Preporuka i iskustva za servis: ZAGREB, SISAK, ZAGORJE

ZlatkoC4

Well-known member
meni su u ovlaštenom uzimali moj materijal bez problema. Još su rekli pa imate vi pravo kupiti djelove gdje hoćete. oni ih mogu odbiti ugraditi samo u slučaju ako dio nije orginal a vozilo je u garanciji.
ako je vozilo u garanciji i dio koji kupiš je orginal za to vozilo ovlašteni to ugradi bez problema.
 

LukaZg

New member
Ovlašteni sevis - moja iskustva

Imam C4 1.6HDI 2011. godina (75000km) i odem na servis (ovlašteni) jer mi je počeo trošiti više goriva (cca 8L). U servisu mi kažu da su moram zamijeniti sva četiri injektora, s obzirom da im je to jako čudno tražit će od citroena da preuzme troškove. Dobijem dozvolu, citoren odobrio zamjenu sva četiri injektora ali radne sate plaćam sam. Mislim, ok super!

Sada slijede problemi. Nakon zamjene injektora kaže ekipa u servisu da se moram malo provozati i upariti dize... I krenem ja na obilaznicu kad se upali žarulja FAP filtera, vrlo brzo nakon toga se upali service lampica, pa greška na motoru.... itd. Zovem ja ekipu i kažu da je to problem FAP filtera da jednostavno trebam propuhati auto.... Malo mi je to čudno zvučalo jer dobar dio kilometraže radim na autocesti.... ja sutra opet u servis kad oni meni nude zamjenu FAP-a.... Naravno ne pristajem na to jer citroen vozim 16 godina i na jednom nisam imao problema. Slijedi preporuka da idem u neki servis da mi to pročiste. Odem ja u Molydon i odradimo kemijsko čišćenje na moje inzistiranje jer su dečki rekli da nije problem u filteru jer je tek 6,3g/l čestica u njemu. Drugim riječima cca 40% začepljenje. Oni meni ko i stopa vele da je problem u injektorima da se čuju i da to moram riješiti.
Javim se ja opet ekipi iz servisa i velim kaj se događa, a oni mene šalju u Servis Purić.
Odem ja u drugi Citroenov servis i riješe problem FAP-a, ali i dalje mi se čuju ventili pri dodavanju i puštanju gasa. Osobno mislim da je nastao problem sa EGR zbog ove zafrkancije sa FAP-om i injektorima ovih desetak dana. Auto sada troši po gradu 5,7-6L što mislim da je puno u odnosu kako je bilo na početku.

E da... ovo moram podijeliti s vama u drugom ovlaštenom me pitaju jel sumnjam da su mi ugradili polovne injektore...moram priznati da me strah na to i pomisliti.

Molim vas za pomoć. Kome se obratiti da mi riješi problem. Mislim da je u ovom slučaju nužan dijagnostički softver lexia. Stvar mi je dosta hitna jer bih trebao na put izvan granica.... no malo me strah.. Vidim da se dosta hvali ekipa iz Auto stopa

Ono što je najgore da me to dokazivanje koštalo cca 1500kn dodatnih troškova. I sad se pitam da li prijaviti tržišnoj inspekciji pa tražiti povrat love ili.... nemam pojma...

kad sve ovo skupa vidim koliko sam u ovih dana pročitao stručnih članaka onda se šokiram kad postavim neko pitanje pa na njega dobivam objašnjenje koje bi i moje dijete od 10 godina bolje sročilo i logičnije objasnilo....

Je li ima itko iskustva sa servisima u Sloveniji? Èuo sam da su cijene dosta jeftinije, zanima me i usluga.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovlašteni Citroen :wub: Vidim da održavaju tradicionalnu razinu usluge. Iako ima tu i tamo rijetkih zadovoljnih korisnika ovlaštenih usluga, nema baš puno smisla s njima više riskirati.
Auto Spot ti ja nemogu preporučit, ali imaš uz njih par preporuka, nazovi i pitaj za Lexiu pa odaberi već nekoga. Za Slo samo pretpostavljam da nemogu biti gori od naših.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma

LukaZg

New member
Ono što mogu reći da je i u jednom i u drgom servisu bio profesionalan odnos prema meni.
U ovlaštenim sevisu je dosta teško dobiti dopuštenje ulaska u prostor servisa. Meni su dopustili da budem kod auta prilikom dijagnostike.

Èuo sam za iskustva u Sloveniji da je tamo sasvim normalno biti kod svog auta i za svaku stvar koja je nepredviđena pitaju te što dalje....

Pozdrav ekipo,
evo nažalost moram konstatirati da se opet pojavljuju problemi sa FAP filterom. Èim sam izišao na autoput pa stisuno ga preko 3000 rpm odamh se upalila lampica za FAP filter.

