Nivo ulja u menjaču Citroen C3

Rajkan

Member
Ulje u mjenjaču se provjerava tako da kroz rupu di se ulijeva mora prelijevat ulje van. Ide ti 2L ulja. Mislim da ti pušta na semeringu poluosovine.
Okej...da, pusta ulje na semeringu, čekam majstor da mi javi kad da dodjem da to resava a do tad eto da vidim nivo da ne bi ostao bez ulja i oštetio menjac...
 

Rajkan

Member
Nikako. Jedino da ispustiš pa kroz čep nališ količinu koju trebaš.
Vi ste dali najtačniji odgovor...Posle zamene semeringa,ulje je ispusteno (bilo oko 2,3 litra u njemu) i sipano po specifikaciji 2 litre...Ne sipa se i ne doliva da preliva sa cepa jer ko zna koliko bi litara bilo u njemu preko dozvoljenog i na kraju nanelo stetu menjacu...
 

szahtila

Well-known member
Vi ste dali najtačniji odgovor...Posle zamene semeringa,ulje je ispusteno (bilo oko 2,3 litra u njemu) i sipano po specifikaciji 2 litre...Ne sipa se i ne doliva da preliva sa cepa jer ko zna koliko bi litara bilo u njemu preko dozvoljenog i na kraju nanelo stetu menjacu...
Glupost. Što ako je ranije iscurio dio ulja? I ti sad stavljaš količinu ulja koja nije dovoljna za taj auto? Postoje specifikacije za sve pa i za to.
https://engineoilcapacity.com/citroen-c3-generation-engine-oil-capacity-in-quarts-liters/
 

Cutac

Prèkaroš
Piše i na tarabi, to gore na vrhu getribe uopće nije čep za lijevanje ulja.

Citroeni zadnjih 40 godina imaju jedan vijak za punjenje i kontrolu razine.
Valjda 90% auta ima tako u getribama i diferencijalima.

1740419169901.png
 

Rajkan

Member
Piše i na tarabi, to gore na vrhu getribe uopće nije čep za lijevanje ulja.

Citroeni zadnjih 40 godina imaju jedan vijak za punjenje i kontrolu razine.
Valjda 90% auta ima tako u getribama i diferencijalima.

Pogledajte privitak 10393
Ja gledao svojim
Piše i na tarabi, to gore na vrhu getribe uopće nije čep za lijevanje ulja.

Citroeni zadnjih 40 godina imaju jedan vijak za punjenje i kontrolu razine.
Valjda 90% auta ima tako u getribama i diferencijalima.

Pogledajte privitak 10393

Evo video na you tube kako se vrsi zamena ulja na C3 1.1 benzincu,a tako je isto i na mome 1.4 hdi...Donji cep za ispuštanje,gornji na vrhu za dolivanje,za proveru nijedan nije i nema ga...Ne znam zasto onda i ovi sipaju ulje na taj cep na vrhu getribe i zasto mi je majstor isto sipao 😁😉
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jer je to normalna procedura u praksi, svakako najlakša. Skine se senzor rikverca i kroz njega se dodaje ulje. I u Haynesu je to preporuka...
 

Memphis

Active member
Ne znam za koji auto je to dokumentacija ali njegov mjenjač nema čep za točenje ulja. Ima samo gore plastični čep (odušak) kroz koji se toči i čep za ispuštanje kod difrencijala. I ne možeš znati koja je razina ulja u mjenjaču. Moraš ispustit pa nalit.
 

Rajkan

Member
Jer je to normalna procedura u praksi, svakako najlakša. Skine se senzor rikverca i kroz njega se dodaje ulje. I u Haynesu je to preporuka...
Nema skidanja senzora,pored njega je plastični čep koji se skine i ulije novo ulje.
Ne znam za koji auto je to dokumentacija ali njegov mjenjač nema čep za točenje ulja. Ima samo gore plastični čep (odušak) kroz koji se toči i čep za ispuštanje kod difrencijala. I ne možeš znati koja je razina ulja u mjenjaču. Moraš ispustit pa nalit.
Tako je.
 
Na vrh