Neobavezni razgovori 💬

dinko1981

Well-known member
Šta bi se moglo uzeti za nekih 15-20 tisuća eura, koji auto?
Htio bih c4 staviti u mirovinu, a ne znam šta da uzmem.

Kriteriji su da ima automatsku klimu, tempomat, gume standardnih dimenzija, 120-150 konja, zadnje parking senzore, sva 4 prozora na struju, Bluetooth i poželjno Android auto.
Također bi skoro pa uvjet bilo da ima aktivne farove, ali ako nema, radije halogeni, nego LED.

Par godina star, da nije puno prešao.

Jel postoji išta osim Megane 1.2? Isto tako ne bih dizela nikako.

E da, C segment ili više.
Ubaci te kriterije u naku tražilicu tipa njuškalo ili autoscaut i biraj
Primjer da megane ima alternative, opet c4

https://www.autoscout24.hr/ponude/citroen-c4-1-2-puretech-shine-autom-navi-xenon-sitzh-pdc-benzin-siva-3c097dbd-c27d-428c-9bfb-5d0ef1aa5e4c?sort=price&desc=1&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=46&position=46&search_id=912r3dylva&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown
 

Milosh

Test
Reče ti jednom C4 do njegove smrti.. :)

Moj prvi savjet je da ne uzimaš ništa Francusko.

Drugi savjet bi bio V40 ali on se ne može uzeti za te pare par godina star. Drugo mi je na pamet pao Golf, ali reko ti se groziš na pomen VW-a, kad vidim i ti misliš o njemu. Po meni je to ok auto, samo što je precijenjen, ali je plus što bolje drži cijenu. Treći prijedlog mi je Focus 4. Odličan auto, dobiješ jako puno za ne previše para. Motori su ok koliko znam (mogu te spojiti direktno sa čovjekom koji je hodajuća enciklopedija što se toga tiče). Vizuelno (mada je to stvar ukusa) izgledaju milion puta bolje od bilo kod VW-a. Materijali i čvrstoća unutra su mislim bolji nego kod Francuza, možda malo ispod Golfa. I poslednje, a znam da je to tebi važno, vožnja (handling) je bolja nego kod svih drugih stock hatch-ova.
 

Profiler07

Well-known member
Šta bi se moglo uzeti za nekih 15-20 tisuća eura, koji auto?
Htio bih c4 staviti u mirovinu, a ne znam šta da uzmem.

Kriteriji su da ima automatsku klimu, tempomat, gume standardnih dimenzija, 120-150 konja, zadnje parking senzore, sva 4 prozora na struju, Bluetooth i poželjno Android auto.
Također bi skoro pa uvjet bilo da ima aktivne farove, ali ako nema, radije halogeni, nego LED.

Par godina star, da nije puno prešao.

Jel postoji išta osim Megane 1.2? Isto tako ne bih dizela nikako.

E da, C segment ili više.
3008?
 

Cutac

Prèkaroš
Ubaci te kriterije u naku tražilicu tipa njuškalo ili autoscaut i biraj
Primjer da megane ima alternative, opet c4
Iskreno, nećkam se oko Njemačke, daleko mi, ne da mi se sa svime time ratovati.

A c4 nebi, em je 1.2 smeće, em ga imam već :D

Reče ti jednom C4 do njegove smrti.. :)

Moj prvi savjet je da ne uzimaš ništa Francusko.

Drugi savjet bi bio V40 ali on se ne može uzeti za te pare par godina star. Drugo mi je na pamet pao Golf, ali reko ti se groziš na pomen VW-a, kad vidim i ti misliš o njemu. Po meni je to ok auto, samo što je precijenjen, ali je plus što bolje drži cijenu. Treći prijedlog mi je Focus 4. Odličan auto, dobiješ jako puno za ne previše para. Motori su ok koliko znam (mogu te spojiti direktno sa čovjekom koji je hodajuća enciklopedija što se toga tiče). Vizuelno (mada je to stvar ukusa) izgledaju milion puta bolje od bilo kod VW-a. Materijali i čvrstoća unutra su mislim bolji nego kod Francuza, možda malo ispod Golfa. I poslednje, a znam da je to tebi važno, vožnja (handling) je bolja nego kod svih drugih stock hatch-ova.
Ostaje c4, ili kod mene ili ide majci.
Focus me privlači po svemu, ali frend ima tu generaciju i sjedala su grozna. Njegov je sa puno opreme, ali ni blizu udoban kao c4, pa otpada.
Golfa gledam jer mi je iznutra lijep jer ekran ne viri iz kokpita, ima jednostavne kontrole klime i to što ga se lako proda.

