Evo citao sam tu na forumu svasta o servisima ,prodavacima i vlasnicima servisa.Kad sam kupio c3 (2007) , a kupio sam u Auto Pebi u Sv Nedelji , isao sam tamo na servis i onaj prvi besplatni(tada) i onaj redovni . Bio sam vise nego zadovoljan , gnavio sam u vezi bilo cega sta mi nije bilo jasno , kad me na parkingu puknuo netko rukom i malo ulupio , izvukli su mi to bez problema, nisu me oderali na servisu(bila je postena cjena) ,i najvaznije mogao sam gledati kako i sta rade(mjenjanje ulja , filtera , podmazivanje,...).To veseli .
Znam da Peba vise ne postojI.
Citao sam i o odnosu prodavac -kupac, neki su bili nezadovoljni.Ja nisam bio nezadovoljan vec uvjek sam sumljicav kad mi netko nesto prodaje a usput se silno trudi prodati svoju robu.Odma sumljas da nesto onda mora bit zajeb.Evo npr kod mene na Pisaccu pise da uvjek ide guma smanjenih dimenzija u svim opremama , ne moze se zato uzet kao dodatna oprema, a stvarnost je drugacija ,jednostavno Picassa stizu sa setom za krpanje a ne sa rezervnom gumom.I onda odmah sumljas da te neko oce prevarit.Nisu prodavaci krivi , moraju prodat auto , ali ponekad kod nekih sa tom upornoscu i slatkorjecivosti izazovu sumljicavost.Nije njima lako.