Mi koji volimo Citove smo isto tako i sami nerealni oko nekih stvari.
Èinjenica je da je Citroen kroz povijest uvijek bio sam sebi najveći neprijatelj , počevši od aktivnog ovjesa koji je uspješno testiran na žabi krajem 50-tih da bi prvi i zadnji put bio ugrađen na Xantiu 90-tih , pa koji su vrag čekali da preokrenu povijest ? Mnogi vrhunski koncepti su čekali predugo u ladicama pa propali ili zastarili. Pa zatim motori koji su tako proifinjenom autu kao što je Žaba bili u biti najslabija karika ( zastarili i bučni), nevjerojatan je taj spoj visoke tehnologije i meni obožavanih frikovskih rješenja sa kvalitetom izrade često na granici incidenta ( tako su pokopali XM, 1989 bio je to svemirski brod koji su ljudi nakon prvih sranja totalno odj) .Meni je i dalje tiha patnje da jednog kupim i sredim
To pitanje (ne) kvalitete ili šlampavosti je ostalo do dan danas problem pa tako prosječni vozač ima predrasude " da taj citroen nije pametno kupovati " koje su dijelom i točne.
U C6 koji treba biti Flagship luxury ,ugrade prekidače i ručice iz C4 , kao naručeno da ih novinari sasijeku, uvijek nešto bar malo moraju zajebati.
Meni osobno to nije problem jer mi je važniji užitak koji mi pruža od švapske dosade makar se i više kvario u prosjeku. Tako da nije to ni bitno šta drugi misle, zato si uvijek mogao rabljenog citroena kupiti povoljnije od drugih a samo tebi je ostao gušt.
Bitno je raditi na sebi i vlastitoj svijesti a drugi neka žive kako im paše ( nesvjesni svoje nesvjesti)
U današnje doba multinacionalih kompanija sve se uniformira pa se auti više teško izbacuju s emocijama jer sve uvjetuju menadžerčići u foteljama svojim proračunima isplativosti. Tako svijet postaje sve uškopljeniji. Ali to je već tema za neke druge prilike.
Valjda vas nisam udavio too much.....