Problemi sa servo upravljačem

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odi kod električara... vjerovatno nešto napon zeza pa se servo isključi, ili je negdje slab kontakt...

Ako nije to, onda pripremi lovu :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma ne obaziri se na drugi dio mog posta... sve preko 200 kuna mi je skupo :D A sklop upravljača i ecu su skuplji od toga....

Al prema svojim iskustvima, siguran sam da je u pitanju neka sitnica... problematičan konektor ili žica. Odi provjerit pa javi kako je završilo
 

igor

New member
Pa slobodno provjeri i ulje da ti negdje ne curi iz serva, bez obzira kaj c3 ima električni servo svejedno ima i ulje i treba ga prekontrolirati ;)
 

Citru

New member
Ako ste koristili one univerzalne gluposti za testiranje spojili ste se samo na motor.

Treba tipska dijagnostika da mozes pristupit racunalu serva. I u racunalu serva su greske. Nastavno na to C3 ima potpuno el. upravljanje servo. Tu nema nikakvih ulja i slicno. Klasicni elektromotor koji asistira.

Na netu se svasta moze procitat. Ekipa kaze ili racunalo ili letva su problem. Jeftin ti popravak nece biti
 

elvys

New member
Hvala na odgovorima. zaboravio sam spomenuti da u trenutku kad mi servo prestane raditi i pokazivač brzine vožnje (brzinomjer) padne na 0 i više ne radi, također i brojač kilometara.Danas mi se opet to desilo,otisao sam kod mehanicara,on je prispojio kompjuter,i rekao mi da kompjuter očitava nekakvu gresku s brzinomjerom,i nakon što je poništio grešku sve je opet bilo ok.Rekao mi je da je moguće da računalo izbaci grešku koja se tiče brzinomjera i da mi zbog toga onda i servo ne radi.
 

DS9

Active member
Zbog toga rad serva kontroliše ECU serva - a koji se resetuje na sledeći način:
Triput kontakt bez paljenja, za 10 ili manje sekundi.

Pa prvo to treba probati pre nego onaj koji ovo zna uzme pare zbog mnogo velike nauke.

Ako se i nakon toga ponovi, verovatno je problem sa napajanjem i/ili kontaktima serva. Sa srpskog nezavisnog foruma ljubitelja citroena - znamo da je nekoliko članova ovaj problem, a koji nije redak na C3ojkama, rešilo izmenom akumulatora.
 

bojan111111

New member
Re: Èudan zvuk volana

Izgleda da sam riješio problem sa servom, već 2-3 tjedna radi super i nije ništa strugalo, da pokucam u drvo, uglavnom bio sam u ovlaštenom servisu zbog nekih drugih problema i usput sam im rekao da to malo pogledaju, spoje na komp itd.
Komp nije pokazivao greške a i volan nije strugao kao da se prepo, (kao ja kod zubara :D)
Majstor je malo te šarafe oko serva zategnuo i ništa više nije dirao
kaže da dođem kad se greška pojavi ali sve radi ok
možda se nešto malo razlohalo pa je trebalo samo pritegnut

trošak: 50kn za pivce
 

Dalibor

Dado Tornado
vozim se ja, i tokom jednog kilometra volan postajao sve čudniji da bi u jednom trenutku pomislio da je guma pukla :whistling:
izađem, obiđem auto, i kažem otiša' je servo :hm:

pokušao sam dva puta (nakon svakog paljenja auta) onu fintu sa 3 brza kontakta u 10 sekundi, ali nije pomoglo...
stvar nije odjednom riknula nego rikavala kroz dvije tri minute vožnje...

može li se što pogledati po pitanju serva?
ispod auta je onaj valjkasti motor, ima li tu nekih kontakata, džekova, može li se doći do toga?!?!?
je li motor zajedno s letvom ili se može njega zamjeniti zasebno?

pomagajte :gaah:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Daliborče, si rešil kaj?
Kak veli Citru, more bit kompjutor volana ili motorić volana.
U par navrata je bilo slučaja da su samo četkice..
Probaj odštekat kompjutor volana i ponovno ga uštekat, možda je do kontakata, vlaga prašina itd.. komp ti je odmah iza akumulatora.. prvo odpoji akumulatora..
 

Dalibor

Dado Tornado
sumnjiva je bila ova vodilica u kojoj je 5 žica od letvinog senzora momenta.
to sam razrezao, neke žice su bile toliko pritisnute da im je izolacija postala udubljena, ali nisu izgledale da bi bile iznutra puknute. to sam protljao pa ću vidjeti hoće li se popraviti. nije mi se više dalo, otišao sam napraviti sendvič, a onda je počelo 321 kuhaj

izgledali su okej konektori na kompjuteru kod akumulatora...
ako se stvar ne popravi možda izvadim taj kompjuter pa pogledam di mu je monitor...

 

Dalibor

Dado Tornado
evo možda nekome pomogne jer kako čitam na internetima servo relativno često zeza na C3, pa ako je netko još "jednostavan" poput mene pa ne zna koliko treba gurniti konektor da se ukopča :)hm:)...

znači ona dva konektora s debelim žicama koji idu na računalo serva (jedan napajanje računala, drugi s računala napajanje motora serva) moraju biti tako uštekana da im ona gumena brtva uđe u konektor, znači treba divljački pritisnuti u džek, a voli i iskočiti, pa se servo malo pali malo krepava od krepe.

ako si želite provjeriti napajanje. desni dvožilni crni đek je napajanje kompjutera i treba biti 12-14 V istosmjerno, dok je lijevi plavi dvožilni džek napajanje motora i treba biti napon po iznosu kao na crnom desnom ali izmjenično.
po si možete provjeriti da li se dobiva napajanje računala serva, ili ako iz računala ne ide napajanje na motor onda je nešto s računalom, a ako ide napajanje onda bi mogla biti greška u motoru serva
 

jole17

New member
Podrav, evo da ne otvaram novu temu, jutros mi se nakon 10 minuta vožnje upalila na par sekundi žuta lampica SERV , zapištalo par puta i ugasilo se,( servo normalno radi), zna li itko zbog čega se lampica mogla upaliti ?
 

jole17

New member
Mali update...znači jučer sam morao prevest nešto u gepeku,s tim da je gepek tijekom prijevoza toga bio malo otvoren i nakon par sekundi se upalila lampica SERV,nakon što sam poslije zatvorio gepek(ugasio/upalio auto) lampica se ugasila,poslije se nije palila.
Neznam kakve veze to ima s ičim,morat ću ga odvest na dijagnostiku da pogledamo.
Zna li itko gdje bi to mogao obaviti(Dugo Selo i okolica,može i ZG)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja sam nabavio preko eBaya, oko 20-30kn košta, služi osnovnom očitavanju greški i isčitavanju nekih podataka o autu.

Nije profesionalni alat, ali može olakšat pronalazak problema i općenito svakodnevni život s autom.
 

Dalibor

Dado Tornado
nakon par sekundi se upalila lampica SERV,nakon što sam poslije zatvorio gepek(ugasio/upalio auto) lampica se ugasila,poslije se nije palila.
prema mojem iskustvu sa greškama i C3, najvjerojatnije greška više nije zapisana,
trebalo bi se grešku očitati dok svijetli lampica,
a nakon što se ugasi najbolje zaboravi na sve.

ali ako će trebati očitavati greške preko dana sam u dugom selu,
i OBD čitač imam u autu,
pa mi možeš ovdje poslati poruku da se dogovorimo za očitavanje u dugom selu
 
Na vrh