Re: Općenita iskustva sa Xsarom II
Da dodam neka moja iskustva sa xsarom posto smo jako puno presli zajedno.
Prvi problem ali lako resiv je kvacilo ili kuplung.Najveci problem je sama sajla odnosno samostelujuci mehanizam koji jako brzo strada narocito ako je auto cesce u gradskoj voznji.Pedala jednostavno propadne,kao da je pukla sajla,vratite pedalu rukom ona opet radi neko vreme i taki sve cesce.Izdrzi oko 25-30000km pa opet.
Resenje je napraviti ili kupiti obicnu sajlu,bez tog samostelujuceg mehanizma.
Drugi problem je ona plastika na pedali kuplunga na koju se kaci sajla.Jeftina je ali zna puknuti kad se najmanje nadate
.I to se lako resi ako se kod strugara napravi metalni takav deo i nikad vise problem
O torziji ne vredi trositi reci.Fabricka je izdrzala 410 oookm,komlet remontovana i evo opet je levi tocak dobio ugao na 570 000km,Napominjem da moj jeste karavn ali ga ne tovarim.
Dva hladnjaka(grejaca)kabine sam promenio.Jedan 2005. a drugi pre neki dan.Nije problem hladnjak ali zamena
Remenica radilice na HDI motoru.Promenio 4 komada dok nisam stavio klasicnu,gvozdenu i nikad vise problem.Verovatno tog problema i nebi bilo da su delovi kvalitetniji.Ovako mala privreda,mala cena,kratko traje.
Samo da dodam jos par stavki.
Silent blokovi u prednjim viljuskama,fabricki traju,after market su nula.Zato je bolje kupiti komlet viljuske nove i 200 000km nema brige.
Glavna stavka,motor.Moj je HDI 2.0 90ks i za njega imam samo reci hvale.Za 570 000km nikad nije stao niti me negde ostavio i nikad nije otvaran.Pali,radi,malo troskari ulja ali...ima kilometara.
Sve u svemu,magare je to zahvalno :whistling: