Ovjes na C5 2004-2008 - par općih pitanja

Jovan Avramovic

Well-known member
D dboC5 Malo vise ljulja i naginje u krivinama, na valovima vise pliva, u ostalim uslovima nisu velike razlike, ali da, licno ja jesam zadovoljan. (H3, 4 kugle)
Ako je membrana ostecena punjenje ne znaci nista i nema svrhe puniti ih, vecina kugli koje vidis da se prodaju kao nove su zapravo remontovane stare, tj. otvorene i unutra stavljene nove komponente, napunjene i zapecacene.
 
Posljednje uređivanje:

dboC5

New member
OK, onda Comfort zvuči zanimljivo.

Ostaje eventualno pitanje sigurnosti, tipa neki nagliji manevar pri većoj brzini na autoputu, je li to tu negdje s tvorničkim, ili znatno opasnije. Ne mislim da mekši ovjes nužno znači lošiju upravljivost ili kočenje, ali opet, sve je to od auta do auta...
 

Jovan Avramovic

Well-known member
D dboC5 Ako auto ima 6 kugli elektronika resava ostro manevrisanje pri vecim brzinama i sl., ako je Hydroactive 3 sa 4 kugle onda nema elektronike da to regulise, jer nema srednjih kugli.
Ja generalno vozim dinamicno, agresivno (NIKAKO BAHATO), u ostre krivine ulazim i sa 70-80-90-100, zavisi od uslova saobracaja, nisam nikad imao problem. Sa Citroenima je problem kod krivina velika tezina na prednjem delu auta, hidraulika ne pravi probleme u tom smislu.
 
Na vrh