Corolla i Golf su neki favoriti, dok ih ne probam, barem :D
3008?
Brrr, ne može suv. Radije uzmem bilo šta, samo da nije SUV i da ekran ne viri iz table :D
 

Cutac

Prèkaroš
Kod nje me privlače interijer i pouzdanost, ali je izvana ružnaaaaa...
A i nema ih, doslovno mogu birati koju točno boju Astre želim.
 

sir.Oliver

Well-known member
pozz ekipi
zanima me , može li se u HR / SRB nabaviti motor od one slagalice fiće ( deA ) ? ili , u krajnjem slučaju komplet model ...
hvala
 

Cutac

Prèkaroš
Otišao ja jučer vidjeti Golfa.
I dobro, parkiram, izlazim, idem prema autu, a on bijel. E mislim si jebiga, bijele boje, obične felge, nema mašte u dizajnu, rekli bi ljudi - ružan, ali ajde, relativno je nov, ima aktivne farove, 1.5 motor, izdrži.
I dolazim ja do Golfa, on i dalje bijel. I sam na sebe vičem, ignoriraj, možeš ti to, nije on kriv što su ga ostavili u temeljnoj. A ON I DALJE BIJEL.
I ništa, otključavam ja njega, otvaram vrata, primam bijelu kvaku, otvaram vrata, a unutra siv. Cijeli interijer boje ko one deke iz JNA koje škakljaju i grebu. Ajde, ima još jedna nijansa sive na kokpitu. Gledam, tuga me hvata, najradije bih se okrenuo i otišao, ali ajde, došao tu, čovjek me dočekao, daj da sjednem.
I sjedam. Sjedam, bolje da sam pao na asfalt. Sjedalo ko sjedalo u kazalištu iz bivše države naših starih. Nit je tvrdo, nit je mekano, nit je široko, nit je usko, samo je sjedalo. Volan isto neki beživotan, sve nešto čudno, kao da je interijer iz auta iz B segmenta. Primam mjenjač, ne znam jel u leru, jednak osjećaj i u leru i u brzini. Palim auto, sve ok, ali taj osjećaj u interijeru...
Sve sivo, bez mašte, bez dizajna, digital cockpit, ali tako nekako postavljen da izgleda kao aftermarket, uska centralna konzola, naslon za ruku kratak i uzak, Golf četvorka četvorka.

Popričam s čovjekom, izlazim, idem prema C4, otvaram vrata, sjedam, a ono upadnem u sjedalo, mekano, glava lijepo pada na rasklopljeni naslon, sjedalo mekano, a grli me, naslon za ruku podignut, lakat lijepo sjeda. Tabla crna, visoka, duboka, vrata visoka i duboka, cijeli auto kao da je klasu iznad Golfa.

I jebiga, Golf otpada. Ostaju Megane i Corolla. Ako oni ne budu bolji, ide poliranje na c4 i ostaje dok ne nađem nešto da je vrijedno zamjene.
 

Milosh

Test
Rekao sam ti to sve i za sjedišta i unutrašnjost. A od Toyote ne očekuj puno drugačije po pitanju udobnosti i dizajna unutrašnjosti.

Focus je za tebe. Ili Megane, ali on je Francuz. Ili V40, ali on je skup par godina star.

Niko te neće voleti kao Francuski auto, niti brinuti o udobnosti.
Tačno, ali isto tako ni o jednom autu nećeš razmišljati i brinuti kao o Francuskom. Postoje izuzeci naravno, ali generalno je tako.
 

