acacitro98
New member
Pozdrav svima ,
Nov sam na forumu , ali sam pročitao većinu tema vezano za problem na c3 (2003 . godište ) koji me muči , medjutim nikako da rešim . Znači posle vožnje auto-putem , ili nakon nešto duže gradske vožnje pri zaustavljanju na semaforu / parkiranju i sl. počinje da treperi crvena lampica za nizak pritisak ulja , koja nestaje povećanjem obrtaja - dodavanjem gasa . Još letos mi se to dešavalo , problem je otišao dotle je iz auspuha izlazio beli dim , motor se krenuo pregrevati - nakon čega je radjena popravka glave motora(stavljena je druga-polovna glava ) , ravnanje glave , zamena dihtunga , čišćenje motora iznutra i veliki servis . Nakon toga auto je 2 meseca( ali ne puno km oko 1500 km ) radio bez problema nakon čega je opet počeo javljati nizak pritisak na leru , bez čudnih zvukova iz motora , tj. osim greške on i dalje vozi . Namenjao sam se filtera ulja , senzora pritiska i ulja (total 5w40 i 10w40) bez uspeha . Auto je kod mene oko 6 godina , kilometraža je oko 240kkm (moguće je da je to i veća cifra) , i osim problema sa bobinom , što se tiče tog samog 1.4 benzin motora za to vreme , služio me odlično . Neki sledeći korak koji bih mogao da preduzmem je da se pritisak izmeri manometrom , medjutim pitanje je gde obično takav motor može gubiti pritisak , sumnjam da je reč o pumpi za ulje . Ako neko ima iskustva , šta su saveti , ugradnja polovnog - istog 1.4 motora(kfv) ili možda nekog drugog benzinskog motora iz PSA grupe koji se pokazao pouzdanije (1.1 ili 1.6 ) ili 1.4 16v ? Možda da ipak pokušam još jednu popravku mog motora ?
Nov sam na forumu , ali sam pročitao većinu tema vezano za problem na c3 (2003 . godište ) koji me muči , medjutim nikako da rešim . Znači posle vožnje auto-putem , ili nakon nešto duže gradske vožnje pri zaustavljanju na semaforu / parkiranju i sl. počinje da treperi crvena lampica za nizak pritisak ulja , koja nestaje povećanjem obrtaja - dodavanjem gasa . Još letos mi se to dešavalo , problem je otišao dotle je iz auspuha izlazio beli dim , motor se krenuo pregrevati - nakon čega je radjena popravka glave motora(stavljena je druga-polovna glava ) , ravnanje glave , zamena dihtunga , čišćenje motora iznutra i veliki servis . Nakon toga auto je 2 meseca( ali ne puno km oko 1500 km ) radio bez problema nakon čega je opet počeo javljati nizak pritisak na leru , bez čudnih zvukova iz motora , tj. osim greške on i dalje vozi . Namenjao sam se filtera ulja , senzora pritiska i ulja (total 5w40 i 10w40) bez uspeha . Auto je kod mene oko 6 godina , kilometraža je oko 240kkm (moguće je da je to i veća cifra) , i osim problema sa bobinom , što se tiče tog samog 1.4 benzin motora za to vreme , služio me odlično . Neki sledeći korak koji bih mogao da preduzmem je da se pritisak izmeri manometrom , medjutim pitanje je gde obično takav motor može gubiti pritisak , sumnjam da je reč o pumpi za ulje . Ako neko ima iskustva , šta su saveti , ugradnja polovnog - istog 1.4 motora(kfv) ili možda nekog drugog benzinskog motora iz PSA grupe koji se pokazao pouzdanije (1.1 ili 1.6 ) ili 1.4 16v ? Možda da ipak pokušam još jednu popravku mog motora ?