Prodajem Berlingo iz koliko toliko aktualne teme
Obzirom da o njemu pišem od kad sam ga kupio - sve se zna i sve je transparentno.
Bitniji podaci su.
92 ks, 5 brzina, multispace oprema (tada srednja), 2011. godište, 198.000 km, 2 seta čeličnih felgi s gumama (po meni su oba seta, osobito zimski polako za zamijeniti)
ovako iz glave , da ne tražim po temi - na oko 170.000 km je rađen veliki servis, od zadnjeg servisa je prošlo oko 7.000 km
auto je registriran do 9/2023.
od 1. dana je moje vlasništvo
nije razbijan
ima jedno vrlo neugledno oštećenje kod zadnjeg fara na karoseriji, koje je.....iskreno najvjerovatnije veći trošak za popraviti iako je površine 5 cm2, ali....tko popravlja, popravlja veću plohu
i obruč upravljača mu je istrošen (gore sam stavio navlaku)
i ključ skakavac ima oštećene tipke već valjda 7 godina (mehanizam radi, gumene tipke su dale svoje)
nešto lupka naprijed desno, ja imam osječaj da je to čašica poluosovine, kao što je bilo na lijevoj strani (trošak dobar materijal i ruke cca 370 kn)
ono što može smetati svakog pa i mene je da je DPF prilično pun i radi regeneraciju svakih cca 250 km uobičajene vožnje (inaće je na oko 400 km radio kad je bio noviji)
znamo da su cijene polovnih na Internetu pretjerane
pa se određivanjem cijene ne vodim njima
nego realnim stanjem auta i godina na njegovim leđima, znajući da je auto održavan, ali estetski s nedostacima.
za ljude s foruma je to 34.000 kn + pun tank dizela da se kupac sretno vrati kući gdjegodživi + pojedemo o mom trošku pizzu da nitko nije gladan
nekom će djelovati povoljno, nekom nepovoljno - ja niže od te cijene ne bi razglabao, mislim da je korektna, kada ga oglasim na Internetu staviti ću veću cijenu jer sam svjestan da ćemo u konačnici doći na isto a da se ljudi vole cjenkati
Hvala
Lp
Ivan
099/5214336
Obzirom da o njemu pišem od kad sam ga kupio - sve se zna i sve je transparentno.
Bitniji podaci su.
92 ks, 5 brzina, multispace oprema (tada srednja), 2011. godište, 198.000 km, 2 seta čeličnih felgi s gumama (po meni su oba seta, osobito zimski polako za zamijeniti)
ovako iz glave , da ne tražim po temi - na oko 170.000 km je rađen veliki servis, od zadnjeg servisa je prošlo oko 7.000 km
auto je registriran do 9/2023.
od 1. dana je moje vlasništvo
nije razbijan
ima jedno vrlo neugledno oštećenje kod zadnjeg fara na karoseriji, koje je.....iskreno najvjerovatnije veći trošak za popraviti iako je površine 5 cm2, ali....tko popravlja, popravlja veću plohu
i obruč upravljača mu je istrošen (gore sam stavio navlaku)
i ključ skakavac ima oštećene tipke već valjda 7 godina (mehanizam radi, gumene tipke su dale svoje)
nešto lupka naprijed desno, ja imam osječaj da je to čašica poluosovine, kao što je bilo na lijevoj strani (trošak dobar materijal i ruke cca 370 kn)
ono što može smetati svakog pa i mene je da je DPF prilično pun i radi regeneraciju svakih cca 250 km uobičajene vožnje (inaće je na oko 400 km radio kad je bio noviji)
znamo da su cijene polovnih na Internetu pretjerane
pa se određivanjem cijene ne vodim njima
nego realnim stanjem auta i godina na njegovim leđima, znajući da je auto održavan, ali estetski s nedostacima.
za ljude s foruma je to 34.000 kn + pun tank dizela da se kupac sretno vrati kući gdjegodživi + pojedemo o mom trošku pizzu da nitko nije gladan
nekom će djelovati povoljno, nekom nepovoljno - ja niže od te cijene ne bi razglabao, mislim da je korektna, kada ga oglasim na Internetu staviti ću veću cijenu jer sam svjestan da ćemo u konačnici doći na isto a da se ljudi vole cjenkati
Hvala
Lp
Ivan
099/5214336
Posljednje uređivanje: