Nakon prometne nezgode popravio sam limariju a citroen c5 II 22 hdi 16 v 2004 g plavo dimi.
Vozio sam po autocesti put mora i nisam primječivao da mi raste temperatura motora ili nešto drugo sve je bilo uredu.
U nekim momentima u vožnji auto se zagrcnuo kao da ima loše gorivo ili voda u gorivu i dalje nastavio kao da ništa nije bilo ali je dimio plavi dim.
Nakon prijeđenih 50 km u posudi za rashladnu tekučinu motora falilo je 3 litre tekučine pa sam nadolijao vodu.
Dalje sam pratio potriošnju vode tj tekučine i primjetio da stalno troši vodu tojest tekučinu koju sam uzastopno nadoljevao.U jednom trenutku na displeju mi je zasvjetjela konrtolka crveno stop te tempereture motora je otišla u crveno polje tj u maksimum. stao sam i nadolijao sam vodu oko 5 litara i sve je daslje bilo u redu ali pri paljenju auta vetilator kilera je konstantno radio u drugoj brzini i nije se gasio te je auto i dalje bjelo dimio.
Kako vozilo nisam servisirao u ovlaštenom servisu citroena isti su mi sugerirali da vozilo odvedem gdje su mi popravljali liariju i mehaniku te da je navjerojatnije u pitanju hladnjak ispušnih plinova zašto bjelo dimi i troši vodu a što stalno ventilator radi u 2 brzini da je otišao modul za hlađenje auta.
Pri prvom jutarnjem paljenju auta jedva sam ga upalio te je isti bjelo dimio te nije primao gas veče se pri dodavanju gasa na oko 2000 obrtaja kada se otvorila kao neka klapna gušio i ugasio se.
Pri ponovnom paljenu ostavio sam ga da radi nekih 10 minuta u leru i nakon toga se ustabilio i počero je primati gas ali je i dalje konstantno dimio i trošio vodu
Sa današnjim danom zovu me iz servisa koji nije ovlašteni za citroen da je najvjerojatnije probio diftung glave pošto je vozilo bilo na boku pri nezgodi te da treba otvarati motor mjenjati diftung hoblati glavu i da je to razlog zašto ima problem sa modulom za hlađenje motora.
Auto ima 100 000 km prvi vlasnik nisam ga nikad ganjao i ne vjerujem da bi probila glava motora.
Auto dobro vuče ima kompresiju ne troši ulje, nivo ulja se ne diže, u vodi nema tragova ulja te se u posudi za hlađenje ne vidi da bi kompresija probijala u posudu.
Neznam dali je neko imao iskustva o kakvom se kvaru radi po svemu opisanom jer se bojim da mi ovi samo žele pobrati lovu za kvar koji se uopče nije dogodio.
Vozio sam po autocesti put mora i nisam primječivao da mi raste temperatura motora ili nešto drugo sve je bilo uredu.
U nekim momentima u vožnji auto se zagrcnuo kao da ima loše gorivo ili voda u gorivu i dalje nastavio kao da ništa nije bilo ali je dimio plavi dim.
Nakon prijeđenih 50 km u posudi za rashladnu tekučinu motora falilo je 3 litre tekučine pa sam nadolijao vodu.
Dalje sam pratio potriošnju vode tj tekučine i primjetio da stalno troši vodu tojest tekučinu koju sam uzastopno nadoljevao.U jednom trenutku na displeju mi je zasvjetjela konrtolka crveno stop te tempereture motora je otišla u crveno polje tj u maksimum. stao sam i nadolijao sam vodu oko 5 litara i sve je daslje bilo u redu ali pri paljenju auta vetilator kilera je konstantno radio u drugoj brzini i nije se gasio te je auto i dalje bjelo dimio.
Kako vozilo nisam servisirao u ovlaštenom servisu citroena isti su mi sugerirali da vozilo odvedem gdje su mi popravljali liariju i mehaniku te da je navjerojatnije u pitanju hladnjak ispušnih plinova zašto bjelo dimi i troši vodu a što stalno ventilator radi u 2 brzini da je otišao modul za hlađenje auta.
Pri prvom jutarnjem paljenju auta jedva sam ga upalio te je isti bjelo dimio te nije primao gas veče se pri dodavanju gasa na oko 2000 obrtaja kada se otvorila kao neka klapna gušio i ugasio se.
Pri ponovnom paljenu ostavio sam ga da radi nekih 10 minuta u leru i nakon toga se ustabilio i počero je primati gas ali je i dalje konstantno dimio i trošio vodu
Sa današnjim danom zovu me iz servisa koji nije ovlašteni za citroen da je najvjerojatnije probio diftung glave pošto je vozilo bilo na boku pri nezgodi te da treba otvarati motor mjenjati diftung hoblati glavu i da je to razlog zašto ima problem sa modulom za hlađenje motora.
Auto ima 100 000 km prvi vlasnik nisam ga nikad ganjao i ne vjerujem da bi probila glava motora.
Auto dobro vuče ima kompresiju ne troši ulje, nivo ulja se ne diže, u vodi nema tragova ulja te se u posudi za hlađenje ne vidi da bi kompresija probijala u posudu.
Neznam dali je neko imao iskustva o kakvom se kvaru radi po svemu opisanom jer se bojim da mi ovi samo žele pobrati lovu za kvar koji se uopče nije dogodio.