Jučer sam slušao "novi" M4 uživo. Ja ne znam kud u onu stvar odoše sportski auti. Samo tutnji i puca, uopće ne zvuči lijepo, ****le ih turbine te ih ****le.
Isto sam pred mjesec dana sreo novi Camaro(Challenger?) u gradu, beštija. Osim što isto ima taj ekstra duboki ton i pucanje iz ispuha. Ali ne onaj fini backfire kad baš grune, nego prprprpr. Strašno...
Ima jedan C5 V6 karavan kod mene i tu me sijeci ako ne zvuči bolje od ova dva gore navedena.
Ošlo sve u ****c, i/ili smo jednostano ostarili. Auti postaju karikature, nemogu nikako stvatiti današnje vrijednosti...
Među mainstream markama su ''pravi'' auti praktički potpuno nestali... ostalo je još par ''čudaka'' tipa Mclaren T50 i pokoji Porsche, al to je ionako za odlikaše, a ne raju.
Trebalo bi čuti još i novog Nissana Z-a... nije za Eu koliko znam (i ovo je doduše koncept), ali u 2020. predstaviti V6 Coupe sa ručnim mjenjačem je vrijedno divljenja. Nije ni pretjerano lijep, barem ne dok ga se ne stavi uz moderne nakarade tipa nova BMW Supra ili BMW 4a. Uz njih je remek djelo.
Ekrančine, mali turbo motori, prevelike felge i rešetanje iz auspuha.
Pola današnjih sportskih auta zvuče ko da im se ventili ne zatvaraju kak treba. I ne, to nije pucanje afterburnera, to je pucanje da mala čuna bude veća.
I konji, pumpanje brojki na papiru. Više nema pravih hot hatcheva, danas najslabiji imaju, šta, 250-300 konja i dual clutch automatike.
Bertolova Alfa GT zvuči bolje nego valjda 90% današnjih sportaša, a tih 10% su razni izuzetno rijetki atmosferci.
Meni je ovaj Nissan lijep, poprilično mi se sviđa. Je naotekao i 350Z ili 300ZX su mi miljama privlačniji i ljepši, ali što se danas nudi, ovaj je super.
I Clio danas ima 1300 kila, sto milijuna komada opreme, 17" felge...
De bokte šta vam je, zašto se od svega mora raditi "luksuzni" auto? Ali ta opsesijama pukim brojkama mi nikada nije i neće biti jasna.
A kakav im je servis bio, nije mi žao što je propao. Pače, neka je.
Post je automatski spojen:
E i ove "Line" opreme auta. R Line, SLine, M paket, bozje matere...
Svako govno mora izgledati kao da je neki sportski auto. Prvo i osnovno, što fali komforu, zašto sve mora biti sportsko? A drugo, prije su takvi auti bili rijetkost i pojava, a danas praktički isto izgledaju M3 i jebeni 318 dizlo. I Golf GTI i 1.6 dizlo.
normalno da zvuči. što više konja to veća tragedija. ferrari i lamborghini više niti nemaju zvuk samo galamu.
zastava 101 namaže na kruh sve nove aute.
Ne mogu ni zvucat kad moraju zadovoljit glupe euro norme pa stavljaju restrikcije i ostale gluposti..da ih je odcepit na norme iz 90-ih zvucali bi perverzno.
Ma turbina masu zvuka ukrade. Vidit ces kad ja napokon slozim mazdu. 1.8 turbo, eko norma ce biti euro 0, afterburner, 3" decat i svejedno ce zvucati lose.
Nema do atmosfere, turbo je ko plasticne sise. Na papiru je super, al bi pod ruku uzeo manje ali prave.
Ma turbina masu zvuka ukrade. Vidit ces kad ja napokon slozim mazdu. 1.8 turbo, eko norma ce biti euro 0, afterburner, 3" decat i svejedno ce zvucati lose.
Nema do atmosfere, turbo je ko plasticne sise. Na papiru je super, al bi pod ruku uzeo manje ali prave.
Ništa, treba naručiti turbo kit i prirediti garažu da se može raditi kako bog zapovijeda.
Budući da 1.8 koji se sad vozi gubi kompresiju na 4. cilindru, u njega će ići "novi" motor, a taj slinavi 1.8 na generalku i slaganje. I onda u auto za fini tuning.
Trenutno je ostalo da se prebaci motor(masa posla, nema se vremena, još pogotovo da se uskladim s frendom s kojim to radim) i da se napravi limarija na toj čitavoj(donor je karambol).
Znači treba cca. 1000€ za početak i dobrih 10 dana po 5-7 sati rada dnevno. Tako da, neće skoro ništa