Preporuka majstora za hrđu

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na jako izloženim mjestima bi ga trebalo zaštititi... i ovo di se dizalica stavlja.
Ali kad se to sve ispretvara ostane nekakav sloj epoxya koji je dosta otporan sam po sebi...
 

Cutac

Prèkaroš
Aj budem kasnije, ostavio sam ju kod grabe.

Sad sam stavio novi sloj, sve uredno izgleda. Jos cu sad svakih pola sata jedan dok mi ne dosadi.
 

Cutac

Prèkaroš
Lijepo bih vas zamolio bilo koga da preporučite za prag na VTS-u. Ne treba neki doktor, malo nek potuca da zaravna, nije bitno, samo neka zastiti da ne zahrdja.
Sad imam gume, ulje, pelete, boga vraga, pa mi se ne daje 1500 kuna Javoru za savrsen rezultat. Nek se zastiti samo da ne hrdja, a kirurski se lako sredi na proljece.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa fućkaš onda limare.
Uzmi konverte, skemijaš nešto za špricanje i nasaftaj ga iznutra koliko ide.
Nakon dan sva radiš isto, samo ovaj put sa voskom.
 

Cutac

Prèkaroš
nasaftaj ga iznutra koliko ide.
Zašto iznutra? Nije probijen prag, samo je oguljen lak.
Na c4 je prag ulubljen već bar 5 godina i uopće me ne dira. Na ovome je oštećen("prekinut") lak i zato me brine. Inače ko mu hebe mater, ni ne vidi se jer su plastike na dnu vrata preko toga. :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zašto iznutra? Nije probijen prag, samo je oguljen lak.
Aha... pa šta će ti onda limar. Pređi s nečim i bok, jednu zimu će lak za kosu izdržati.
Ili odi do doslovno prvog limara/lakirera, normalan čovjek te u 10 minuta riješi.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Misliš samo pošprica bezbojnim?
Pa jel oguljeno do metala? Ako nije, ja bi počistio i gore lak... Jedino ako ćeš onaj obični lak u spreju udri puno slojeva, puno je mekši od ''pravog'' 2k laka
 

Cutac

Prèkaroš
Samo ta kakica ima prevec hrde za tvoj ukus hahaha
Ali ima stakla na struju!

Pa jel oguljeno do metala? Ako nije, ja bi počistio i gore lak... Jedino ako ćeš onaj obični lak u spreju udri puno slojeva, puno je mekši od ''pravog'' 2k laka
Ma našao sam limara :)
Nije oguljeno uopće nego je puknuo lak jer se savinuo metal. Koliko sam skužio, ispod toga postoji još sloj zaštite, a ispod te zaštite je dodatno i pocinčano.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedno godinu dana pametniji, nakon isprobanih Bauhausovih konvertera, Sonaxa, Wurtha i Brunoxa... mogu samo jednu stvar zaključiti.

Sve osim Brunoxa je bacanje love, toliko je neusporedivo bolji da se ispričavam svima koje sam naveo na kupovinu ičega osim njega.

Jedini stvara primjetni i funkcionalni sloj epoxia koji drži preko godinu dana. Danas naručujem još, ostale sam izlio po hrđi koju sam našao oko kuće, čisto da se riješim smeća čim prije.
 

Cutac

Prèkaroš
Daj link ili fotku.
Ovaj moj talijanski je super. Probao na nekom hrdjavom pantu, funckionira dio konverzije, a napravi se par mm debela gumena povrsina preko ostecenja. Na VTS ima kod zadnjeg kotaca dio di valjda soder sa ceste pojede lak i cink pa hrdja, ali ova guma drzi vec skoro godinu dana.
 

Ax boy

Well-known member
Toma, hahhhh ma kakav tvrdi polo užas, kontejner švapski na 4 točka hahahahh. Cutac- uzmi puntića 1.2 hahahahahha nepoderivo, dam ti ga, imam ga na moru, city oprema. Kud ćeš bolje,ako ti citrać previše prazni novčanik ;)

Ajde držim fige da rješiš problem,nije ništa jače od citroen lima :) ne da se on tako lako
 
Na vrh