Na plinu i benzinu trokira

edek

Member
pozz svima,kupili smo xantiu 99god,1.6i sa plinom,vozilo i na plinu i benzinu trokira ,obrtaji na leru divljaju kak im volja,motorić ler gasa promijenjen isto kao i svjećice i kablovi,on i dalje po svom,čak smo bili na čišćenju brizgaljki od plina ali naša lijepa xantia i dalje po svom,,,,,,,,,,,,,,,,,,to je prvi dio problema drugi je ono kliktanje u pumpi koje se javlja sve učestalije zato je i moje pitanje iliti vapaj za pomoć za dobrim majstorom ,mi smo iz zagreba i cijenim svu pomoć.....kad se to zrikta onda možemo kod mene na pivicu,,,;)
 

Lakii

Well-known member
Ovako, sto se tice preporuke servisera ja ti nemogu pomoci.
I posto imas 2 odvojena problema, mozda ces morati ici kod dva majstora.

Sto se tice problema rada motora, ti imas problem sto ti je ugraden plin.
Nadam se da je instalacija ispravna i da ju je ugradio kvalitetan instalater.

Ako ti se problem javlja na potpuno isti nacin i kod rada na plinu i benzinu onda je problem lako izolirati. I nema veze s pumpom goriva i injektorima.
Dali je problem samo divljeg ler gasa ili i u voznji trokira?
Kako radi kada je hladan a kako kada se zagije? Kakav je pod jakim opterecenjem?
Dali se pali lampica motora?
Dali je auto bio spojen na diagostiku? I dali je plinski sistem redovno odrzavan?

Kako to sada izgleda, moguce da ti je MAP senzor otisao ili je zaprljan. Isto tako, treba provjeriti dali je bobina ispravna, kakav signal daje lambda sonda i da ti negdje slucajno ne vuce falsi zrak.

Sto se tice hidraulike i kliktanja regulatora, imas slicnih tema u podforumu "Hidraulika".
Ovako napamet, centralna kugla.
Ako je centralna kugla ispravna, probaj auto staviti na najnizu visinu i ostavi ga da radi tako. Ako se kliktanje smanji onda je problem negdje u ovijesu. Ako kliktanje ostane isto, probaj par puta stisnuti kocnicu. Ako se kliktanje tada jos poveca, onda je problem u kocionom ventilu.

Eto, isto tako, imas:
http://www.citroenforum.hr/citroen-prodaja-i-servis-209/preporuka-i-iskustva-za-servis-zagreb-284/

Pa malo pregledaj sto ljudi pisu.
 

edek

Member
lalkii thnx na super informacijama,puno će mi pomoć,kaj se tiče ler gasa varira i kad je topli i hladni motor,plin je star 11mjeseci,plinske dize su očišćene,kablovi isvjećice su novi,niš onak kak si rekel korak po korak i detekcija

da li bi spajanje na dijagnostiku bilo od pomoći ili da provjerim MAP pa onda dalje

evo ovak,auto prima gas odlično i na bengu i na plinu,na leru štuca i sam kaj se ne zgasi,upalila se check engine lampica na 10 sekundi i onda je nestala,dva puta na leru je krepal,a kaj se tiče onog kaj si napisal stavil sam auto na najnižu visinu i kliktanje je ostalo jednako

lalkii thnx na super informacijama,puno će mi pomoć,kaj se tiče ler gasa varira i kad je topli i hladni motor,plin je star 11mjeseci,plinske dize su očišćene,kablovi isvjećice su novi,niš onak kak si rekel korak po korak i detekcija

da li bi spajanje na dijagnostiku bilo od pomoći ili da provjerim MAP pa onda dalje

evo ovak,auto prima gas odlično i na bengu i na plinu,na leru štuca i sam kaj se ne zgasi,upalila se check engine lampica na 10 sekundi i onda je nestala,dva puta na leru je krepal,a kaj se tiče onog kaj si napisal stavil sam auto na najnižu visinu i kliktanje je ostalo jednako
uz sve to kliktanje sad je počela cvilit ta ista pumpa di je kliktanje,ljudi pomozite da mi nekaj ne zariba onda sam se sj...o,nikad nisam imal citroena i hidrauliku pa stoga sorry unaprijed ak sam dosadan aki autek je super i bilo bi mi zao da se nekaj sj.....e
 

Mrèela

New member

edek

Member
evo sam da javim ,citrać sutra ide kod saleta na sistematski pregled,nadam se da bumo sutra riješili problem

p.s.ak je netko sutra oko 11h u zaprešiću nek se javi za kavu

evo xantia došla od saleta,sve kugle riješene i auto je sa ko lađa,sad još samo to glupo trokiranje i turažu riješit i to je to
 

Mrèela

New member
sad još samo to glupo trokiranje i turažu riješit i to je to
Sve što su kolege nabrojale proveri,ja bih krenuo redom,od senzora,do senzora,a ne bih zaobišao kablove ,svećice,bobinu kako je već jedan kolega naveo.Kreni redom,senzore očisti proveri tako što ćeš skidati konektore jedan po jedan i prati kako se auto ponaša.Možda ovde ima rešenje:http://auto-elektrika.bloger.index.hr/post/senzori-na-motoru-ili-engine-managment-sensors/2653922.aspx,http://www.automobilizam.net/bobina-indukcioni-kalem/;)
 
Na vrh