Ne znam jel griješim, no čini mi se da je ovo sve skupa lančana reakcija. Ako injektori nisu dobro podešeni, ventili lupaju, sigurno bacaju više goriva nego što ga sustav može sagorijet i stvara se višak plinova koji odlaze u EGR i tako u krug.... To vjerovatno dovede do stanja da pumpa za aditiv ne može dovoljno pustiti aditiva u FAP da sve skupa sagori....

Ako netko ima ideju ili drugačiju teoriju može i na PM. Svaki savjet i preporuka dobro došli.
 
Posljednje uređivanje:

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
U koja dva ovlaštena servisa si to bio ?
Ok.. primio PM ( iako ne kužim zakaj nećeš javno, al dobro )..:whistling:

Moja preporuka bi ti bio ovlašteni u Buzinu (CIB)... Tamo sam išao godinama i imam samo riječi hvale..pa nek i oni pogledaju
U ovom servisu zapadno di si bio, sam i ja išao, ali samo dok mi je tamo radio frend, pa sam bio ziher da će se sve riješiti kako treba… nakon toga više to nije bilo to, a i ostali nemaju baš neko pohvalno mišljenje o njima :hm:
A isto to se odnosi i na onaj u istočnom dijelu… iako tamo nisam bio pa ne mogu suditi iz osobnog iskustva :angel:
 

LukaZg

New member
Upravo sam kupio neki diagnostički softwer i pokrenuo:
Koliko vidim jedino je u crvenom EGR. Rad motora u leru.




Je lima itko iskustva sa 24AutoServis-om - gledam imaju kompletan prodajni program od Liqui MOly-a

Dogovorih sutra dijagnostiku u Auto Spot-u, javim povratne informacije.
 

veteer

New member
Ljudi, sr*** me zadesilo...
Jucer sjedam u auto.. na posao kao. I nakon jednog verglanja od cca sekunde trajanja sve se iskljuci. Sat se resetira i krene od 0:00. Okrecem kljuc i nula bodova. Mrtav. Zovem servisera - kao mozda je akumulator (al sve svijetli tako da nema sanse da je akumulator...) spojimo kleme s frendova auta i nista idalje... serviser telefonom kaze kako svjecice sigurno nisu u pitanju... al njega nema u zg da mi to pofleda. Inace radi u ovlastenom servisu osim svog fuša. Imate li neki hitni prijedlog. C2 je u pitanju vtr.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nači pokazuje znakove života al ne pali? Pusti za početak odspojen akumulator pola sata sat pa vidi što će bit kad sve opet spojiš. Ako već nisi
 

veteer

New member
Noćna mora... Dakle, došla dva dečka i upalili auto nekakvim kablovima čačkajući... Al javio se isti stari problem: pahuljica treperi. Na displeju se mijenjaju modovi od -, N,1 i R. Al naravno ništa. Prije 2g je napravljena zamjena u Ivančiću u Splitu tog nekakvog čuda al sada opet to... Pa ima li tome kraja... Više mi ne pada na pamet mijenjati i servisirati nesto što će krepati za 2g opet na autu starom 13g. I placati po 5000kn.
Sad bi ga polio benzinom i zapalio...
 

Hrvoje Marin

Active member
nikako, ja ću ga usvojiti.

kod mene na C5 kad je ta klema bila problem, zabilježio je more svakakvih grešaka, naravno zbog pada napona i to.
 

veteer

New member
Mislite da onda ne bi mozda trebao biti tako ozbiljan problem.... Dajte ko se kuži nek navrati pa da pogleda. Platim sve to naravno.

Došao serviser (inače iz ovlaštenog).
Sve OK.
Akumulator bio problem. Kaže da je bilo stanje ajme i da je to bio razlog. Premda je bilo struje itd. Al nedovoljno.
Stavio svoj akumulator i sve najnormalnije...
Sutra trebam kupiti drugi akumulator pa mu vratim ovaj.
Neka preporuka možda koji akumulator uzeti?
 

brunoVTR

Member
Evo samo da javim svoje iskustvo sa AMC Marko iz Dugava.
Iskustvo je i više nego pozitivno.
Vidi se da se kuži u citroene a to mi je bilo posebno važno. Jako je susretljiv i ljubazan i odmah je primjetio probleme na mom VTR-u.
Skinuo je aktuator kvačila i očistio ga, očistio leptir gasa, reprogramirao komjuter auta, zamjenio ulje i filter i to, za po meni, sitnih 500 Kn.
Auto osjetno bolje radi nakon toga.
Uglavnom, svaka preporuka.
 

hrky

New member
ekipa prelistao sam ovih 16 stranica ali trebao bih savjet kod koga otići za hidrauliku, htio bi promijeniti ulje u sistemu jer tko zna kada je mjenjano pa za svoju sigurnost a i vidio sam da su masni zadnji cilindri pa da se to odmah napravi, jel taj Saša iz Zaprešića aktivan i jel radi još ili netko drugi tko se kuži u te stvari...
molim vas za savjet i preporuku, hvala unaprijed
 
Na vrh