znam za to, al sam zaboravio kak ide na bx-u, radio sam to bez alata al činimi se da sam moro vrtitIma alat kojim se okrece i potiskuje klipic, na novijim autima se to na svima koristi na straznjim kocnicama, kod I i II C5 samo na prednjim kotacima
Bx je mila majka za održavanje naprema ovim novim modelima. Kod 407 je ručna na zadnje kotače, nisam provjeravao crijeva kod sebe na 407 premda sumnjam da je to problem. Kod starog na C5 smo skinuli kompletnu čeljust, skinuli crijeva, ozračnike ali nije bilo šanse da se klip pomakne!!!čini mi se da kod bx moraš vrtit klip kad ga vraćaš u čeljust, jel i kod 406 ručna na prednjim, možda je to bio problem, a zna se i crijevo zaštopat, zna se desit da ne ide klip nazad zbog crijeva, odvrneš ozračnik i onda ide.
Da na Bx-u se mora vrtiti u desno da vratiš klip i ide bez tog alata.znam za to, al sam zaboravio kak ide na bx-u, radio sam to bez alata al činimi se da sam moro vrtit
Nisam znao za taj alat , kako izgleda? na kojem principu radi?Ima alat kojim se okrece i potiskuje klipic, na novijim autima se to na svima koristi na straznjim kocnicama, kod I i II C5 samo na prednjim kotacima
imaš ovak setove alata, vraćaju klipove i istovremeno ih vrteBx je mila majka za održavanje naprema ovim novim modelima. Kod 407 je ručna na zadnje kotače, nisam provjeravao crijeva kod sebe na 407 premda sumnjam da je to problem. Kod starog na C5 smo skinuli kompletnu čeljust, skinuli crijeva, ozračnike ali nije bilo šanse da se klip pomakne!!!
Budem slikao taj mehanizam u čeljusti koji pokreće klip koji nam je riknuo, pa stavim slike na forum!!!
Da na Bx-u se mora vrtiti u desno da vratiš klip i ide bez tog alata.
Nisam znao za taj alat , kako izgleda? na kojem principu radi?
I na mom Citroenu se čuju povremeno pločice kako cvile,ako koči dobr vozi bez brige.vjeruj prijatelju da ne znam jer sam to radio u ovlastenom servisu, a znas kakva je njihova politika!sad mi se cuje neka skripa iz zadnjeg tocka mislim da je cesljust kriva pa se cuje povremeno skripanje!sad da li treba mijenjati celjust ili se ona moze regulisati stezanjem ili opustanjem sarafa?
Ako se to javilo posle montaže diskova ,onda nazad majstoru nešto nije u redu.ovo mi se desava tokom voznje jer kada pocnem kociti cvilenje prestane... :S
Jel'na tom točku sada cvili,škripi...?danas sam bio na servisu!celjust nije zamijenjena nego je podmazana i bila je zastekala zbog poderanih crijeva od rucne kocnice!zamijenjena su crijeva i sajle,disk plocica i podmazana je celjust koja radi sad normalno pa cemo vidjeti u ovih nekoliko dana da li ce opet stekati...