Problemi s ler gasom [riješeno]

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Olaf

New member
Ja doma trenutno neradim jer sam u nabavi originalne dijagnostike ali ti dam broj od covjeka sta slaze centrale i ostalo, meni je slagao mapu za turbaka (trosi mi 3 litre manje normalne voznje a bolje ide i max brzina vise nije 220 nego 270)
Edo 095 9099543
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Hallo ljudi, opet nisam uspio popraviti ovog mog saxija, već stvar postaje zabrinjavajuća.
Evo bio u Okoloci Èakovac jer sam iz Varaždina kod čovjeka koji ima veliki otpad, našli motor saxo 1.1 sve isto, pa sam se uhvatio zamjenjivanja.
Zamjenio:
1) kompletni dio: dio di je klapna, s potenciometrom i motoričem ler gasa, drži ga tri šrafa, sam skonuo sa motora i satavio na svoj i ono opet isto, SAD sam siguran da taj sklop nije. bar mislim :(
2) onda sam zamjenio onaj indikator tlaka zraka (mislim da se zove MAP senzor bio je jako masni i uljni jeli to dobro?? , (br 6 slika 1) opet isto
3) onda sam zamjenio temostat onaj gore s dve žice (slika 2 br 9) i opet isto

za popizdit. i enda smo tata i ja opet malo prčkali po motori i sad na kraju SVIJETLI PAMPICA OD MOTORA NA DISPLEJU!! kak se to da resetirati?? piše u njegovoj knjizi da je problem sa ubrizgavanjem!!
Sad se nadovezujem jer je netko napisao da je moguć začepljena dizna ili nešto što se može ultrasonično počistit, di to napraviti? neki BOSCH servis?

IMAM pitanje jedan gospodin tam mi je rekao da je možda dihtung na usisnoj grani problem, da tam vuće zrak i onda kompjuter šalje krivu informaciju o smjesi, KAJ VI MISLITE?? jel to moguće?

Hvala svima, i molim za razumijevanje, ako sam malo naporan :)
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: saxo problemi s ler gasom

dizna se čisti ultrazvučno. rade mnogi servisi. upiši u gugl ultrazvučno čišćenje dizne, sigurno će ti izbaciti nekakve servise. ali budi siguran da diznu već nisi provjerio prilikom provjeravanja rada motora sa onim kompletnim dijelom koji na sebi ima klapnu, potenciometar leptira... ne znam jeli na tvom saxu dizna u tom dijelu. znaš kako ti je auto radio sa tim drugim dijelom (sa drugom diznom)...

to kaj ti svjetli lampica motora manje je važno.... samo budi siguran da si sve dobro pospajao, konektore i ostalo...
 

fullcool

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

moželi izgoreni ventil ili nepravilno podešeni ventili pravit ovakve probleme.
ako ventil ima premali zazor ili nikakav može preko njega gubit kompresiju, a poslije kad se zagrije bolje nalegne pa se stanje popravi. možda tako nešto zbujnuje sve ostale ****arije na motoru, nemam iskustva s tim motorima, pa nek neko bolje upućen kaže dal treba štelati ventile i dal to može biti uzrok problema, ja ovak samo dajem ideje.
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

onaj set di je klapna motrorić ler gasa i potneciometar nema dizne!! (vidjel sam taj sklop na citroenu berlingu mislim da je bil 1.4 je ima neki dodatak s donje strane na ulazu prije klapne (mislim da je ti ili??)
kaj dalje??

thanks lucky budem se javil tvom prijatelju.
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Mehanizam sklop s leptirom,motorićem ler gasa i potenciometrom je SOLEX
a elektronika je BOSH

sve je izmjenjeno (osim elektronike) i auto radi isto, više neznam kej bi, jedino si mislim da li se treba motorić ler gasa nekak drugačije poštelat kad se stavlja u funkciju,??

i drugo jel može možda ta BOSH elektronika otići i tak zajebavat??

provjerio sam dihtung usisa, s exspres startomkoji sam špricao po njemu dihtungu kad je auto radio na leru, nije povećavao ler gas ili drugaćije radio, to mi je rekao frend da se tak da prvjerirti jer bi si usisal exspres start i promjenil rad motora.

e primjetio na zadnjem loncu, jer je lagano probušen da ima dosta vode, koja stalno kapa u vožnji i nakon nje još neko vrijeme jel to problem??

i da onaj senzor "map" na usisnoj grani je bio sav u ulju, dakle ima ulja u usisnoj grani, kej to znači??
 

Olaf

New member
Zauljen je zbog uljnih para koje vuce u usis da sagore, da neidu u atmosferu. Jel ti auto ima kakvu gresku, jel bio na testeru?
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

pa mislim da nema, velim, bio u citroenu i nisu ništ našli :(

auto ima originalnih 120oookm, jer sam prvi vlasnik.
 

