Jer sam prilično siguran da Insignijin motor ne radi kao vitlo nego da zahtjeva odobrenje od ECU-a. Ali ajde, recimo da ga prebrikaš da radi na dovođenje napona. Kak ćeš namjestiti granicu? Kak ćeš složiti da radi sukladno potrošenosti pločica i rastegnutosti sajle? Za to isto šalje info ECU-u, a on dirigira kolika sila zatezanja i put će biti ostvareni.
Da bi to izveo, treba složiti poseban ECU, a to je poprilična ****da.
Plus što nijedan auto kojeg sam vozio, a da ima električnu ručnu, nju nije brzo potezao. Proces zatezanja traje cca. 2-3 sekunde, otpuštanja oko sekundu, sekundu i pol. Kretanje na uzbrdici neće biti baš izvedivo. Da, kad ti je povučena električna ručna i hoćeš krenuti, auto sjedne i brzo otpusti, ali brže otpusti nego kad ju na tipku spuštaš. Opet, ECU.
Najebao bi se da to ugradiš u auto koji je bio prodavan sa električnom ručnom, a kamoli u auto koji nije. Em ćeš se najebati, em kad i napokon složiš, radit će triput gore nego tvornička elektro ručna, koja već sama po sebi relativno šugavo radi.
Jedna jedina prednost električne ručne je što nemaš polugu koja zauzima mjesto na središnjem tunelu. A i ta jedva da nadjačava negativne strane, kojih je dosta. Skuplja, nepraktičnija, ne nudi mogućnost korištenja sa osjećajem, ...