Neobavezni razgovori 💬

Phantom

Drajver
Pozdrav.Da li netko zna gdje je moguće nabaviti prednji ljevi i zadnji desni pojas za Xsaru Picasso?
pogledaj na kojem odpadu najeftinije će te proći...

Pitanje: Kada čistite motorni prostor, odnosno plastične zaštite, čime finiširate da dobi onu freš boju?Da li silikonski sprej može biti alternativa.
 

Ax boy

Well-known member
Ma kakvi snovi phantom. Taj 2012 rs koliko je,290 000 kn hahahahahahaha neš ti, za te pare koliko novi rs košta, uredim kuću da Kuščević može biti ljubomoran ;). Međutim lijep je A3 2011/12 ali opet to citroenaško srce vuče na C3 ili C4 (115 KS,6 brzina). Nemoš protiv srca, borim se al teško. Ne prodaje se švabi tako lako citrofil u meni ;)

Ma golf ivane222,ne vrijedi pola para koliko neki biseri traže. Recimo sjećam se oglasa za peticu 2005 prije par mjeseci, 5000 eur alooo?? Stara kanta je 14 godina golf al što ćete ;)
 

Milosh

Test
Pitanje: Kada čistite motorni prostor, odnosno plastične zaštite, čime finiširate da dobi onu freš boju?Da li silikonski sprej može biti alternativa.
To i ja koristim, i uvijek se čudim kako dobro funkcioniše. Obrišem prašinu mokrom spužvicom, sačekam da se osuši, dobro nasprejam i onda lagano pređem krpom. Izgleda svježe i pomalo sjajno, ali najviše me čudi koliko dugo ostane tako, kao da taj sprej stvarno antistatički odbija prašinu.

Koristim onaj obični sprej za kokpit, mislim da je silikonski. Evo baš sam nekidan to uradio i uslikao. :)
 

visaluteju

Well-known member
Pocelo mi zapadati za oko jos prosle godine a onda sam sve vise i vise primjecivao kako starija populacija a i doata mladjih sa kojima sam bio suvozac forsira voznju na niskim obrtajima. Znaci punac, zetov otac, stric itd itd. Sa komsijom se bas nekidan vozim po uskom seoskom putu i on vozi 40 i ubacuje u 4tu. Ja ga pitam sto pati motor kaze ne pati se on tako manje trosi goriva, kaze naucices i ti ovako da se ne gusi kad budes iskusniji. Ja lego. Ugl znaci bar 70% ljudi koji su me vozili forsiraju voznju na 1300 - 1500 obrtaja,ne do bog da predje 1800 kao da u crveno ide, znaci samo sto se ne gasi. I vecina sa kojima sam usao u raspravu da em steti em vise troši gledaju me kao ludog
 

Cutac

Prèkaroš
Frend je imao 626 dizela, vozio na 1200 okretaja, bokte hebo auto se trese ko da smo u japanu, ali ne ne, trosi osminu osmine decilitra manje, dobro je to.
A jedan drugi, isto veleum, vozi 1.2 clia na 1500 okretaja puni gas. I onda zove, kaze nesto lupa kad pusti gas. I ne lupalo sunce ti hebem.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svakom svoje. Ja dizela ne spuštam ispod dvije, niti dajem pun gas prije tri.
Citrać pak češće vidi +5 nego -2 tisuće :D

No istina da je ovo neki trend vožnje u preniskim okretajima... tako uče i u autoškolama sad (vidim po friškim vozačima), a i ovi noviji auti koji sami sugeriraju promjenu... to rade na smješnim okretajima.
 

visaluteju

Well-known member
E to sam i ja primjetio meni redovno u trećoj nudi petu

Ja se trudim da ne ide nikad ispod 1500, uglavnom vozim na 1800-2500 - 90% vremena
 

Cutac

Prèkaroš
niti dajem pun gas prije tri.
Dobro, Alfini dizeli dosta podsjećaju benzinca pa ti je oprošteno. Meni je jedini dobar dio dizela(koji mogu provrtiti kotače u vožnji) poklopiti ga na 1500 okretaja, pričekati sekundu da turbina nabije tlak i onda uživati u neupravljivosti :D

tako uče i u autoškolama sad
A ti su veći kreteni nego vozači. Dođu im djeca koja blagog pojma nemaju o autima, sjednu u nekog dizela od 250 konja u autoškoli(sad je fora nabavljati skupe aute), nauče ga voziti na 1500 okretaja i onda kad sjednu u svog benzinca od 52 konja i 250 tisuća kilometara niti mogu krenuti, niti ubrzati. :cenzura::cenzura::cenzura:eek: takvu autoškolu. Sad sestrična polaže i na ispitu nema teorije o mehanici ili nečemu nego debeli od iza kaže "uđi u kružni tok i vozi po glavnoj cesti". :cenzura::cenzura::cenzura:ala ga glavna cesta, vidiš jel imaš trokut na ulazu u kružni i ako nema, piči kud hoćeš. Ali ne, glavna cesta, kog ****a moraju izmišljati toplu vodu.
Zato mladi vozači i jesu opasnost na cesti. Neki dan neka mlada cura ispred mene na semaforu, skrećemo lijevo, ona krene i hop, krepa auto. A nova A klasa, znači nije neka ropotarija. E :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:, njoj je auto krepao(ili je s:cenzura::cenzura::cenzura:ala brzine, uglavnom, zaustavila se) kad je prošla raskrižje, a ja i jedan iza ostali u raskrižju. Kom ****u onda služe autoškole i kreteni koji rade u njima, ako ne da se kandidate nauči VOZITI. Ne, bitnije je znati kolika mora biti bankina na brzoj cesti kod Mrduše Donje i kako bočno parkirati, nego kako ne biti opasnost na cesti.
Nek prepolove prvu pomoć i stave ispit iz toga kako funckionira automobil. I tu prvu pomoć siluju ko da smo doktori bokte. Netko se slupa i ako je razbio glavu, čekaš s njim hitnu, ako ju je razbio malo jače, spustiš mu kapke i to je to. Jedino treba znati zamotati ranu i postaviti ga na bok, a za to je dovoljno 20 minuta predavanja. 3 dana po 3 školska sata. 9 sati :cenzura::cenzura::cenzura:eek:te, ako ne naučiš 3 bitne stvari u 20 minuta, neće ti ni 500 sati biti dosta.
 
Na vrh