Na nižim okretajima ne radi grijanje

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
kad sam cekao kolegocu da ju pokupim na zeljeznickoj, nista, samo hladno. Èim sam krenuo voziti progrijalo..
Odma ću ti reći. Slaba ti je to kolegica. Ja kad san voza kolegice okolo, meni je klima tribala. Èak i zimi. :cool: :wub:

Izgleda da je stvarno namijenjen samo za vožnju.
Ili pravu kolegicu, pa u ler. :wub:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jesi probao uključit recirkulaciju zraka?

I ako se nastavi, inzistiraj na provjeri/zamjeni pumpe vode.
 

Doocks

New member
Eto; auto i dalje ne grije osim kod vecih okretaja. Zvali u kucu i bili tamo, malo se derali iz očitih razloga.. u srijedu ide preko noci, dobivam zamjenski a ako ne uspiju naći kvar.. ko zna...
 

Doocks

New member
Ide auto u srijedu u servis, da vide problem.
Ja jednostavno ne planiram pustiti da je normalno da auto progrije tek nakon 10 km. Nigdje u opisu auta to nije bilo definirano niti pisano.

Zanimljivosti radi.. u suvotu sam bio u svadbi i ujutro normalno smrznuti svi auti, cak kolegin golf 2 nakon 10 minuta sta je radio je odledio stakla i ugrijao se, a moj novi elysee- da ne kažem prostu riječ.

Jednostavno, neću prihvatiti činjenicu da bi to trebalo biti normalno, jer to nije. Auto je placen u gotovini i ja želim da on grije.
 

Milosh

Test
Slažem se i podržavam te!

Mala digresija, Golf II inače odlično grije. :D Vjerovatno bolje od većine modernih dizela.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Pero1

New member
Btw i ja imam imam isti problem auto star ni dva mjeseca bio u servisu i rekli da je sve OK dok motor ne postigne radnu temperaturu nema grijanja (svjetska debilana jer je kod nas uvijek +20 i više) nema zime.
Vozio sam dosta automobila što benzinci što diesel, ali niti na jednom od njih nije bilo tako išao je bar lagano topli zrak kod elysee-a ništa i onda odjedanput počne.
Pitao sam u servisu dali ima kakav termostat koji otvara krug cirkulacije antifriza (da se isti premosti) prema hladnjaku za grijanje, ali nemaju pojma znaju manje nego ja.

Baš me zanima što čete riješiti u servisu...:confused:
 

Doocks

New member
Ma nisam tako mislio, i moj je uzet na kredit ( samo u banci ) tak da je ono isto 😁🤣

U pravu ste; auto progrije, i kad grije grije ko blesav, ali da njemu treba 10 km da progrije i da moze radit 10 dana u leru i ne ugrije zrak ni pol sfupnja je laž. Znam da neće vratit sigurno, ali spreman sam do vrhovnog suda.. nek vrate pare il daju da si doplatim za bolji auto ako js ovo takav tvornički "šrot" da moram reći..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači nakon što počne grijati u nekoj duljoj vožnji, ako ga staviš u ler više ne puše toplo?
 

Doocks

New member
Znači nakon što počne grijati u nekoj duljoj vožnji, ako ga staviš u ler više ne puše toplo?
To zapravo nisam istestirao, ali mislim da čak niti ne.

Uglavnom, rezime svega:

1. Kad upalim auto, ako ga ostavim u leru da radi, može raditi 10 dana ne ugrije se ni pola stupnja.
2. Autu treba 10 kilometara da se ugrije. Napominjem VOŽNJE - jer ukoliko u tih 10 km negdje staneš na semaforu ili u koloni, auto radi a ti čekaš u njemu - grijanje = 0 bodova
3. Kad i počne grijati, početni miris toplog zraka je po nekoj paljevini, ko da je nešto zaštopano
 

Pero1

New member
Mislim da je tu igra sa Euro VI normom.

Naime da motor vozila što prije dostigne radnu temperaturu nema grijanja kabine ( što prije motor dostigne radnu temperatu to je manje zagađenje okoliša što nije sporno), a pošto grijanje kabine ide direkno od motora (rashladna tekučina koja cirkulira motorom) povečava se hlađenje motora te on kasnije postiže radnu temperaturu=veće zagađenje okoline.
Jednostavno zar ne ....... ali je hladno i magli se....... :angel:

Potpuno ista diagnoza sve tri točke i kod mene......

Točka tri znaci da nas upozori saaaaaada grijem.
A novo auto?:thinking:
 

Doocks

New member
Točka tri znaci da nas upozori saaaaaada grijem.
A novo auto?
S obzirom da mi jos nije proslo 14 dana od kupnje.. ako će tvrditi da je to normalno.. nek si ga uzmu a ja ću doplatiti za drugi auto. Ne mislim se smrzavati u NOVOM autu :twisted:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Haha, ako je to serijska greška. Jer kad dođu minusi, "sigurnost i povjerenje" ima kockice leda da pišaju dok budu čekali u zasjedi da napune proračun kaznama za "prekoračenje" brzine. :D :D
 

Doocks

New member
Haha, ako je to serijska greška. Jer kad dođu minusi, "sigurnost i povjerenje" ima kockice leda da pišaju dok budu čekali u zasjedi da napune proračun kaznama za "prekoračenje" brzine.
Imaju i oni elysee, valjda budu imali razumijevanja :p:thinking::thinking:
 

witman

New member
troši auto u leru, nije da ne troši - vjerojatno 3 L

ma mora biti neki termostat koji pušta rashladnu tekućinu, samo previše
postavljene vrijednosti, kad se pronađe može se premostit s "dugmetom"

Zapravo izgleda da auto ima 2 termostata; 1 koji blokira hladnjak i 1 koji blokira kabinu. Dostatno bi bilo izvaditi ovaj koji blokira kabinu bez razloga i stvar bi trebala biti riješena.
 

Mirage

Well-known member
Evo ekipa da ja malo dam svoj komentar na ovu temu kako se ovo aktuiralo ja malo pratio kod sebe. Jutros sam upalio auto smrznut s sjeverne strane kuće i odvrnio grijanje na max vratio se nakon 5 minuta. Auto je ugrijao ali ne da je to vruće ali osjeti se da grije polako to električno grijanje je za k:cenzura::cenzura::cenzura: .

Uglavnom kada idem na posao imam 5 kilometara i većinom se vozim nizbrdo i auto počne puhati toplije zahvaljujući tom el grijanju al nije da se ugrije na ugodnu temp. Kada idem kući s posla vozim se konstantno na laganoj uzbrdici i obično kući idem brže i do zadnjeg kilometra auto dođe na 90° e onda počne grijati ono luđački da moram stišavati.

Rezime priče taj 1.6 hdi dok se motor ne ugrije neće grijati.
 

markan1000

Well-known member
pa i ja se razmišljam kako je kod mene. za početak, nikad ga ne ostavljam da dugo u leru radi. ali ako mi koji put i ostane duže upaljen ujutro, s grijanjem se ne događa praktički ništa. nakon što ujutro krenem na posao, a dok je auto hladan sigurno ga ne koljem jako, isto mu treba par kilometara da počne poštenije grijati.
meni je u ovoj priči najproblematičnije ako auto, nakon što se motor u vožnji zagrije i kabina se počne grijati, kad opet bude u leru prestane grijati. to mi nema smisla, to se meni ne događa. a to da li mu ujutro treba malo više ili manje za početi grijati može živcirati, ali ne čini mi se da je riječ o nekoj grešci...
 
Na vrh