Odnos automobilskih medija prema citroenu

ccccxm

New member
Pozdrav kolege forumaši.Mene zanima vaše mišljenje, kako automobilski mediji u Hrvatskoj tretiraju citroen.Načitao sam se masu tih članaka i strašno me iritira koliko, god dobar bio francuski automobil u usporednom testu npr sa njemačkim,pronađu takve zamjerke da mi je mučno.Sječam se usporedbe golfa i renaulta pred nekoliko godina golfu se iskrivija prednji trap puka nosač motora,da ne govorim o potrošnji ulja, oni su to opravdali ovako taj ovjes nije za naše ceste.Strava:eek:to znači da bi pola Hrvatske trebalo ići živiti u njemačku jer su tamo bolje ceste apsurd.Za to vrime testiranja na renaultu je riknulo mislin da je bilo test na50 000km jedna sijalica i to je to .Zamislite to je bija test na potpuno novim automobilima.Ja znam da neki ljudi na prostoru balkana imaju ugrađen poseban aparat u mozgu što se tiče njemačkih proizvoda ali što je previše je previše.Na testiranju citroena c6 pišu :"U citroenu su dobro znali da s njemcima nemaju šansi na njihovu terenu".Strava:oops:Rolls i Mercedes su slinili bolje reči sanjali da imaju hidropneumatski ovjes iz citroena i samim time dali do znanja da je citroen svjetlosnim godinama ispred njih.Tu se postavlja pitanje otkud nekom pravo da o pojmu tehnike piše kao o nečem "druge klase" kao da su ga oni konstruirali.Citiram dalje: Citroen se ne misli predati bez ispaljenog metka.Citroen ne treba ni ispaljivati metke,jer dok su se ti na koje bi trebao ispaljivati metke ubijali kako prijeći sa lisnatih opruga na spiralne,citroen je imao hidropneumatski ovjes.Mislim da gospoda moraju shvatiti da ono što je citroen učino u smislu tehnike i inovacija neće ponoviti više nikad ni jedna marka na svijetu.Naravno osim ako to ne kopiraju a onda će na sud.Gospodi koja otvoreno naginju u člancima njemačkim ili neznam već kojima automobilima poručujem povijest pišu činjenice a ne laži!:p:pROFL
 

jura

New member
Prijatelju, ova je tema u citro krugovima već od davnine poznata i u principu na nju ne treba gubiti vrijeme. Javna je tajna da specijalizirani tabloidi ubiru lovu na tim testovima, a potpuno je jasno svakome iole inteligentnom da takve tekstove treba uzimati kao dobro osmišljen marketinški potez. Jer ako ti i ja proizvodimo bicikle, svaki u svojoj radioni, pod svojim imenom i stavljamo ih na tržište kao robnu marku, obojica imamo podjednake šanse ugrabiti svoj dio kolača. Međutim, ako je moj bicikl tehnički suoerioran u odnosu na tvoj, puno je udobniji i oku ugodniji i ako ja koristim kvalitetnije materijale u izradi a cijena im je približna, ti ćeš morati pribjeći marketingu, potrošiti novaca i vremena da bi se u očima potrošača ta dva bicikla izjednačila. Sav taj novac koji potrošiš na reklame i na plaćanje testova u novinama i lažiranje rezultata testova s vremenom će ti se isplatiti i ti ćeš u konačnici stvoriti brand prepoznatljiv na tržištu. Da si sav taj novac uložio u strategiju razvoja bicikla i poboljšanja kvalitete materijala nas bi dvojica u jednom trenutku ponovo bili na početku priće, približno konkurentni ali ovako si ti stekao ogromnu prednost, jer, nije kvalitete presudna, bitna je rekoama. U citroenu nisu krenuli tim putem i to im je najveći gaf u povijesti poslovanja. Godine sustavnog bombardiranja tržišta golfom ne mogu se izbrisat jednim plešućim robotom.
 

Dalibor

Dado Tornado
andre citroen je inače bio veliki marketinški stručnjak...

citroen, reno i pežo sve do kraja 90tih nisu bili pretjerano zastupljeni na ovim područjima kroz 90te. sjećam se intervjua sa ondašnjim predstavnikom renoa u hrvatskoj, tamo negdje sredinom 90th, kada je izjavio kako mu je u planu za iduču godinu doči na 3% udjela na tržištu. danas je reno među TOP 3 ili 4 firme po zastupljenosti.
nije različito ni za peži/citroen (koji zbrojeni možda su i najprodavanija marka u hrv.)
 

ccccxm

New member
Prijatelju, ova je tema u citro krugovima već od davnine poznata i u principu na nju ne treba gubiti vrijeme. U citroenu nisu krenuli tim putem i to im je najveći gaf u povijesti poslovanja. Godine sustavnog bombardiranja tržišta golfom ne mogu se izbrisat jednim plešućim robotom.
Pozdrav gospodine j .Ovo je jako bitna tema zato što to i nije zapravo tema nego stanje uma kod velike večine kupaca na primjer,taj plešuči robot meni je čisto sranje ko da su reklamirali igračke za dicu(moj osobni stav).Citroenov največi gaf nije poslovanje jer da je vjerovatno bi odavno propao i nebi imao toliko fan klubova i ljubitelja po svijetu.Citroenov največi gaf je taj što je marka koja je od početka rađena za posebnu vrstu ljudi, uglavnom za perfekcioniste i ljude koji se ne zadovoljavaju sa prosječnim,odnosno teže višem .Pa i sami inžinjeri citroena su bili takvi.:prijatelj:A takvih je u društvu malo,i samim time postotak ljudi koji vozi citroena je prirodan.Premda bi mi citroenaši voljeli da je drugačije.Ista je stvar što se tiče golfa,ne mogu postati ono što nisam i ne mogu prestati biti ono što jesam

andre citroen je inače bio veliki marketinški stručnjak...

citroen, reno i pežo sve do kraja 90tih nisu bili pretjerano zastupljeni na ovim područjima kroz 90te. sjećam se intervjua sa ondašnjim predstavnikom renoa u hrvatskoj, tamo negdje sredinom 90th, kada je izjavio kako mu je u planu za iduču godinu doči na 3% udjela na tržištu. danas je reno među TOP 3 ili 4 firme po zastupljenosti.
nije različito ni za peži/citroen (koji zbrojeni možda su i najprodavanija marka u hrv.)
Poštovanje gospodine dalibor.Što se tiče renaulta prirodno je da je bio dobro prodavan ipak je to bila državna firma zapravo okrenuta narodu francuske.A i sjetimo se samo široke palete modela 4,5,6,8,9,10,11,12,16,18 itd svatko je mogao sebi prištiti renaulta prema svom standardu,dok je peugeot uvjek bio profinjen a citra da se ne govori tako da ih baš nije mogao svatko priuštiti.Sjetimo se tko je prije vozio 404 repaša ili ds rijetki a stojku ili r4 mnogi.Što se tiče današnjeg stanja ste u pravu psa je doista vodeča po malim
modelima dok opet ponavljam velike francuze vozi uvijek onaj gotovo isti postotak ljudi koji ih kupuje ciljano.;)
 

gule

Active member
Stanje pogoršava i to što Citroenu gazda Peugeot, pa tako recimo ne postoji C4 karavan, kako bi se Pežo bolje prodavao...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
recimo ne postoji C4 karavan, kako bi se Pežo bolje prodavao
Ne znam o razlozima, ali meni na toj (kompaktnoj) klasi i ne priliči karavanska verzija.

"Kompakt" i "karavan" u istoj rečenici su mi prilično disparatni pojmovi. :)

Posebno mi ne sliči na C4. I stari i novi C4 imaju posebnog stila (stari možda čak i više), a karavan je ipak "radničko" vozilo. :)

Onome kome treba prostrana karavanska limuzina, ima C5, a oni tanjeg novčanika imaju što se prostora i cijene tiče novi C3.
 

ccccxm

New member
Je gospodo obadvojica ste u pravu.Peugeot je zapravo i jedini krivac što je devedesetih citroen gotovo izgubio identitet.Sjetimo se samo zx je po meni jedan od najružnijih citroena ikad ne dovodim u pitanje mehaniku ali izgled.Xm je tu bio jedina svjetla točka imao je sve što jedna prava citra treba imati.Poslije prvog c5 sve je nekako oživilo c4 coupe stari je doista poseban.Ac6 je stvarno nešto što se čekalo dugo po meni predugu.Ipak stanje je danas i više nego dobro ,ali mislim da to peugeot drži u morši i jedino da se citroen nekako iščupa iz ropstva mislim da bi se svit začudija kakva bi to bila kola,ali dobro je i ovako.Gospodin bvuk dobro kaže ti karavani mi nikako ne sliče u kompaktnoj klasi pogotvo ne u citroenu,koliko god dobro dizajnirani ipak jedino su za jače klase.;)
 

gule

Active member
Ne znam o razlozima, ali meni na toj (kompaktnoj) klasi i ne priliči karavanska verzija.

"Kompakt" i "karavan" u istoj rečenici su mi prilično disparatni pojmovi. :)

Posebno mi ne sliči na C4. I stari i novi C4 imaju posebnog stila (stari možda čak i više), a karavan je ipak "radničko" vozilo. :)

Onome kome treba prostrana karavanska limuzina, ima C5, a oni tanjeg novčanika imaju što se prostora i cijene tiče novi C3.

Ne bih se složio šta stoji i ne, jer tržište diktira potražnju, a za to vrijeme recimo Opel bilježi vrlo dobre prodajne rezultate sa Astrom karavan, pa Renault(Megane),pa VW...Golf...i Citroen tu gubi jedan značajan udio na tržištu...

A zaboravio sam spomenuti i C3, koji ne postoji u izvedbi sa troja vrata...opet zbog Peugeota...
 

deda

New member
Citroen je usro motku sa smrti svojeg osnivača Andrea,od kada njega nema ,nasljednici nisu razvijali nove motore,odnosno jesu,ali tu je bio potpuni promašaj i zbog toga su propali.S druge strane radili su i rade aute posebne klase,vizije,sa bezbroj inovacija u tehnici i dizajnu i nek tak rade i dalje,a PSA je jedan od najboljih svjetskih proizvođača motora i meni je ta sinbioza potpuno O.K.Osim toga Citroen ima male prozvođaće dijelova u svakom selu u F i time drži cjelo stanovništvo zaposleno i ti mali prozvođaći i danas rade još dijelove za sve Citroene od kada postoje,za svaki citroenov auto možeš kupiti bilo koji novi lil reparirani dio,do zadnjeg šarafa.Upravo zbog toga imaju velku odgovornost i upravo zbog toga se nije država smjela dozvoliti da propadnu i da nikada ne propadnu.
Ak kaj se njemačkih auta tiče,pa oni niš nisu napravili svojeg,pola automobila im je američkog porjekla,nešto ukradeno od drugih (Porshe),a največa auto industrija VAG ionako vozi na PSA motorima koje su im oni napravili kada je krenuo Golf.Audi u ono vrijeme nije imao motore i mjenjače ni za japaner,Volksvagen je imao samo boxer,koji je napravio Porshe jer je nekada radio u Tatri,opeli su mali ameri,Fordovi,itd.
 

Dalibor

Dado Tornado
A zaboravio sam spomenuti i C3, koji ne postoji u izvedbi sa troja vrata...opet zbog Peugeota...
DS3 bi trebao biti 3vratna vizija/verzija C3...
ovak što se ja kužim, rekao bih kako se citroen i pežolinac dosta dobro nadopunjuju što se tiče raspodjele modela. dobro je za citroen što razvijaju DS varijante koje bi mogle biti jako isplative.

Ak kaj se njemačkih auta tiče,pa oni niš nisu napravili svojeg,pola automobila im je američkog porjekla,nešto ukradeno od drugih (Porshe),a največa auto industrija VAG ionako vozi na PSA motorima koje su im oni napravili kada je krenuo Golf.Audi u ono vrijeme nije imao motore i mjenjače ni za japaner,Volksvagen je imao samo boxer,koji je napravio Porshe jer je nekada radio u Tatri,opeli su mali ameri,Fordovi,itd.
njemački i francuski auti su kao berlin i pariz.
njemce bih usporedio sa korejskim proizvođačima.
to su auti napravljeni za prijevoz, ljudi su im isto što i prtljaga u prtljažniku..
dok su francuski auti više okrenuti prevozu ljudi :D
 

Zmix

New member
Poštovani prijatelju CCCCXM... Bravo!!! :)
Èitam ove tvoje postove i APSOLUTNO U SVEMU se slažem sa tobom. :)
Kažeš sve što i ja mislim a mrzi me da napišem.
Svaka ti čast na svemu, samo tako nastavi, svaka ti je ka' u Njegoša! :cool:
 

ccccxm

New member
Poštovani prijatelju CCCCXM... Bravo!!! :)
Èitam ove tvoje postove i APSOLUTNO U SVEMU se slažem sa tobom. :)
Kažeš sve što i ja mislim a mrzi me da napišem.
Svaka ti čast na svemu, samo tako nastavi, svaka ti je ka' u Njegoša! :cool:
Gledaj nije ni meni lako neda mi se koji put ništa,koji put popijen bevandu pa bi samo čita .Nekad san samo umoran,a nekad po cili dan sidin i promatran moje citre što da ti kažen ne mogu postati ono što nisan i ne mogu prestati biti ono što jesan valjda san se zato i učlanija na ovaj forum:palac-gore:
 

ccccxm

New member
Samo budi ono što jesi i to je to. ;)
Naravno!Neki nas nazivaju fanaticima neki nostalgičarima ja ipak mislim da su to samo ljubomorne kopije društva koje više nema pojma ni što je moral ni dostojanstvo.Njima je čudno kako netko staru citru izvuče iz smeča i uloži sav svoj trud i duh da opet napravi nešto vrijedno divljenja.Upravo u tome i je stvar stvaranje je nešto najljepše što je bog dao običnom čovjeku i radniku.Diviti se svom trudu je osječaj koji oni ne mogu spoznati zato i otimaju i uništavaju podlo se smješkajuči u bmwkarocama.Ipak dok postoje ljudi kao mi taj duh če biti teško uništiti.Oduvijek sam bio ono što jesam neki su me zbog tog poštivali neki mrzili a neki uz mene naučili da nije sve onako kako kažu velike glave .Pozdrav
 

liberty

Well-known member
znate šta si ja želim
u idućih 40 godina imati citroena sve do jednoga
čisto da si sperem s duše sve one druge marke vozila koje sam vozio do sada

šalu na stranu
jeste primjetili koliko tiskovine više guraju renault nego citroen...i o tome i se dalo pričati
ameni recimo ne pada na pamet da si poželim i jedan renault...........jer to nije to. premalo je ekskluzive u njemu, premalo francuskog šarma
 

ccccxm

New member
Pozdrav.Renault je marka o kojoj bi se dalo danima i danima raspravljati.Istina što govorite renault devedesetih godina prestaje zapravo biti po meni ono iskonsko.Kad meni spomenete renault ja vidim samo jednu sliku bijeli renault 18 sa elegantnom maslinasto zelenom maskom preko koje ide tanka kromirana lajsnica cijelom dužinom sat na kojem je 560 000 km mesnate tamnocrvene fotelje,vrhunski mjenjač mek i precizan kao u nijednom drugom automobilu,bijeli skaj na krovu,ovjes udoban motor nesatariv dobro znam svi su stajali ali r18 nikada do zadnjeg dana.Renault je itekako bio i profinjen i elegantan ali na svoj poseban renaultovski način.Ne znam koliko ste upoznati ali ti su automobili jednostavno rađeni da traju pričam o brojčanim modelima,nažalost poslije devedesete po meni renault se totalno izgubio.Ipak predlažem vam da pogledate modele iz zlatnih vremena pačete vidjeti jako posebne automobile.
 

Prilozi

deda

New member
Lako je medijima ovdje radit segregaciju,kada imaju plodno tlo.Da bi ovdje propagirao neki drugi auto,koji nije došel iz Njemačke,jednostavno te poćnu izbjegavat ,padne prodaja časopisa,gledanosti TV priloga itd.A kada se raspišu o njemcima,svi bulje i čitaju i gledaju bez daha.Eto na primjer moj šogi je 10 god vozio Saxa,hvalio ga u nebesa,imao je i zašto,auto mu je fenomenalno služio,nikada kvara,malo trošio,jeftino održavanje,ali prije dvije godine je zbljuval 90 000 kn za novi Polo 1,2 i sad je glavna faca u selu,jer prije je bio bezveznjak kaj nije vozio VW,Audi takve aute.I normalno sad je Polo najbolji auto,bez obzira kaj se vozi ko u tačkama,a auto ga košta ko suho zlato,ali nebi priznal da se zajebo da ga kolješ.I ono,najvažnije,više se ne mora nadmudrivat i svađat sa okolinom.
 

Marko

Well-known member
normalno sad je Polo najbolji auto,bez obzira kaj se vozi ko u tačkama,a auto ga košta ko suho zlato,ali nebi priznal da se zajebo da ga kolješ.I ono,najvažnije,više se ne mora nadmudrivat i svađat sa okolinom.
__________________
Puno toga se na sličan način odvija i na drugi područjima života, uvijek je nekome bitno kaj budu ljudi na to kaj je napravil rekli. Vozil sam nekad yugiće (prvo 45, onda 55) zato kaj onda nisam moral više z biciklom svako jutro pola sata na posao i pol sata doma i kaj nisam bil mokar kad bi padala kiša. Drugim mojim vršnjacima je bilo ispod časti voziti se u yugiću rađe su se ubili u kreditu samo kaj se mogu "pokazati" u vw drlogu pred susjedima... bljak!
 

deda

New member
Imama ti ja jednog frenda koji je prije dvije godine kupil rabljenog A6 za 28 000€,a sve kaj se snjim vozi je na posel i doma,eventualno ponekad ode na more koji dan.Sinu koji nemre nigdje nać posla i samo ćubi doma, je ostavil svojeg prijašnjeg A6,stariji model.Firma u kojoj još uvjek radi je u agoniji već dvje godine i svaki dan je upitno od onda kada bu ostal bez posla,a žena mu dela u HŽ,neki administrator,jest da je plaća sigurna,ali nije nekaj.Naravno sve to je iskeširal,ali je prvo digel kredit u banci.Glavno da su Audiji u garažama,koji nićem ne služe,ali zato se nikam nejde van stoljećima i jede se samo grah i zelje i pokoji komad mesa za svetke.E to je robovanje statusu da se može pokazat susjedima,da oni voze prave makine. Kak takvim likovima objasnit nekaj,kad bi on i guzicu prodal samo da ima skupi "statusni" auto i to dva,zamisli kaj bi mu susedi rekli da ima dva Citrača?
 
Na vrh