Cutac

Prèkaroš
Sve to stoji, ali ja sad evo gledam Mazde 3 u crvenoj boji sa 2.0 atmosfercem. Je da su dosta skuplje od ovih koje gledam, ali brate mili :D

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-3-g150-oglas-40524647

A Focus nažalost otpada. Em je 1.0, em ovaj ekran nikako ne bih mogao progutati.
1685529134007.png

Kod Toyote bih ekran tolerirao radi Toyotine pouzdanosti. Tako da, probam Megana, probam Corollu i probam Mazdu 3, pa izmislim još 7000€ za Mazdu :D
 

diegos

Well-known member
Sretno u potrazi haha... I ja trazim nesto i sve se svodi na mazdu 6... Probao ih par, kad usporedim sa svojom 3, volan mekan sa manje feedbacka, mjenjac također mekan da sam na prvu pomislio da nesto ne valja, sjedala mekana ali ok ajde. Za jednu kaze oglas KO NOV, na tel. kaze ko nov, trebas ga vidit uzivo... Auto je krš i pol.
Passat, u toj cijeni s bijednom opremom jadno izgleda,
Octavia, ruzna,
A4, u toj cijeni isto bezveze oprema, ne bih ga ni pogledao ovako na cesti...
 

ivek

Member
Slušaj Milosha i kupi pravi auto Volvo V40. Isto sam prije godinu i pol gledao što uzeti, probao Golfa 7 GTD, Audia A4 B8 i Citroena C4 druge generacije. Meni je uvjet bio dizel od barem 2 litre. Svi lijepo rade, svi su bili 150 konja+, ali za 2014. godinu što sam uzeo je Volvo od svih njih klasu bolji. Što je najbolje, Volvo bio najjefitniji. Dakle u jesen 2021. za GTD 2014. s oko 150000 km su tražili po 14000 Eura, Audia nekih 12000, a Volva D4 sa 190 konja i 155000 km sam kupio za 9000 Eura. Danas su cijene nerealno visoke i ne mogu vjerovati kakve ljudi daju novce za polovne aute.
 

Milosh

Test
Cutac Cutac Ovo što Ivek kaže, ne moraš ti uzeti, ali barem iskoristi priliku pa pogledaj i isprobaj sve što je u toj klasi a što te privlači. Što više modela i primjeraka pogledaš, bolje ćeš znati kad dođe vrijeme da kupiš, imaćeš bolju predstavu o tome šta sve postoji i kakvo je.

Meni su Mazde i 3 i 6 bomba, i 6ica djeluje baš kvalitetno unutra, al ne znam kakva je trojka u poređenju s njom. Imaju lošu limariju i lak, to im je minus.

Ja bih skoro uvijek uzeo koju godinu starije a kvalitetnije auto nego mlađe a nekvalitetnije. Primjer iz mog okruženja, dvojica kolega.. Jedan uzeo novi Sportage za 52k KM a drugi 4-5 godina staru Stelvio za 55k KM. Nije da smatram Stelvio za naročito kvalitetan auto, ali eto. :)

Edit: iz znatiželje gledam cijene V40 u Švedska, 14400 EUR kad se vrati PDV. 69000 km

https://www.blocket.se/annons/stockholm/volvo_v40_t3_152hk_r_design_automat_s_v_hjul_moms/103608557
 
Posljednje uređivanje:

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
A Focus nažalost otpada. Em je 1.0, em ovaj ekran nikako ne bih mogao progutati.
Vozio sam tog focusa s 1.0 i mogu, biranim riječima, reći da je iznenađujuće neloš kao i u Mondeu :) Za po gradu, naravno. Tablet nije nego za brusilicom poravnati. TV kao u dnevnoj sobi.
 

Milosh

Test
Gledam sliku tog kokpita Focusa koju si stavio pa mi nešto čudno, sad baš išao da pogledam na FF Klub forumu slike od jednog iz Rijeke, karavan je ali izgleda odlično, i drugačiji je displej, puno manji i ljepši. Vjerovatno je do opreme. A ovaj sa foruma inače nema šta nema od opreme.







Sad sam našao, ovaj je ST Line, 2020. godište.
 

