Jbg esp je nešto drugo,od asr.Sutra idem opet kod majstora ujutro pa ću napisati što je bilo.
@Mrčela, nisam mislio na škripu guma, ali eto, neka bolje kreće ...čak sam bio i gasio esp kako bih dobio učinak da mi auto bolje kreće, da ne budem zadnji
Danas sam malo sam gledao vakume, ali mi se sve čini da je u redu, ali sutra ću mu spomenuti da pogleda sve. Hvala na savjetu
Dalibore hvala na savjetu, budem i to sutra odmah pogledao, pa vjerujem pošto pada kiše zadnjih par dana ovdje u zagrebu, da bi mogao i zateći nešto vlage.
Tec, auto ide dobro, kažem vozio ga neki dan 190km/h samo da vidim dokuda će dogurati, od treće brzine pa nadalje kad se već "zaletio" ide dobro, jer po gradu ne trebam toliko "ekstremno" ubrzavati.
Jedino je problem kad s 0 krećem, čujem da turbina počne puniti, ali auto tek nakon 1-2sec krene od trenutka kad ja čujem da je turbina počela vrtjeti.
Za ovu dijafragmu sam gledao i otvara zaklopke kad se stisne gas.
Hvala na savjetu
Nego, na koliko bi mu turbina trebala početi puniti?
Ja koliko sam skužio po svome, tamo negdje oko 1900rpm osjetim da auto krene vući, do tada ne.
Sutra javim što je bilo kada dođem doma od mehaničara.
Ako si gasio esp onda ti auto ide ko zmaj!
Nisam bukvalno mislio na škripanje guma,a turbina radi čim dodaš gas.
Jbg može biti da ima problema sa egr ventilom,fap filterom uz sve dosada navedeno.
Nemam,a žica je unutra sa senzorom protoka vazduha.imas sliku te zice?
iako ona nema veze kad ga voda zaljeva po kontaktima pa ga shebe
Jesi mislio na konektor ili baš unutra u crevu gde je smešten protokomer?
Ovde imaš sve o turbinama.http://www.turboservis.rs/?troubleshootingSutra idem opet kod majstora ujutro pa ću napisati što je bilo.
@Mrčela, nisam mislio na škripu guma, ali eto, neka bolje kreće ...čak sam bio i gasio esp kako bih dobio učinak da mi auto bolje kreće, da ne budem zadnji
Danas sam malo sam gledao vakume, ali mi se sve čini da je u redu, ali sutra ću mu spomenuti da pogleda sve. Hvala na savjetu
Dalibore hvala na savjetu, budem i to sutra odmah pogledao, pa vjerujem pošto pada kiše zadnjih par dana ovdje u zagrebu, da bi mogao i zateći nešto vlage.
Tec, auto ide dobro, kažem vozio ga neki dan 190km/h samo da vidim dokuda će dogurati, od treće brzine pa nadalje kad se već "zaletio" ide dobro, jer po gradu ne trebam toliko "ekstremno" ubrzavati.
Jedino je problem kad s 0 krećem, čujem da turbina počne puniti, ali auto tek nakon 1-2sec krene od trenutka kad ja čujem da je turbina počela vrtjeti.
Za ovu dijafragmu sam gledao i otvara zaklopke kad se stisne gas.
Hvala na savjetu
Nego, na koliko bi mu turbina trebala početi puniti?
Ja koliko sam skužio po svome, tamo negdje oko 1900rpm osjetim da auto krene vući, do tada ne.
Sutra javim što je bilo kada dođem doma od mehaničara.