Niti možeš dobiti 40-50% marže.Nemam ni znanja ni vremena tražit jeftinije ulje na tri strane il pločice il šta već
Misliš rabata?Niti možeš dobiti 40-50% marže.
Da, rabata. 30 sec kasnije sam vido što sam napisao, ali mi se nije dalo editirati na mobitelu.Misliš rabata?
Citroën Cs Zagreb, Tratinska 32. Meho je odličan tamo, prijatelj inače. Teška srca mi održava i pugić 308 al šta će od meneNitko nema preporuku za mehu kod kojeg možeš doći sa svojim materijalom za veliki servis u ZGU? I za npr kuplung?
Pitat ću ga jel predaleko za njega.Ja imam ali ti je 100-tinjak km od Zagreba. Ali je zato puno jeftinije od svih u Hr.
Kako se zove servis?Kaj je s onim što je izgorio u Lučkom. Počeo je raditi ako se ne varam. Meni je radio veliki servis s mojim dijelovima.
Probam pitat hvala.Meni je na c4 mijenjao lanac i to je dobro napravio.
Od mene preporuka za Porkolabić.
Autoservis Palac.Pitat ću ga jel predaleko za njega.
Kako se zove servis?
Probam pitat hvala.
Upravo pitao: ne rade jer nemaju dovoljno zarade samo na rukama.
Ja sam mijenjao zupčasti frendu ovaj vikend na 1.6 HDi 92ks, uzeo sam SKF set sa pumpom, filter goriva, ulja, antifriz preko autoimpexa. Dijelovi ga ispali 1000 kn. Meni je isto Dayco jedan on boljih setova jer pakira C&U, GMB ili INA rolice i španere. Jedino kaj ne znam za sad kakve su im ove njihove nove pumpe jer su nedavno počeli radit svoje. Inače uzeo sam mu SKF set (Dayca nije bilo) jer sam mislio da nemam tu puno kaj filozofirat zna se kaj je SKF ali sam se ipak malo iznenadio. Dosadašnji zupčasti mu je napravio nekih 90-95k a na 80-85k se počelo nešto čut oko razvoda kad bi se zagrijao, dosta je šrotalo. Skužio sam da je nešto oko zupčastog mislio sam da je pumpa. Odlučio je promijenit set zupčastog jer ga je mijenjao prije 5-6 godina. Kad smo skinuli sve dole pumpa, rolica super, remen je već malo dobio "bore" s vanjske strane a na kraju ispalo da je španer propjevao. Set je bio contijev sa SKF španerom i rolom, graf pumpom i conti remenom. Iz španera je iscurila mast i kad ga zavrtiš šrota ko veliki. Tak da je to još jedna potvrda da je danas to sve lutrija. Novi španer u SKF setu ima malo drugačiju plastiku na ležaju i na njoj piše China. Nadam se da će taj biti bolji od ovog postojećeg jer jedva da je napravio pola od "predviđenog" intervala.Gledam nesto za šogora komplet zupčasti s pumpom vode 700kn pug 308 68kw 1.6 hdi 2014. (Nije citro ali skoro da jest) .Jel to fali nesto ili je to to? Ako je to to, zasto majstori traze 1500kn komplet plus ruke 800-1000kn ? Imate li preporuke u zgu gdje se moze srediti veliki servis a da šogi donese svoj materijal? Radi se o ovom kompletu:
Pumpa za vodu + komplet zupčastog remena INA 530 0611 30
Moze i neki drugi ali tu su po cijeni.
Plus sam za sebe našao KOMPLET kojeg bih trebao opet zamijeniti jer pušta pumpa vode. Meho će uraditi džaba i kompenzirat ćemo materijal kojeg kupim za sljedeće servise jer nije na vrijeme skužio da pušta(nije vjerovao da nova pumpa continental pušta pa je mislio da je nešto drugo i naravno dotad isteklo jamstvo pumpe) iako sam par puta rekao da mi guta antifriz,doduše malo na par tisuća ali dotad nije gutalo ni ml. On kaže da ugrađuje i Dayco i da mu se pokazao odličnim,ali me zanima jel to cijeli komplet koji ide
I još sam zaboravio, na tom pugu 308 1.6 hdi otišao kuplung,e sad vidim komplet LUK 1000kn ,VALEO 1200. Meho trazi 1700 luk ,2000 valeo plus 1000kn ruke.plus vodilica potisnog 200kn plus semering poluosovine 200kn 2komada plus ulje mjenjača 200kn. Ok ove ostale stvari,ali skoro suplo skuplje su dijelovi u odnosu na impex,jel ja to dobro gledam ili fulam nešto
Lako kad mijenjaš sam. Nažalost ni šogi ni ja nemamo znanje za to i tražimo nekoga za zamjenu ali nema baš izbora pa će odabrati jednog i odraditi to, pomiriš se da će koštati i bok. Džaba dijelovi i za 0kn kad nema tko odraditi posao.Ja sam mijenjao zupčasti frendu ovaj vikend na 1.6 HDi 92ks, uzeo sam SKF set sa pumpom, filter goriva, ulja, antifriz preko autoimpexa. Dijelovi ga ispali 1000 kn. Meni je isto Dayco jedan on boljih setova jer pakira C&U, GMB ili INA rolice i španere. Jedino kaj ne znam za sad kakve su im ove njihove nove pumpe jer su nedavno počeli radit svoje. Inače uzeo sam mu SKF set (Dayca nije bilo) jer sam mislio da nemam tu puno kaj filozofirat zna se kaj je SKF ali sam se ipak malo iznenadio. Dosadašnji zupčasti mu je napravio nekih 90-95k a na 80-85k se počelo nešto čut oko razvoda kad bi se zagrijao, dosta je šrotalo. Skužio sam da je nešto oko zupčastog mislio sam da je pumpa. Odlučio je promijenit set zupčastog jer ga je mijenjao prije 5-6 godina. Kad smo skinuli sve dole pumpa, rolica super, remen je već malo dobio "bore" s vanjske strane a na kraju ispalo da je španer propjevao. Set je bio contijev sa SKF španerom i rolom, graf pumpom i conti remenom. Iz španera je iscurila mast i kad ga zavrtiš šrota ko veliki. Tak da je to još jedna potvrda da je danas to sve lutrija. Novi španer u SKF setu ima malo drugačiju plastiku na ležaju i na njoj piše China. Nadam se da će taj biti bolji od ovog postojećeg jer jedva da je napravio pola od "predviđenog" intervala.
Stari Conti set
Nisam slikao taj novi SKF španer ali našao sam sliku na netu (isti je samo plava plastika). Radi ga CBC Bearings koji su pod SKF-om. Ipak nije isti ležaj na španeru kakav je bio na starom pa se nadam da će taj novi SKF španer biti trajniji kad sam već "ponovo" odabrao SKF .