Ja bi dobro provjerio svu instalaciju vezanu uz pojas, da nisu negdje oštećene žice. Možda u sjedalu senzor za prisutnost osobe na tom sjedalu(vozač i suvozač)gambler072
To vec ne mogu sam izmjeriti, ali je napon akumulatora u mirovanju 11.88V, a punjenje pod upaljenim svjetlima 13.49V.
Jutros stanje isto, ne zakacen poajs lampica od ABS-a ne gori i probano ABS radi.
Dijagnostika je samo alat koji treba znati koristiti. Naravno da treba probati i dijagnostikom ali vjerujem da će kod tebe biti problem sa ožičenjemS szahtila
Pa vjerovatno bi doba dijagnostika mogla naci sta je uzrok takvog ponasanja u isnstalaciji?
Pa realno u stanju mirovanja dobar akumulator treba da drzi cca 12.3-4V, a punjenje od 13.49V sa upaljenim svjetlima i na ler gasu mislim da zadovoljava? Taj akumulator na januarskim minusima je pokretao motor iz prve tako da je realno upotrebljiv, ali znam da kompjuter zahtjeva neki konstatan ( 12+V ) napon da bi pravilno radio. Vidjecu jos sta ciniti posto sam se u medjuvremenu vec cuo sa dobrim drugarom iz Tuzle ( Mijatom Pavicem ) inace vlasnikom Auto kuce Pavic Citroen, pa mi je reako da dodjem da urade kompletnu dijagnostiku i rijese problem. U Tuzlu sam inace planirao ici krajem mjeseca, pa ako do tad nista ne rijesim ovdje u Bijeljini otici cu kod njih u servis.Vrijednosti napona i u stanju mirovanja i prilikom rada motora su, koliko sam ja informisan, niske, i to je akumulator koji je za zamjenu. Na punjenju napon ne bi trebao ici ispod 13,8V a u stanju mirovanja ispod 12. Nisam siguran da ce novi akumulator rijesiti tvoj problem, ali imaj u vidu da bi trebao i njega rjesavati
I obavezno javi tu na forum u čemu je bio problemPa realno u stanju mirovanja dobar akumulator treba da drzi cca 12.3-4V, a punjenje od 13.49V sa upaljenim svjetlima i na ler gasu mislim da zadovoljava? Taj akumulator na januarskim minusima je pokretao motor iz prve tako da je realno upotrebljiv, ali znam da kompjuter zahtjeva neki konstatan ( 12+V ) napon da bi pravilno radio. Vidjecu jos sta ciniti posto sam se u medjuvremenu vec cuo sa dobrim drugarom iz Tuzle ( Mijatom Pavicem ) inace vlasnikom Auto kuce Pavic Citroen, pa mi je reako da dodjem da urade kompletnu dijagnostiku i rijese problem. U Tuzlu sam inace planirao ici krajem mjeseca, pa ako do tad nista ne rijesim ovdje u Bijeljini otici cu kod njih u servis.
Dobar akumulator treba u stanju mirovanja da ima 12, 7 , a alternator ne bi smeo da puni ispod 14,00 sa upaljenim svetlima i muzikom . Ispravan alternator treba da puni, donj agranica 13,8 - 14,4 gornja .Pa realno u stanju mirovanja dobar akumulator treba da drzi cca 12.3-4V, a punjenje od 13.49V sa upaljenim svjetlima i na ler gasu mislim da zadovoljava?
Ako je akumulator kako si napisao ODMAH ga napuni ! Punjenje je loše. Izmeri padove napona na plusu i masi, proveri da li su čisti stubići i kleme ne smeju da budu labave .gambler072
To vec ne mogu sam izmjeriti, ali je napon akumulatora u mirovanju 11.88V, a punjenje pod upaljenim svjetlima 13.49V.
Jutros stanje isto, ne zakacen poajs lampica od ABS-a ne gori i probano ABS radi.
Sve stoji što si napisao za punjenje, ali ja ipak j tipujem na ožičenje ili što ti kažeš neki stubići maseDobar akumulator treba u stanju mirovanja da ima 12, 7 , a alternator ne bi smeo da puni ispod 14,00 sa upaljenim svetlima i muzikom . Ispravan alternator treba da puni, donj agranica 13,8 - 14,4 gornja .
Ako je akumulator kako si napisao ODMAH ga napuni ! Punjenje je loše. Izmeri padove napona na plusu i masi, proveri da li su čisti stubići i kleme ne smeju da budu labave .
Zaboravih da napišem , izmeri punjenje direkt na alternatoru pa javi .
Žalosno, ali to je ovlašteni servis. Ja bi na tvom mjestu isključio kabel koji ide do kopče pojasa i vozio tako neko vrijeme. Ako se greška ne vrati, definitivno ima veze za sig. pojasom, tj. signalizacijom korištenja pojasa. Ako se vrati, promijenio bi taj abs blokDodje i taj 26.02. tekuce godine i odo u Tuzlu do Citroenovog servisa da vidim sta ce strucnjaci reci u vezi mog ABS modula, a kako oni kazu "ABS bloka"?
Sa drugarom Mijatom vlasnikom servisa se dogovori u koje vrijeme da dodjem dan prije i tako bi. U servisu sam bio u na dijagnostici u 09h. Moram da napomenem da sam mozda napravio gresku, jel sam zakacio pojas prije dolaska u Servis i samim tim iskljucio ABS funkciju da se tacno utvrdi uzrok kvara. Medjutim poslije svega sam svatio da sam napravio gresku i trebao doci sa ABS modulom u funkciji, a zasto? Pa upravo zato sto su u servisu ustanovili ono sto mi je rekao i moj majstor Mladjo u Bijeljini da ne radi ABS modul-blok. Kad sam ima objasnio da ABS modul radi kada se pojas ne zakacinje, samo su konstatovali da je gresla u modulu i da to sa pojasom parvi neku zbrku u kompjuteru, bez ikakve ideje sta dalje raditi Valjda bi to zakljucilo i dijete u I razredu osnovne skole, jer sad djeca rasutraju na kompovima i mobitelima. U glavnom platih dijagnostiku i vratih se sa svim onim sto je konstatovao majstor Mladjo samo za dzaba, a koj ime je bar uputio da porazim dobrog auto elektricara.
Vratim se iz Tuzle u subotu bez ABS-a, a jutros ne zakacim pojas kad sam posao na posao i imam ABS u funkciji.