Olaf

New member
Jesi probao senzore temperature? Ako si sve osim kompa zamijenio daj ga elektronicaru da ga ispita i slozi kad vidi kaj je
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Je tak i budem napravil, sve sam zamjenil, kej ste napisali, još jedino po mojem mišljenj bi mogel biti problem ta elektronika, imam frenda tu u varaždinu koji se bavi slaganjem auto elektronike, baš se bavi s tim centralama, sad je baš slagal jednu na cliu, pa se nadam da ako je problem u tome da bu ga riješil, hvala svima koji ste učestvovali i pripomogli mi da probam riješiti problem. :)
Naravno obavijestit ću vas o rezultatima.

Imam još pitanje koliko senzora ima moj saxo koji mu daju informaciju o temperaturi?? (mada sam zamjenio oba i ništ, jedan je gore ima dvije žice i utopljen je u vodu, a drugi ima jednu žicu i malo je ispod njega našarafan u glavu motora u prazno.).
 

fullcool

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

evo prenosim par informacija u vezi saxa, informacije su pouzdane, možda nešto pomogne:
odnosi se na tu motore 97.do 2002. godine

1. ima neki šteker na kablovima ispod akumulatora, ako motor ima previše hoda razmrda se i taj šteker, rješenje: promjniti nosače motora i popraviti šreker.

2. ISC, to je valjda moterić ler gasa, to se spominje al, izgleda da nije to problem u ovom slučaju, to znači preskačem.

3. svi motori sa "duble ended coil pack", motor radi neravnomjerno, uzrok ignition coil(bobina), rješenje: zamjenit bobinu i stavit nove svjećice

4. jedan cilindar šteka, motor radi neravnomjerno kao pod 3., rješenje, testirati injektore i zamjeniti po potrebi

5. ako ima grijanu lambda sondu, treba provjerit dali ima napajanje, ako nema, provjeriti da kablovi nisu izgoreni i relej od toga, promjeniti po potrebi


malo zvuči glupo poslije svega što ste predlagali, ali kažem informacije su pouzdane, ja nisam nikad radio na tim motorima pa ne znam iz iskustva, ovo samo prenosim, ako šta pomogne super,;) i mene više nervira kad nemoš nać problem a nije moj auto:disgusted:, kako je tek arllenu:hm:
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Evo bio s autom kod gospodina koji popravlje i provjeraca centrale. i ništ nije našao da bi uzrokovalo problem koji imam. :( kompjutor valja

E sad imam dalje pitanje VAŽNO MOLIM AKO NETKO ZAN NEK MI ODGOVORI:
U kučište gdje se usisava zrak,ima jedan priključak oblika T (pokraj onog senzora koji regulira protočnost zraka) jedan dio tog T (u jednu stranu ide na poklopac ventila i kučište filtera zraka), A NA DRUGU STRANU IDE ispod compjutora u blatobran!! unutar blatobrana je jedan(meni izgleda ko vakum pumpica) i ima na sebi utikać s dvije žice) po mirisu koji dolazi iz nastavka crijeva mislim da ide u rezetrvoar (miris benzina) KAJ TO PREDSTAVLJA ODNOSNO KAJ MORA RADITI TAJ SKLOP??? do toga sam došao jer ako otpojite crijevo od toga T auto upali normalno i kad se daje gas nema onog laganog zagušivanja kod jakog davanja gasa, i drugo provjerili smo na utikaču dobiva struja 10.42V a mislim da taj SKLOP ne radi ništa i da je u njemu problem!! KAJ MISLITE??
 

Vedran

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Evo bio s autom kod gospodina koji popravlje i provjeraca centrale. i ništ nije našao da bi uzrokovalo problem koji imam. :( kompjutor valja

E sad imam dalje pitanje VAŽNO MOLIM AKO NETKO ZAN NEK MI ODGOVORI:
U kučište gdje se usisava zrak,ima jedan priključak oblika T (pokraj onog senzora koji regulira protočnost zraka) jedan dio tog T (u jednu stranu ide na poklopac ventila i kučište filtera zraka), A NA DRUGU STRANU IDE ispod compjutora u blatobran!! unutar blatobrana je jedan(meni izgleda ko vakum pumpica) i ima na sebi utikać s dvije žice) po mirisu koji dolazi iz nastavka crijeva mislim da ide u rezetrvoar (miris benzina) KAJ TO PREDSTAVLJA ODNOSNO KAJ MORA RADITI TAJ SKLOP??? do toga sam došao jer ako otpojite crijevo od toga T auto upali normalno i kad se daje gas nema onog laganog zagušivanja kod jakog davanja gasa, i drugo provjerili smo na utikaču dobiva struja 10.42V a mislim da taj SKLOP ne radi ništa i da je u njemu problem!! KAJ MISLITE??
To je sustav za recirkulaciju benzinskih para, malo dalje od te "pumpice" je i ugljeni filter...baci to k vragu i voziš se normalno! Vidiš kak se toga nismo setili...
Žice jedino moraju ostat uštekane na konektor!
 

