Jesi riješio ovaj problem?nije to ono kad smotaš malo volan pa okretaji padnu, nego recimo uparkiravaš negdje pa ono kuplung-gas( tj radiš s njime) i tu se on ajmo reć izgubi, počne lagano oduzimat okretaje i ide prema tome da se ugasi pa se vrati, pa opet da se ugasi i onda ga malo pukneš po gasu pa se "smiri" u biti izgleda ko da traži svoj optimalni položaj...
Paaaaa, jesam počeo sam ga zanemarivatiJesi riješio ovaj problem?
Znam slučaj gdje je update ECU firmwarea sredio takav problem.
Preporuke što se tiče amortizera:Riješio sam problem onog lupanja,amortizer je jedan bio u pitanju, ispustio je dušu, pa sam zamijenio prednje(Kayaba plinski)
To se događa dok gorivo točiš "do čepa". Nemoj to raditi. Nije "zdravo". Toči dok ti ga pištolj ne prekine, probaj još jednom i ako ga momentalno prekine, pun je. Vidi da li to se tada razljeva.kad natočiš gorivo do vrha počne curiti iz rezervoara od negdje... dali je neko možda imao takav problem i dali zna neko kako to konstrukcijski izgleda i gdje je potencijalno mjesto za curenje.
Vjerojatno imaš tvornički ugrađivan DELCO L1 300 od 50Ah/480A. Za njega ti je peak performance nekih pet godina. Nakon toga kapacitet ide dolje.Dali netko zna koji akumulator ide u njega jer mi se ovaj trenutačno čini preslabim, nisam ga vadio al mi se nekak čini fizički mali i nisam vidio kolko ima Ah jer je naljepnica zguljena. On pali uredno ali onak ko da mu fali snage
To se događa dok gorivo točiš "do čepa". Nemoj to raditi. Nije "zdravo". Toči dok ti ga pištolj ne prekine, probaj još jednom i ako ga momentalno prekine, pun je. Vidi da li to se tada razljeva.
Vjerojatno imaš tvornički ugrađivan DELCO L1 300 od 50Ah/480A. Za njega ti je peak performance nekih pet godina. Nakon toga kapacitet ide dolje.
Ovak ....Aj javi mi koliko si platija amortizere