoji 10 minuta i grijanje na max ulaziš u ne topal već vreli auto. Kako kaže bijeluvuk to je hladan motor.
Ja bi to usporedio s činjenicom da novi motori imaju veći stupanj iskorištenja tako da imaju manje otpadne topline koja se koristi u svrhu zagrijavanja. Zato danas premium marke automobila imaju uvijek dodatni izvor topline za zagrijavanje kabine.
Nego mene zanima da li u vožnji čuješ ponekad da se upali nekakav zvuk na stražnjem kraju tipa zujanje od nekih 30 sekundi? I da imaš li kraj čepa rezervoara čep za dosipanje ad blue tekućine.