Općenita iskustva sa Xsarom II (od 2000. god.)

Konrad

New member
zahvaljujem :), probat ću opet samo neznam dal bu moje išlo tak,jel ovo je od putnog računala ručica, a mene j.... ona s druge strane
isti je princip rastavljanja...

ako zatrebas dijelove javi, imam cijelih rucica i imam sitnice od neispravnih
 

Profka

New member
hm, ima li netko iskustva sa mijenjanjem "raspucale plastike unutar farova" i jel to uope izvedivo na Xsari (samo govorim sogorovu dijagnozu a i zensko sam, tako da ne zamjerite) :whistling:
 

cicinho

New member
Dakle ovako. U listopadu prošle godine poslao sam staroga da mi nađe neki auto. Nisam imao neke posebne zahtjeve pa on kupi Xsaru iz 2002. godine. Iako ima dosta iskustva sa rabljenim vozilima, nekako se statistika prelomila baš na meni. Naime kad ga kupovao, auto je imao različite dimenzije guma, a u vožnji bez gasa je krčalo kao u drobilici. I prije nego sam imao priliku ga upoznati bio je više u mehaničara nego kod mene (naime, nakon svih popravaka ipak nije toliko loš auto, ima neke mušice, i još par stvari za koje nemam vremena rješit)... Promjenjene gume (egzotična dimenzija koja je naravno dosta skuplja), zadnja torzija je skroz zapekla pa je kompletno sve mjenjano, otišla je sajla od ručne, mjenjač je bio dva puta na popravku (i sad mi se čini da nešto lagano struže), problemi sa centralnom bravom i nezatvaranjem, standardne promjene ulja i filtera. Uglavnom, prijašnji vlasnik očito nije uopće brinuo o autu niti ga održavao, niti znao vozit
 

Marko

Well-known member
Sreća dragi moj Èičinjo da ćeš ti sve to fino dovesti u pravo stanje i da će Xsara još dugo voziti!
 

Konrad

New member
Dakle ovako. U listopadu prošle godine poslao sam staroga da mi nađe neki auto. Nisam imao neke posebne zahtjeve pa on kupi Xsaru iz 2002. godine. Iako ima dosta iskustva sa rabljenim vozilima, nekako se statistika prelomila baš na meni. Naime kad ga kupovao, auto je imao različite dimenzije guma, a u vožnji bez gasa je krčalo kao u drobilici. I prije nego sam imao priliku ga upoznati bio je više u mehaničara nego kod mene (naime, nakon svih popravaka ipak nije toliko loš auto, ima neke mušice, i još par stvari za koje nemam vremena rješit)... Promjenjene gume (egzotična dimenzija koja je naravno dosta skuplja), zadnja torzija je skroz zapekla pa je kompletno sve mjenjano, otišla je sajla od ručne, mjenjač je bio dva puta na popravku (i sad mi se čini da nešto lagano struže), problemi sa centralnom bravom i nezatvaranjem, standardne promjene ulja i filtera. Uglavnom, prijašnji vlasnik očito nije uopće brinuo o autu niti ga održavao, niti znao vozit
kad kupis auto o kojem prosla 2 vlasnika nisu vodili previse brige nego samo terali, ti nahebes...znam kako je to...
 

Dalibor

Dado Tornado
ajde još ako kupiš uneređenu xsaru, ako imaš kakvu takvu plaću dijelovi i nisu preskupi, ima ih i rabljenih rastrančiranih, a još idu dijelovi i sa pežoia.

ali daj zamisli ekipu koja će kupiti rasturen C5, pa kada mu počmu odlaziti stvari, a kupili auto jer je bio "super jeftin", da vidiš onda majstor-flekserica-filter-crijevo.
 

Dalibor

Dado Tornado
kada gledam rabljene aute prvo pogledam što kaze pokazivač goriva, ako je pri dnu onda je takvo bilo i održavanje auta.

vezano za c5 - jeftin citroen je najskuplji auto.
 

Kanader

Active member
Ja sam rabljene gotovo uvijek kupovao sa par kapi u spremniku. Èak sam i novi automobil dobio s takvom količinom, a ovaj Citroen mi je bio prvi rabljeni kojeg sam kupio ne sa par kapi već s punim spremnikom! I to je deda ( bivši gazda ) tankao dan prije. Bit će da je s time htio sakritit stanje plovka.:D
A ova tvoja poslovica ne vrijedi samo za Citraće već i za mnoge druge marke koji imaju skupe ili nedostupne dijelove, a dolazi od one britanske:
"Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari."
 

Aspar

New member
Moja Xsara je danas na transplantaciji organa.Posle 614 000km pocela je pokazivati ozbiljne znake umora u vidu potrosnje ulja,dimljenja iz auspuha,ulenjila se.Jos uvek pali na prvu ali ...nije to vise to.Drugi motor sam spremio ranije,samo sam cekao malo slobodnog vremena.Pored motora spremljena i druga letva volana,set kvacila,nosaci motora,komresor klime i jos nekih sitnica koje je lako zameniti kad je motorni prostor prazan.Moram da pohvalim Luk-ov ste kvacila koji je bio na kolima i izdrazao 220 000km.Prosle nedelje sam promenio celu torzionu osovinu,komlet sa amortizerima i diskovima,drugi auto :cool:Guramo dalje,bar do 1 000 000km :D
 
Na vrh