sLi

Dr. Xsara
Re: saxo problemi s ler gasom

to sam i ja sad eliminirao kod cure na corsi...doduse njen radi na vakuum, al kad je spojen motor radi doslovce kako je opisano...kad se odspoji auto radi najnormalnije..samo sam zacepio da ne vuce falsi zrak i baj baj :)
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

evo ja nabavio rabljenog (misli da je od peugeota 207 ali je naizgled isti) danas zamjenio i auto OPÆE NEÆE UPALITI !!!! kad otpojim crijevo upali!!

stavim staroga i s njim upali ako se doda malo gasa a s ovim novim opće neće, hallo ja sam već lud tu pomalo. Ne vjerujem da ovaj kojeg sam danas nabavio ne valja. pomoć.

nebrem ga otpojiti i tak ostaviti jer nekak fučka zrak. Kak začepiti??, pa u tome je štos da kad se začepi usis u ono "T" konektoru auto krepa!!! tj kad je crijevo spojeno do tog (te pumpice) (moje mišljenje je da bi ta pumpica trebala puštati neki zrak natrag u motor i onda se nebi gasil (jer kad se otpoji na "T" auto upali hladan topli ko da mu ništ nije). (neda se puhati kroz to, valjda je nutra neka membrana?)
Jel se mogu tu staviti kakve slike na forum?


KAK SE AUTO PONAŠA KOD ZAŠTOPANOG KATALIZATORA??? (iz auspuha mi stalno curi voda, i prije je znalo kapati, ali sad mi se čini da je tog dosta više, da li to ima veze s ičim??

još jedno pitanje ispod compjutora ima jedan štaker koji slijepo završava, kaj on predstavlja??
 

Zmix

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

To što se kondenzuje voda u auspuhu je sasvim normalna pojava naročito ako je motor hladan. Nekad curi više, nekad manje a to zavisi najviše od spoljne temperature vazduha.
Samo ti to teraj! :)
 

Vedran

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

evo ja nabavio rabljenog (misli da je od peugeota 207 ali je naizgled isti) danas zamjenio i auto OPÆE NEÆE UPALITI !!!! kad otpojim crijevo upali!!

stavim staroga i s njim upali ako se doda malo gasa a s ovim novim opće neće, hallo ja sam već lud tu pomalo. Ne vjerujem da ovaj kojeg sam danas nabavio ne valja. pomoć.

nebrem ga otpojiti i tak ostaviti jer nekak fučka zrak. Kak začepiti??, pa u tome je štos da kad se začepi usis u ono "T" konektoru auto krepa!!! tj kad je crijevo spojeno do tog (te pumpice) (moje mišljenje je da bi ta pumpica trebala puštati neki zrak natrag u motor i onda se nebi gasil (jer kad se otpoji na "T" auto upali hladan topli ko da mu ništ nije). (neda se puhati kroz to, valjda je nutra neka membrana?)
Jel se mogu tu staviti kakve slike na forum?


KAK SE AUTO PONAŠA KOD ZAŠTOPANOG KATALIZATORA??? (iz auspuha mi stalno curi voda, i prije je znalo kapati, ali sad mi se čini da je tog dosta više, da li to ima veze s ičim??

još jedno pitanje ispod compjutora ima jedan štaker koji slijepo završava, kaj on predstavlja??
Malo kaotično pišeš pa nemrem baš sve pohvatat...:cool:
Daklem, ištekat recirkulaciju para, zčepit odgovarajuću rupu na usisu da ne vuče zrak tamo.
step 2- bacit u smeće dijelove od 207

Voda ima veze utoliko što ako se auto vozi na kratke relacije ne stigne isparit pa prije struli lonac/auspuh/katalizator.

Zaštopani katalizator (ili lonac) se manifestira tihim piskutavim radom i jako reduciranim performansama- jednostavnije, nemreš uzbrdo:D

I zadnje, "šteker" ispod kompjutera ne završava slijepo, u njega je utaknuta oveća crna kutija koja se zove relais double tj. relej od pumpe goriva- kad nema tog releja, nema vožnje...
 

Olaf

New member
Otpoji crijevo koje ide u blatobran i zacepi rupu na T nastavku ali ona strana koja ide prema blatobranu- kako se ponasa auto?

U cijev prema blatobranu nemres puhat jer ima elektroventil koji pusta benzinske pare u motor preko T cijevi da izgore
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh