Općenita iskustva sa Xsarom II (od 2000. god.)

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Xsara II-pozitivna iskustva

Ciki,to se odnosi na to da stvari koje se moraju napravit na autu,se i naprave,a ne ignorirat i vozit auto dok sve ne ode u krasan kur,i onda kukat u stilu: pa kak se je to moglo dogodit ??
Al vidim po tome kak sredujes auto i kolko ulazes u njega,da ti to nisam trebal ni objasnjavat
;):D:D
 

duggi

New member
Re: Xsara II-pozitivna iskustva

....eto da se javim,imam Xsaru 2 vec 4g.(1.6 16) ,drugi vlasnik ,i nikakvih problema sa autom..
Prilikom kupovine napravio veliki servis (remenje,filteri...) ,od vecih investicija ,osim tog servisa,jedino su zamjene prednjih/zadnjih diskova i plocica....
Za sada sve 5......

:D
 

XSARA VTS

Member
Re: Xsara II-pozitivna iskustva

XSARA 1 već 6-a godina uz redovno održavanje još uvijek vozi! Te sitne ****arije nešto radi pa ne radi pa rešetkica pa ovo pa ono toga je uvijek bilo i uvijek će biti i na autima puno skupljim a ne na ovim našim jeftinim.
 

bigmac

New member
re: Općenita iskustva sa Xsarom II

Još jedno pozitivno iskustvo sa Xsarom 1.4 Hdi Fresh...Naime,auto sam kupio 2003.,novi,i do sad je prešao 165 000 km...Jedini "kvar" je bio senzor temperature rashladne tekućine,mala plasticna ****arijica od 130 kn zbog koje se povremeno palio STOP jer je zbog njega komp registrirao kao da je auto pregrijan i stavljao ga u safe mode...Znaci nema preko 3000 okretaja tih par sekundi dok svijetli stop...Inace se vozis normalno. I netko je spomenuo desni otvor ventilacije,stvarno zna nazivcirati kad netko koljenom poremeti one resetkice! To su mogli i bolje izvesti. Eto toliko grešaka se dogodilo u 8,5 god...! Inace samo redovni servisi,benzinska nakon svakih cca 900 km (ako je otvorena cesta onda i 1000 km) i udri brigu na veselje. Tvornički akumulator je izdrzao 7,5 godina! Karoserija jest malo osjetljiva na svaki dodir ali tako je,kako je...Ima previše nemarnih ljudi,nažalost! Auto funkcionira besprijekorno,ne troši ulje,ne dimi i ne stvara nikakve probleme.
 

zgodny

New member
re: Općenita iskustva sa Xsarom II

britanci imaju cudan pristup ocjenjivanju vozila.. da je kojim slucajem bila kakva british naljepnica, bilo bi sve samo hvalospjevi :D
 

zujo

New member
re: Općenita iskustva sa Xsarom II

Znači Britanci i auti su isto što i Britanci i nogomet.

Njima je njihova repka daleko najbolja na svijetu iako nisu napravili ništa od `66. Ostalima se previše ne zamaraju.
 

flyer26

New member
Re: Xsara II-pozitivna iskustva

kod Xsare 2 je jedino iritirajuca stvar desni otvor ventilacije kako se raspadne...
Misliš na onu rešetku unutra desno kod suvozačeva prozora kojom kontroliraš smjer zraka kud da puše? Jer meni je jedna rešetka otpala na tom otvoru, ali uspio srediti uz malo rašpanja i ljepila i sad je opet ko novo...
 

zujo

New member
Re: Općenita iskustva sa Xsarom II

uz malo rašpanja i ljepila i sad je opet ko novo...
Odustao sam više od ljepljenja te rešetke. Ja ju lijepo složim i poljepim i prva osoba koja sjedne u auto sa mnom napravi što? - Naravno prčka po tom dok ne strga!:twisted:


Danas prčkam oko lampe, negdje pušta vodu unutra. Probat ću s malo silikona riješit stvar.


 

Aspar

New member
Re: Općenita iskustva sa Xsarom II

Da dodam neka moja iskustva sa xsarom posto smo jako puno presli zajedno.
Prvi problem ali lako resiv je kvacilo ili kuplung.Najveci problem je sama sajla odnosno samostelujuci mehanizam koji jako brzo strada narocito ako je auto cesce u gradskoj voznji.Pedala jednostavno propadne,kao da je pukla sajla,vratite pedalu rukom ona opet radi neko vreme i taki sve cesce.Izdrzi oko 25-30000km pa opet.
Resenje je napraviti ili kupiti obicnu sajlu,bez tog samostelujuceg mehanizma.
Drugi problem je ona plastika na pedali kuplunga na koju se kaci sajla.Jeftina je ali zna puknuti kad se najmanje nadate :mad:.I to se lako resi ako se kod strugara napravi metalni takav deo i nikad vise problem
O torziji ne vredi trositi reci.Fabricka je izdrzala 410 oookm,komlet remontovana i evo opet je levi tocak dobio ugao na 570 000km,Napominjem da moj jeste karavn ali ga ne tovarim.
Dva hladnjaka(grejaca)kabine sam promenio.Jedan 2005. a drugi pre neki dan.Nije problem hladnjak ali zamena:eek:
Remenica radilice na HDI motoru.Promenio 4 komada dok nisam stavio klasicnu,gvozdenu i nikad vise problem.Verovatno tog problema i nebi bilo da su delovi kvalitetniji.Ovako mala privreda,mala cena,kratko traje.

Samo da dodam jos par stavki.
Silent blokovi u prednjim viljuskama,fabricki traju,after market su nula.Zato je bolje kupiti komlet viljuske nove i 200 000km nema brige.
Glavna stavka,motor.Moj je HDI 2.0 90ks i za njega imam samo reci hvale.Za 570 000km nikad nije stao niti me negde ostavio i nikad nije otvaran.Pali,radi,malo troskari ulja ali...ima kilometara.
Sve u svemu,magare je to zahvalno :whistling:
 
Re: Općenita iskustva sa Xsarom II

ima kilometara kažeš, ha? ma to je samo 570.000km ;)
ja sam imao model 1 i ovu 2 rest.obe dw8 motor1,9 D,s drugom sam presao ja 200 000 gradske voznje a kupljena je 3 god stara i sa130 000km i verujem da je vracena km bar malo.za 5 godina i 200 tkm fine voznje i redovnog odrzavanj mogu rec da je to sasvim ok auto.
menjao sam pumpu serva i samo potrosne stvari :set kvacila silenti ,stabilizatori i posle par godina remont torzije ,doduse pocela je pomalo mastit exspanzionu posudu pa se odradio i dihtung glave i vodjice i gumice i obrada glave. zadnju godinu je pocela troskarit ulje i malo posustajat motor pa sam je prodao sa 330tkm. sve u svemu kuda sve nije prosla i po kakvim putevima smatram da je to sasvim ok auto za novce koje se plati po uslovom da se nadje ocuvan primjerak. jedino je taj motor malo ljen za autoput narocito kad se koristi klima.
 
Na vrh