Nosači motora 2.0hdi

-dominic-

Active member
Donator foruma
Da li je netko mijenjao nosače motora? Primijetim male vibracije u unutrašnjosti, rezoniranje oko 2000 okretaja. Sve je to sitno, ali znam da može i bez toga. Slično mi je bilo na starom autu, čak sam mislio da je dvomaseni(kojeg sad ni nemam).
Nema lupanja, treskanja, motor radi mirno. Prve veće promjene sam primijetio kada su radili veliki servis. Tada sam još probao otpustiti i stegnut taj nosač i bilo je bolje tad, ali s vremenom je i gore.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Sva 4 komada original su 450 eura. Tražio sam ponudu za kvalitetne, kaže čovjek da mi nema šta pošteno ponudit osim originala. Da mi je znat koji je taj šta stvara probleme. Na prošlom autu sam džabe mijenjao čak 3 koji su bili originalni. Na kraju je bio 4. Koji sam jednom već mijenjao, a taj je otišao puno brže nego original.


--- Nosač motora, desno, hidraulični, OE broj 9816339580:
PSA Original 9816339580 = 145,00 €/1kom (rok: cca 7-10 radnih dana)

--- Nosač motora, desno iza, OE broj 9816338580:
PSA Original 9816338580 = 59,00 €/1kom (rok: cca 7-10 radnih dana)

--- Nosač motora, donji, OE broj 9804890680:
PSA Original 9804890680 = 115,00 €/1kom (rok: cca 7-10 radnih dana)

--- Nosač motora, lijevo, OE broj 9673768680:
PSA Original 9673768680 = 145,00 €/1kom (rok: cca 7-10 radnih dana
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Velike napore trpe ti nosači. Od vibracije motora do inercije mase i svakojakih iznenadnih "bumpova". To je potrošna roba i treba to povremeno mijenjati. kad ih skineš vidjet ćeš koliko su pohabani i koji je najviše prosvirao...
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Slažem se, ali niti jedan nije "prosvirao", tek sam na 125k km. Ništa ne lupa, nego minimalno vibrira. Ne kupuje mi se sva 4, jer garant je samo jedan problem, a na oko ću to teško skužit.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Hehe, sigurno neću plaćati majstora 4 puta, bez brige. Jedan nosač mogu maltene odmah eliminirati, zadnji tj. Torzijski, a nije daleko ni nosač mjenjača.
Ostaju 2 koja nose motor. Baš taj noseči sam mijenjao na prošlom autu 2 puta u 10+ godina. Promjenom ostala 3 nisam dobio ništa.
Znam, svaki auto je priča za sebe.

I sam sam mijenjao 3, a 4 od getribe je majstor, jer mi je bila prevelika zafrkanciju. Ostala 3 uz navoze i dizalicu nisu bili problem. Ok, tko ne radi većinu sam, on ovisi isključivo o majstorima.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Eto konačno došlo vrijeme za mali servis, pa sam odmah promijenio i nosač motora. Moram reći da je kompliciranije nego izgleda. Morao sam koristiti i ureznicu, jer se očito kod skidanja malo oštetio početak navoja.
Podbočio sam motor, ali nisam mogao regulirati baš lijevo desno, pa je bilo našpanavanja, ali sve je sjelo.

Razlika je očita već na leru, nema rezoniranja oko 2000 okretaja. Da promijenim i ostala 3, sumnjam da bi išta značajno dobio.

I još jedno neugodno iznenađenje, obe vanjske manđete su pukle, to def. ne radim sam, nego idem u servis. Srećom 5min pješke od posla, a i šef servisira, tamo.

Nosač sam naručio preko ebaya iz Poljske, cijena 134 eura s besplatnom dostavom, jeftinije nisam našao. Naravno original, jer zamjenski su li-la. Nema poštenog.

 
Posljednje uređivanje:
Na vrh