Problem s turbom

C5aš

New member
Pozdrav svim uvaženim članovima foruma.

Imam problema s turbom na svom Citroenu C5, 1.6 eHDI, 84 kw, automatik.

Auto nema snage, posebice u uzbrdici gdje ne može preć 2000 obrtaja. Ma da, ja se tako vozim već dosta dugo (znam, glup sam).

Izbacuje grešku "P2565 - Pozicija turba varijabilne geometrije - Kratki spoj na plus ili otvoreni krug". Prvo sam mislio da je DPF i oni razni elektromagnetski i ostali ventili pa sam to sve zamijenio, ali očito je do turbine.

Pa vas molim za savjet gdje odraditi reparaciju; Pinjušić, Purić, Cepelin, Kirschner, Turbo-Miki?

U Pinjušiću su mi rekli 700€ "nova" turbina, 600€ zamjenska, 400€ reparacija. Purić i Cepelin slično, uglavnom su cijene tu negdje, a/li i nije mi toliko do cijene nego do kvalitetnog popravka. S time da usluga uključuje montažu i demontaža da se majstori ne igraju prebacivanja odgovornosti i pokvarenih telefona. A i puno njih je zatrpano terminima tjednima i mjesecima unaprijed tako da dosta njih niti ne žele raditi montažu/demontažu na samom autu.

Valjda su slične cijene i kod ostalih. Ili da riskiram i nabavim neku polovnu (ali kao provjerenu) za 200-300€.

Inače su mi i u ovlaštenom (AC Prikratki Varaždin) rekli da je do turbine te ponudili zamjensku ili novu.

Dok sam sastrane dobio savjete tipa;

"pa do turbine je, ali ne da je krepala
regulacija turbine je u banani
može biti banalno kao loš vnt ventil, vakum crijevo"

"Ti uvjek sam možeš probat na HLADNOM motoru - vidi da li se krilca VNT-a slobodno pomiču - doslovno ih prstom izvana možeš maknut. Ako su ona OK onda DEFINITIVNO netreba raskapat turbinu nego treba tražit jel vakuum problem, jel famozni N75 ventil (taj je na VAG vozilima pod tom oznakom no radi isto na SVIM vozilima sa VNT turbinom), jel mehanička veza, jel električka veza .."

Iz Čakovca sam, a može preporuka za sjevero zapadni dio Hrvatske i naravno Zagreb ako netko ima dobrog majstora za moje probleme.
 

Milosh

Test
Traži boljeg majstora, treba prvo vidjeti je li sve u redu sa upravljanjem geometrijom turbine, pa onda tek ispitati i eventualno mijenjati turbinu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Izbacuje grešku "P2565 - Pozicija turba varijabilne geometrije - Kratki spoj na plus ili otvoreni krug". Prvo sam mislio da je DPF i oni razni elektromagnetski i ostali ventili pa sam to sve zamijenio, ali očito je do turbine.
Motor DW10BTED4?

Upit greške: P2565

Uvjeti nestanka kvara: Paljenje uključeno

Niži načini rada ako je greška prisutna: Ograničenje zakretnog momenta; Deaktivacija limitatora brzine do sljedećeg uključivanja kontakta; Deaktivacija tempomata do sljedećeg uključivanja kontakta; ECU zaustavlja regulaciju EGR ventila.

Lampica upozorenja će svijetliti kada je kvar aktivan.

Simptomi: Buka, malo veća potrošnja dizel goriva, nedostatak snage

Sumnjiva područja: senzor položaja turbopunjača, električni kabelski svežanj ili konektor.

Senzor položaja turbopunjača: (9)

DW10BTED4 Diagram A.PNG

DW10BTED4 Diagram B.PNG
 

C5aš

New member
Motor DW10BTED4?

Upit greške: P2565

Uvjeti nestanka kvara: Paljenje uključeno

Niži načini rada ako je greška prisutna: Ograničenje zakretnog momenta; Deaktivacija limitatora brzine do sljedećeg uključivanja kontakta; Deaktivacija tempomata do sljedećeg uključivanja kontakta; ECU zaustavlja regulaciju EGR ventila.

Lampica upozorenja će svijetliti kada je kvar aktivan.

Simptomi: Buka, malo veća potrošnja dizel goriva, nedostatak snage

Sumnjiva područja: senzor položaja turbopunjača, električni kabelski svežanj ili konektor.

Senzor položaja turbopunjača: (9)

Pogledajte privitak 9859

Pogledajte privitak 9860
Hvala puno na odgovoru, ali koji je vaš konkretni savjet, šta da radim s autom?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Hvala puno na odgovoru, ali koji je vaš konkretni savjet, šta da radim s autom?
Prema svemu što nudi platforma P2565 ne znači "zamjena turbine". Milosh Milosh je tu odmah na dobrom tragu i podudara se s ovim što sam ti kopirao ranije: provjeriti žice i senzor.

Ono što mi nije jasno jesi li ti bio kod majstora (za turbine) koji ti je očitao grešku i rekao da treba nova turbina ili si sam očitao grešku i zaključio da treba turbina na reparaciju?

https://www.citroenforum.hr/threads/senzor-polozaja-osovine-na-turbini-lokacija.8750/
 
Posljednje uređivanje:

C5aš

New member
Prema svemu što nudi platforma P2565 ne znači "zamjena turbine". Milosh Milosh je tu odmah na dobrom tragu i podudara se s ovim što sam ti kopirao ranije: provjeriti žice i senzor.

Ono što mi nije jasno jesi li ti bio kod majstora (za turbine) koji ti je očitao grešku i rekao da treba nova turbina ili si sam očitao grešku i zaključio da treba turbina na reparaciju?

https://www.citroenforum.hr/threads/senzor-polozaja-osovine-na-turbini-lokacija.8750/
Bio sam kod više mehaničara i svi su rekli da treba mijenjat/reparirat turbinu, čak i u ovlaštenom su mi isto rekli te ponudili zamjensku ili novu.

Pa to i tražim, konkretne savjete, šta da radim, gdje je najbolje odvesti auto, kome?
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jesi crijevo provjerio? To najprije pukne i lako se da prominit. Doslovno odvidaš šelnu, staviš novo i zavidaš.
 

C5aš

New member
Jesi crijevo provjerio? To najprije pukne i lako se da prominit. Doslovno odvidaš šelnu, staviš novo i zavidaš.
Ne, iskreno ne kužim se uopće u mehaniku. Našao sam neki video na YouTubeu koji ima identičan problem kao i moj, mogu se staviti titlovi na engleski prijevod.

 
Na vrh