Cutac

Prèkaroš
Slušaj Milosha i kupi pravi auto Volvo V40. Isto sam prije godinu i pol gledao što uzeti, probao Golfa 7 GTD, Audia A4 B8 i Citroena C4 druge generacije. Meni je uvjet bio dizel od barem 2 litre. Svi lijepo rade, svi su bili 150 konja+, ali za 2014. godinu što sam uzeo je Volvo od svih njih klasu bolji. Što je najbolje, Volvo bio najjefitniji. Dakle u jesen 2021. za GTD 2014. s oko 150000 km su tražili po 14000 Eura, Audia nekih 12000, a Volva D4 sa 190 konja i 155000 km sam kupio za 9000 Eura. Danas su cijene nerealno visoke i ne mogu vjerovati kakve ljudi daju novce za polovne aute.
Opcija je iako mi se ne sviđa dizajnom baš. Problem je što nema benzinaca kod nas u ponudi rabljenih, sve dizel. A i koliko vidim, nema novijeg od 2020.

Sretno u potrazi haha... I ja trazim nesto i sve se svodi na mazdu 6... Probao ih par, kad usporedim sa svojom 3, volan mekan sa manje feedbacka, mjenjac također mekan da sam na prvu pomislio da nesto ne valja, sjedala mekana ali ok ajde. Za jednu kaze oglas KO NOV, na tel. kaze ko nov, trebas ga vidit uzivo... Auto je krš i pol.
Passat, u toj cijeni s bijednom opremom jadno izgleda,
Octavia, ruzna,
A4, u toj cijeni isto bezveze oprema, ne bih ga ni pogledao ovako na cesti...
Tako i meni, jedino što mi se stvarno dopada su Mazda 3 i 6.

Ja bih skoro uvijek uzeo koju godinu starije a kvalitetnije auto nego mlađe a nekvalitetnije. Primjer iz mog okruženja, dvojica kolega.. Jedan uzeo novi Sportage za 52k KM a drugi 4-5 godina staru Stelvio za 55k KM. Nije da smatram Stelvio za naročito kvalitetan auto, ali eto. :)
Meni je oprema iskreno nebitna. Mora imati dvozonsku automatsku klimu, senzor za kišu, Bluetooth i/ili Android Auto i mora biti udoban. Dodatni bonus su aktivni farovi, ali nije presudno.

Edit: iz znatiželje gledam cijene V40 u Švedska, 14400 EUR kad se vrati PDV. 69000 km
Ne da mi se do Istre po auto, a kamo li do Švedske :D

Vozio sam tog focusa s 1.0 i mogu, biranim riječima, reći da je iznenađujuće neloš kao i u Mondeu :) Za po gradu, naravno. Tablet nije nego za brusilicom poravnati. TV kao u dnevnoj sobi.
Vozio sam danas Focusa. Jest da je bio dizel, ali ta generacija. Bolji je od Golfa, ali i dalje nije oličenje udobnosti...
 

ivek

Member
Opcija je iako mi se ne sviđa dizajnom baš. Problem je što nema benzinaca kod nas u ponudi rabljenih, sve dizel. A i koliko vidim, nema novijeg od 2020.
Ako se na varam prestao se proizvoditi 2019. Kod nas se sve uvoze samo dizeli i mislim da sam samo jednom vidio kod nas oglas za jednog novijeg T2 sa 2.0 benzinskim motorom. Izgled auta je u oku promatrača i ako se tebi ne sviđa to je posve u redu. Ja ti mogu samo reći da je unutrašnjost i infotaiment sustav po meni odličan, Volvo svake godine daje besplatne nadogradnje navigacije. Ja ju ne koristim kao takvu, ali mi je odlično što cijelo vrijeme radi u pozadini i upozori diskretno na kamere za brzinu. Kod tebe bi minus bio i sportski ovjes, jako je tvrd. Ja volim to što u zavojima ne pliva i jako je stabilan, ali na lošim cestama s puno rupa bude malo naporan. Ovaj moj D4 ima snage i baš s lakoćom i bez buke odrađuje kilometre po autoputu i u međugradskoj vožnji. Kako od nove godine više ne putujem na posao jer sam našao posao u mjestu gdje živim, dizel mi više ne treba. Trenutno stoji tjednima u garaži, mislim da od nove godine nisam ni 1500 km napravio s njime.
 
Na vrh