Da, baš čitam i mislim WTF. :surprised: :angel:Vidim da ovo ide predaleko pa se povlačim.
Rado ću ti odgovoriti, a dovoljno bi bilo i da upitaš nekoliko majstora iz ovlaštenih servisa za mišljenje. Ti motori su poznati po više problema koji ih prate od nastanka, i koji se čak ponovo javljaju nakon popravki. Najpoznatiji problemi su sa lancem (rastezanje lanca, kvar španera lanca, i posljedično lupanje lanca i vodilica), zatim tu su i problemi sa turbinom i sa PCV ventilom koji se zaštopa, zatim stvaranje gareži na usisnim ventilima koji se zatim moraju mijenjati ili pjeskariti, takođe i ''iskakanje'' motora iz faze. Što je najgore, ljudi riješe te probleme ali jedan broj njih se ponovo vrati, što dovodi do zaključka da je kriv dizajn motora a ne jednostavno loši dijelovi. Samo malo proguglaj ako te zanima, o THP ili o N13/N14/N18 (to su BMW/Mini oznake).ajde da ja tebe sad pitam "čisto iz radoznalosti", šta to nije u redu sa prince motorom da ne bi trebao dobiti nagradu?!
Pretpostavljam da jeste to taj, on je u upotrebi valjda od 2006.Ne znam kako se zove onaj stari BMW-PSA benzinac iz kraja 2000ih ali kum koji je radio u Peugeotu dugo godina je rekao da je to najgori benzinac koji se ugrađivao u Peugeot. Imali su non stop reklamacije. Ne znam jel to taj Prince.
Kako? To je valjda najbitniji dio auta. 100% vremena provedenog u autu sjediš, a ako je sjedenje neugodno, auto je za otpad.ali generalno poređenje sjedišta mi je malo nonsense.
BesI touchpad
Koi prepoznavanje znakova
Risi veći displej
To su moje riječi za teško za koristiti.Nisam pričao kome je šta šugavo i čudno, već o funkcionalnostima.
dovoljno dojma steknem provjerim oglase, a oni govore da većina tih motora danas ima između 200 i 300.000+ km, i za njih se traži nekoliko tisuća € pa na više. kada uzmem u obzir da je većina rabljenih kod nas uveženo i radi se o najvećim ušminkanim drljama iz njemačke, mogu zaključiti da dođe na isto slušao ili ne "majstore iz ovlaštenih", kupovao vti thp ili tdi gtiSamo malo proguglaj ako te zanima, o THP ili o N13/N14/N18 (to su BMW/Mini oznake).
ako nešto ima 1,6 kubika, 200 konja, troši 8, zadovoljava eko test, i sa staklenim krovom košta novo ispod 30.000 € - kako nego super...ili nekome tko na forumu tvrdi da je super
Pa da. Šta mi znači oprema ak je auto drek.Ponovo pričaš o ličnim ukusima i stavovima a ne o čistom nabrajanju opreme.
Ja se slažem s ovim. Možda je do mene, ali moj VTI je u skoro 140 tisuća km i 8 godina imao kvarove u obliku brtve poklopca ventila, brtve kućišta filtra ulja i brtve kućišta termostata.tko to zna kako je auto korišten i održavan.
Slazem se s ovim. C5 je usao u uzak krug kandidata kupovine radi dizajna i udobnosti. Kad sam provozao passata s high opremom model 2015 do Beca i natrag, lijecio sam se od bolova,i odbacio ga odmah. Inace je bio kandidat, 2.0 150 ili 180 konja ( mogao sam birati ,slicna kilometraza,mala razlika u cijeni), tisi auto, slicna potrosnja,puno veci gepek, dosta losiji dizajn sto mi nije bilo presudno itd. Ostalo sto sam gledao a da je bolje od c5 je bilo dosta skuplje. Provozao i passata sa stelajucim ovjesom,puno bolje od obicnog,ali dosta skuplji. Mondeo sam preskocio jer nije nudio nista vise od c5, a nije toliko udoban. C5 ima najvecu udobnost u klasi/cijeni pa nisam puno cekao da uleti exclusive , sto bi naravno bio jos veci plus, nego odmah uzeo new buisiness.Pa da. Šta mi znači oprema ak je auto drek.
Ja sam mogao c4 zamijeniti A3-com iz 2014. sa 30k kilometara i 2.0 dizelom od 150 konja. Audi bolje drži cijenu, ovaj je imao djelomičnu kožu, parking senzore, kameru, xenon, navigaciju, grijanje siceva, općenito je bio 20 godina ispred c4, bio je dosta tiši, jeftiniji za voziti, ma sve kao iz raja, osim jednog bitnog dijela. Nisam mogao napraviti 200 km, a da me leđa ne počnu boliti. Znači po svemu bolji gadget od c4(osim što je dizel, brr), ali nikako bolji auto jer nisam mogao sjediti u njemu.
Oprema je super ako je upakirana u auto, ali ako je upakirana u karoseriju s kotačima, niš mi ne znači.
Jer bi se tako uvjerio da je istina ono što pišem.ali čemu ići zvati i provjeravati
Da, kako da ne.dok se za francuski poluproizvod pežu 308 1,6 vti '08. traži kao za bmw 116 iz '08.
Da, upravo to.Kupi ga pa nam javi za koju godinu kakav je.
Srećom po narod ima ih jako malo, a i pored toga su na jako lošem glasu, super.nebi ga bili puni oglasnici
*pusti francusku bojnu čavoglave*zarad zastave
to se lako da provjeriti, znači nikakvi stakleni krovovi i automatski mjenjači:Da, kako da ne.
vjerojatno je u bosni drugačije ali ovo je na prvoj liniji šengena:Srećom po narod ima ih jako malo, a i pored toga su na jako lošem glasu, super.
i himna citroen hrvatske*pusti francusku bojnu čavoglave*
Možemo i ovako, po meni je ovo realnije:to se lako da provjeriti, znači nikakvi stakleni krovovi i automatski mjenjači:
https://www.njuskalo.hr/auti/bmw-ser...oglas-29672095
https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot...oglas-30139844