Problem sa paljenjem na benzinu

charllie

Active member
E citroenasu drago mi je da si resio te gremlinice na jedinstvenoj limuzini Xm-u,sad si i meni dao volju da sredim svog 3.0 al ovde u Austriji je skupo osiguranje za jace modele a muci me i prostor,malo dvoriste a dva Xm-a i dve Xantije, e da mi je vece bilo bi ih vise za delove jer ce to sigurno biti rijetki oldici.Miso uzivaj mi ti sa svojim zmajem ja sam sa svojima dosta prosao i prozivio.:angel:
 

misa

Active member
Razmisljam i ja o jednom V6 24V ili o Turbo C.T. ;)

U potrazi sam vec,samo me malo odvraca registracija jer mi je vec za Volvoa oko 500eur zbog jake kubikaze i konjaze.

Trenutni Xm bi morao da prodam i da na njegovo mesto dodje V6 ili C.T S2,ali mi se ne prodaje jer je sada u besprekornom stanju a i ne bih mogao da uzmem onoliko koliko me vec kosta i koliko stvarno vredi.

Dosta sam zivaca,vremena i para ulozio u njega da bih ga sad jednostavno zamenio za drugi u koji bih verovatno isto toliko i zivaca i vremena i para morao da ulozim da bi bio po mom ukusu.
 

charllie

Active member
Kolega Misa nemoj da prodajes svog pa i to je zver ide ko sam djavo osim toga neznas sta kupis, mene sa mojim 2.0_120ks je retko ko preteko a i potrosnja nije prevelika.Sto se tice koze sicevi ti ne drze dugo ko normalni, kod mene su vec izdrzali 410 000tkm(normalni) i jos su sacuvani i udobniji nego kod drugih limuzina.Onaj ko nije probo nezna sta su fotelje i XM,osim toga koza je leti vruca a zimi ladna,uzivaj ti samo u svom lepotanu.
 

misa

Active member
Moj ima 130ks! :p

Hvala na lepim zeljama...zamenicu ga jedino ako naletim na neki koji bude bio u boljem stanju od mog...sto nece da bude bas lako. ;)
 
Na vrh