Nekoliko problemčića 1.6i

madmac

Member
Mislim da je kod Tokića 800 kn nekakva njemačka proizvodnja a talijanske su oko 600 kn !
Pa ti sad biraj !:)
Nego ljudi ima li ko ideje za one moje problemčiće ?:wtf::meh:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
nije to ono kad smotaš malo volan pa okretaji padnu, nego recimo uparkiravaš negdje pa ono kuplung-gas( tj radiš s njime) i tu se on ajmo reć izgubi, počne lagano oduzimat okretaje i ide prema tome da se ugasi pa se vrati, pa opet da se ugasi i onda ga malo pukneš po gasu pa se "smiri" u biti izgleda ko da traži svoj optimalni položaj...
Jesi riješio ovaj problem?

Znam slučaj gdje je update ECU firmwarea sredio takav problem.
 

madmac

Member
Jesi riješio ovaj problem?

Znam slučaj gdje je update ECU firmwarea sredio takav problem.
Paaaaa, jesam počeo sam ga zanemarivati :)
Ma sad sam se kakti naučio šta mu ne raditi da se to ne dešava !
Riješio sam problem onog lupanja,amortizer je jedan bio u pitanju, ispustio je dušu, pa sam zamijenio prednje(Kayaba plinski)
E saaad pojavio se drugi problemček... kad natočiš gorivo do vrha počne curiti iz rezervoara od negdje... dali je neko možda imao takav problem i dali zna neko kako to konstrukcijski izgleda i gdje je potencijalno mjesto za curenje.Inače ne curi cijeli nego samo kad pričepiš do vrha.
Dali netko zna koji akumulator ide u njega jer mi se ovaj trenutačno čini preslabim, nisam ga vadio al mi se nekak čini fizički mali i nisam vidio kolko ima Ah jer je naljepnica zguljena. On pali uredno ali onak ko da mu fali snage
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Riješio sam problem onog lupanja,amortizer je jedan bio u pitanju, ispustio je dušu, pa sam zamijenio prednje(Kayaba plinski)
Preporuke što se tiče amortizera:
Na prvo mjesto Sachs ili Bilstein, pa onda Kayabu koju si uzeo. Tu je negdje i Monroe uz nju.

kad natočiš gorivo do vrha počne curiti iz rezervoara od negdje... dali je neko možda imao takav problem i dali zna neko kako to konstrukcijski izgleda i gdje je potencijalno mjesto za curenje.
To se događa dok gorivo točiš "do čepa". Nemoj to raditi. Nije "zdravo". :) Toči dok ti ga pištolj ne prekine, probaj još jednom i ako ga momentalno prekine, pun je. Vidi da li to se tada razljeva.

Dali netko zna koji akumulator ide u njega jer mi se ovaj trenutačno čini preslabim, nisam ga vadio al mi se nekak čini fizički mali i nisam vidio kolko ima Ah jer je naljepnica zguljena. On pali uredno ali onak ko da mu fali snage
Vjerojatno imaš tvornički ugrađivan DELCO L1 300 od 50Ah/480A. Za njega ti je peak performance nekih pet godina. Nakon toga kapacitet ide dolje.

Može i od 60Ah/640A, al nisam siguran. Znam da ovaj jači ide na dizele.

I nemoj uzimati aku u šoping-centru bez obzira na marku i cijenu i što-ja-znam. To su redom već formirani akumulatori i tko zna koliko su prvo stajali na lagareu distributera, a koliko već stoje na polici. :)
 

jura

New member
Pa postoji na svakom akumulatoru mjesec i godina proizvodnje, a i ne znam zašto bi to bio problem? Ako hrpa ljudi kupuje akumulatore u velikim shoping centrima to vjerovatno ne znači da moram i ja, ali znači da ti akumulatori odu pa dođu "friški" za razliku od neke trgovine auto dijelova koja drži cijenu akumulatora viiiisoooko pa ih ne prodaje dok ne napravi akciju pa ti naletiš i kupiš akumulator koji je u toj trgovini stajao 6 mj ili godinu... Ala vera, nije baš logično ali dobro, kako tko želi...
 

madmac

Member
To se događa dok gorivo točiš "do čepa". Nemoj to raditi. Nije "zdravo". :) Toči dok ti ga pištolj ne prekine, probaj još jednom i ako ga momentalno prekine, pun je. Vidi da li to se tada razljeva.

Vjerojatno imaš tvornički ugrađivan DELCO L1 300 od 50Ah/480A. Za njega ti je peak performance nekih pet godina. Nakon toga kapacitet ide dolje.

Pa problem je u tome što ga ne mogu natočiti da pištolj prekine.. tj. preciznije sa prvim izbacivanjem pištolja počinje curiti od nekud čak i prije izbacivanja pištolja tak da ne mogu precizno odrediti kad da stanem !
Ma da taj peak performance mi se čini da jea opao, a stvarni nisam vidio ni koja marka ni kolko Ah, a niš kda mi bude dosadno budem ga malo raskopao a možda padne i koji reboot :):):):)

Aj javi mi koliko si platija amortizere:)
Ovak ....
sami amortizeri prednji 460 kn komad - plinski Kayaba
ležaj amortizera nekih 80-ak kuna komad
izmjena 100 kuna komad !
I nakupi se tak prek 1000 kuna onak nabrzinu !
 
Na vrh