@ Vedran Stari, sve stoji sta si rekao, slazem se, uz jednu iznimku. Osobno ostajem pri onom da mi je guma na prvom mjestu.
Primjer 1: Sta su mi znacile stvarno ucinkovite kocnice na VTS-u, kad bi se, na svaki jaci pritisak pedale, s michelinom, dok je bio na autu, odmah aktivirao abs i time produzio zaustavni put? Sad se s continentalom cak prije zaustavljam na kisi nego s michelinom po suhom na istom asfaltu. Znaci, kocnice mi nemaju kljucnu ulogu ako silu kocenja ne mogu prenijeti tj., u prijevodu, ako guma ne valja.
Primjer 2: Sta mi je znacio skladno podesen ovjes i geometrija kad sam na autocesti pri brzini od 120 km/h s istim michelinom u blagom zavoju skoro otklizao s ceste jer se stvorio vodeni klin i auto mi poceo
skijat? To je bila cak i spora voznja, komparacije radi, drugi su uredno prolazili sa 150 i vise, ocito bez ikakvih problema. Vozio sam među najsporijima na cesti. Znaci opet je do gume. S continentalom sam po gorim kisnim uvjetima isao preko 180 bez ikakvih problema. O suludosti necemo ovom prilikom
Otkako su gume promijenjene, auto je drugi, tek su mi sad do izrazaja dosle neke osobine i kvalitete, između ostalog kocnice i lezanje.
Istina je i to da continental nije toliko superioran u odnosu na istoklasni pirelli, bridgestone i sl. Al su ujednaceni u svim kategorijama, klasama i dimenzijama. Također prema sluzbenim testiranjima u 90% slucajeva imaju najkraci zaustavni put, osobito na mokrom, a tu su vazni i centimetri. Vozio sam sve njihove ljetne, u svim uvjetima - nisu mi do izrazaja dosle nikakve slabosti. I sta mi je najvaznije, svojstva im uz to traju od pocetka do kraja, za razliku od nekih konkurenata. Zato je moj izbor continental.