Općenita iskustva sa Xsarom I (do 2000. god.)

Lix

Active member
citroen xsara coupe 1.9td... dali zna netko nešto više o tom autu, na šta pazit ako ga se odlučim kupit, kakav je dal iziskuje popravke kad mogu očekivat da će turbina otić ili tako neki dio koji više košta... za te mašine sam čitao sve najbolje, ali volio bi čut iz osobnog iskustva ako je neko imao konkretno taj auto ili nešto slično... ovdje se radi o 4 aribag opremi, znači podizači klima servo itd... da čujem mišljenja prijedloge savijete :whistling:

i još nešto između xsare coupe ili puga 306 (naravno opet ciljam na 1.9 td motor) koji bi mi preporučili, xsara mi je puno ljepša, to bi trebali bit isti auti, sad neznam koji je bolji što se završne izrade tiče
 
Posljednje uređivanje:

shicy

New member
da osvježim malo iskustva sa svojom Xsarom: nedavno je registrirao, prvi put je pala na tehničkom, a razlog su bile slabe kočnice za stražnjim kolima, nedostatak zadnjeg brisača i pumpica za pranje stakala :wtf: ali ajde, riješilo se sve i prošla uredno.
prije par dana počela je*uckat sa paljenjem, servisiran anlaser pa i to sad radi uredno :)
nakupila je skoro 150 tkm, sa mnom se druži nekih 10 tkm, samo neka mi nastavi bit dobra :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kriva tema al aj... ma spiritmonitoru je prosijek 8,8l, znači 10l u gradu možeš očekivat.
 

shicy

New member
nakon što su ovo ljeto mijenjani ležajevi na zadnjim kolima i kočnice na istim kolima, prije 10-ak dana nešto počelo strugati u zadnjem lijevom kolu. odveo majstoru, on nešto čačkao oko toga i funkcioniralo je 2 dana. nakon toga sam išao na put (230 km ukupno) i na pola puta mi je propala pedala kočnice :\
valjda se sve toliko ugrijalo da je oslabila kočnica. sutradan kočnica radila kao i prije :\
i dalje prisutno struganje, auto opet odvedeno u majstora te mi najvjerojatnije slijedi ponovna izmjena ležaja...
vidit ćemo šta će na kraju bit...
 

shicy

New member
opet promijenjen ležaj, trebat će i kočnice pred registraciju (6. mjesec 2016.). nadam se da su neplanirana ulaganja gotova :D
 

shicy

New member
jučer opet nešto počelo strugati, čini mi se u zadnjem desnom kotaču. ima bit da je opet ležaj "otišao" :(
prilično sam tužan jer opet ide neplanirano izdvajanje za novi :(
imate li možda kakav savjet, možda nije stvar isključivo u zamjenskim ležajevima? možda ih nešto drugo "dere"?
imam i 2 pitanja:
1. jesu li originalni ležajevi bašbaš toliko bolji od zamjenskih, i ako jesu, gdje ih nabaviti u Splitu?
2. koji su "simptomi" sje***og zadnjeg mosta?

unaprijed hvala na odgovorima :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa ovisi koji zamjesnki, koliko sam proučavao velike su razlike u kvaliteti od proizvođača do proizvođača.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I to bi mogao bit velik dio problema. Probaj kontaktirat Lageros, mislim da će ti tamo najbolji savjet dat ;)
 

deda

New member
Ako ti je opet otišao,onda su i osovine prije bilo poderane,pa te sada ne spašavaju nikakvi najkvalitetniji ležajevi.Promjeni sve i miran si dok je živa.
 

shicy

New member
ova se tema pretvara u moje jadikovke :hm:
danas mi se, usred ničega, upalila lampica od motora. motor kao da je radio na 3 cilindra, ništa nije lupalo, samo je u leru tresla, izgubila cca 20-30% snage...dovukao se do Splita, sutra vodim u mehaničara. samo se nadam da nije neko žešće sr*nje :hm:
 

Aspar

New member
Ne bih se slozio da je Xsara los auto.Da je najbolji,nije ali odnos cene i onoga sta moze pruziti je savim pristojan.
Ja sam letos presao na C5 a Xsaru sam napustio posle 774 000km.Malo li je?HDI...otporan na metke i idiote,uz malo paznje neunistiv.Jesam dve torzije promenio,stabilizatora more,tri seta kvacila,veliki i mali hladnjak,letvu volana,sajli kvacila itd.Ko ce se setiti svega ali nikad nije stala i izdala
 

Lix

Active member
bome zavidna kilometraža, ne samo za citroena nego i aute općenito, svaka čast, nego da se nadovežem na temu iskustva i neiskustva, xsara je moj drugi citrać, kad kupim auto od prijašnjeg vlasnika uvijek promjenim sve šta treba, šta bi trebalo i šta će uskoro trebat, pa sam miran i siguran u njegovu ispravnost, sve radim sam i govorim iz prve ruke, xsara je meni super autić, za tu cijenu za koju sam ga kupio + dovezao doma + uložio + stavo 4 nove gume + registrirao izašla me je cijena od ispod 15 000 kn (u ovom ne računam svoj rad, samo dijelovi), za te novce imam auto sa kojim mogu na kraj svijeta, sa ispravnim djelovima koje sam ugradio JA a ne neki "meštar" auto će uskoro 140 tisuća km, ne štedim ga i ne mislim i ide ko metak, neko je pitao koliko 2.0 16v troši, za onog od 130 ks nemogu točno reć al moj VTS od 160 troši od 8 i pol na više, gradska je ispod 10 ne izvediva
 

Gerira

New member
Evo imam Xsaru od 9. mjeseca prosle god, 1.4i 1997 godina. Nije bila u nekom stanju kada sam ju kupio, centralno više nema, 3 različita ključa, užas prednji kraj i lak. Bila je 1000eur sa regom od pola godine pa sam ju uzeo. Uglavnom nakon par početnih ulaganja auto ide fino i lijepo se vozi. Nisam sve sredio još, ali prolazi tehnički bez problema, sad će 300tkm, uglavnom dosta dobar autić za male novce i jako jeftin servis. A o udobnosti da ne pričam :). Ovo mi je prvi benzinac, prije toga sam vozio Ford Mondea iz 1994, 1.8td. Po snazi je slabiji auto, ali po potrošnji su tu negdje i više sam nego zadovoljan
 
Na vrh